Miksi jotkut naiset seurustelevat rumien miesten kanssa?
Eivätkö he ole esteetikkoja. Mua ainakin vituttaisi, jos pitäisi himassa katella rumaa miestä.
Kommentit (27)
Moderni nainen, josta voisitte ottaa mallia.
Suomessa todella moni komea mies ja hyväkuntoinen seurustelee todellisen kyrpätynnyrin kanssa vaikka menemällä ulkomaille kyseinen mies saisi todellisen prinsessan, laihan, sopusuhtaisen, pitkäsäärisen kaunottaren. Tuo on mielestäni enemmänkin ihmetyksen aihe, koska miehet nyt kuitenkin katsovt ulkonäköä ja aluksi vain sitä.
Muistan kun kaverini ihastui teininä mielestäni toinen toistaan rumempaan mieheen. Ja hän ite hehkuttu että on ne niin komeita.. Varmaan ajatteli minun ihastuksistani ihan samaanlaisiin.
Onneksi on erilainen maku niin ei ole ainakaan tarvinnut miehistä tapella.
mahdollisia syitä (kaikki tai osa näistä):
mies on:
1. rikas
2. älykäs
3. isokaluinen
4. loistava rakastaja (kalun koolla ei väliä)
5. sosiaalisesti loistava persoona
6. luotettava ja turvallinen
7. karismaattinen
8. vallankäyttöön harjaantunut
9. sallii vapauden suhteessa (etenkin henkisen)
10. uskonnolliset syyt
kyllä mulle ainakin luonne ratkaisee, kiva ulkonäkö on vain plussaa.
Kohdalleni osuneet "hyvät" miehet on melkein poikkeuksetta olleet aika huomiota herättämättömän tavallisen/tai jopa rumanpuoleisen näköisiä.
itseään täynnä,huonoja sängyssä. Yksikin kertoi, ettei hänen tarvite edes yrittää mitään erityistä, kun on hyvännäköinen. Ja lisäksi kauneus on katsojan silmässä, itseäni miehinenkauneus ei kovasti kiihota, turhan naismaista.
Kuvittelevat että pelkkä kauneus riittää
Voin kuvitella että niin saattaisi käydä jopa Hjalliksen kanssa jos niikseen tulisi - että alkaisin pitää aiemmin rumina pitämiäni piirteitä jotenkin vain persoonallisina tai karismaattisina.
Oma mieheni suuttui kun joskus kävi jostain ihan viattomasta lauseesta ilmi etten pidä sitä hyvännäköisenä. Sitä ei ollenkaan lohduttanut se että asia ei ole vaikuttanut mun haluuni olla hänen kanssaan.