Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset seurustelevat rumien miesten kanssa?

Vierailija
08.07.2011 |

Eivätkö he ole esteetikkoja. Mua ainakin vituttaisi, jos pitäisi himassa katella rumaa miestä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tarina. Ei ole muita ollut tarjolla. Itse kaunis. Tosin sekin suhteellista, jonkun mielestä varmaan ruma mutta yleisesti olen kuullut kehuja ja mies ei joten.

Miksi komeat miehet haluaa vaan seksiä hyvännäköisen naisen kanssa? Eikä sitten muuta. Mitä he etsii, seksikumppania vai? Niin ja kun olisi edes niitä normaalin näköisiä miehiä mutta ei. Minuun ihastuu ne nörtit vaan. Nörttiprinsessa. =D

Vierailija
2/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä täytän 8/10 kohtaa.

mahdollisia syitä (kaikki tai osa näistä):

mies on:

1. rikas

2. älykäs

3. isokaluinen

4. loistava rakastaja (kalun koolla ei väliä)

5. sosiaalisesti loistava persoona

6. luotettava ja turvallinen

7. karismaattinen

8. vallankäyttöön harjaantunut

9. sallii vapauden suhteessa (etenkin henkisen)

10. uskonnolliset syyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ovat itse rumia naisia eivätkä saa paremmannäköistä

2. Ovat köyhiä, ja heille riittää, jos rumalla miehellä on paksu lompakko

3. Ovat sokeita

Vierailija
4/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei rumuus häiritse. En usko että muakaan häiritsisi jos oikein mukavan löytäisin.

Vierailija
5/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on tärkeää, että miehellä on miellyttävä ääni ja että se ääni latelee kivoja asioita naisesta. Useimmille on miehen tuoksu tärkeä - itse en voisi ottaa pahalta haisevaa miestä (siis ei ole kysymys hiestä vaan miehen ominaishajusta). Sitten yksille on tärkeää, miten mies ottaa kiinni ja koskettaa. Joillakin on yksi aisti vallitsevana ja toisilla on tasavahvat mieltymykset. Minullekin on periaatteessa ulkonäkö tärkeä, mutta mieheni on niin ihana kaikille muille aisteille, että annan anteeksi mahan ja jopa hiushapsilla peitetyn kaljunalun (joka on kyllä kieltämättä kauhea). Ei voi mitään - koko paketti on otettava.

Vierailija
6/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen naisen ensimmäinen valinta pitää olla kaunis mutta vittumainen mies. Jokaisen nyrkin iskun voi kyllä antaa anteeks jos se lyöjä vaan on kaunis.

Vierailija
7/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös tuoksu on tärkeä. Rakastella en pystyisi miehen kanssa, joka ei viehättäisi silmää ja tuoksuisi hyvältä. Olen aika vakuuttunut, että keskenään ulkonäöllisesti tasavertaisilla pariskunnilla on paras seksielämä.

Vierailija
8/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään täynnä,huonoja sängyssä. Yksikin kertoi, ettei hänen tarvite edes yrittää mitään erityistä, kun on hyvännäköinen. Ja lisäksi kauneus on katsojan silmässä, itseäni miehinenkauneus ei kovasti kiihota, turhan naismaista.

Vierailija
9/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisen naisen ensimmäinen valinta pitää olla kaunis mutta vittumainen mies. Jokaisen nyrkin iskun voi kyllä antaa anteeks jos se lyöjä vaan on kaunis.

Vierailija
10/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näkee toisensa eri tavalla. Minusta pari ystävätärtäni retkahtaa aina omituisen näköisiin heppuihin, heistä taas minä.

Kauneus ihan oikeasti on katsojan silmässä. Minua ei miellytä yhtään "klassisen komeat" miehet. Ja jos toiseen rakastuu, näkee hänet hyvännäköisenä.

Itse olin vuotta kaveri miehen kanssa, mielestäni ihan tavallisen näköinen mies. Jossain vaiheessa rakastuttiin ja mielestäni tämä sama mies oli yhtäkkiä maailman parhaimman näköinen: mielettömän ihanat silmät, upeat hiukset.. Asioita, joita hänessä "ei aikaisemmin ollut".

Vierailija
11/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin osa naisista juoksee munan perässä, osa rahan, osa ulkonäön,osa julkisuuden, osa helpon elämän ja osa älyn perässä. Osa juoksee sitten kombinaation perässä, esim äly ja raha jne.

Vierailija
12/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieheillä ei saa pyydettyä George Clooneyta. Eli siis jokainen suttura ei saa lastenlääkäriä vaikka tahtoisi.

Vierailija
13/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään täynnä,huonoja sängyssä. Yksikin kertoi, ettei hänen tarvite edes yrittää mitään erityistä, kun on hyvännäköinen. Ja lisäksi kauneus on katsojan silmässä, itseäni miehinenkauneus ei kovasti kiihota, turhan naismaista.

liian sliipattu miesmallipoika on ääliö, mutta sellainen hyvännäköinen MIES ei ole vielä kehuilla liian pilattu. Sitäpaitsi rumat ne vasta huonoja sängyssä ovat ja huonoitsetuntoiset pikkukullit etenkin.

Vierailija
14/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa rumamies, se ei käy vieraissa kun ei kellekään kelpaa.

Vierailija
15/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole mitenkään komea, hiusraja karkaa, vatsa kasvaa, eivätkä piirteet ole muutenkaan kuvaukselliset.

Hänellä on kuitenkin maailman kauneimmat siniset silmät (omasta mielestäni tietysti ;) ), ystävällinen hymy ja sydän puhdasta kultaa. Hän on erinomainen isä ja rakastava aviomies, paras ystäväni, ja meillä on vuosien yhdessäolon jälkeen joka päivä mukavaa yhdessä. Saan joka päivä tuntea ja kuulla olevani arvostettu ja rakastettu. Meillä on samanlainen huumorintaju ja arvomaailma, ja tulemme loistavasti toimeen myös toistemme ystävien ja sukulaisten kanssa.

Ja vaikkei kukaan muu pitäisi miestäni tippaakaan komeana, minun silmissäni hän on silti komea ja hurmaava. Rakastettunsa silmissä ihminen on aina kaunis. :)

Vierailija
16/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun ihmiset päässä syntyy tuollainen otsikon kaltainen kysymys? Eikö pissiksille löydy kesätöitä vai onko helle sulattanut mammojen aivot?

Vierailija
17/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa tekstiä :) Tuli heti mieleen, kuinka kultainen tuo oma miehenikin on, vaikka onkin ulkönäöltään keski-ikäistynyt. On se vaan silti hyvännäköinen (minun mielestäni :)

Vierailija
18/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kedon kaunein kukkanen ole, poskessaan hemangioma (nykyisin todella paljon lähtenyt pois). Mutta ei minua häiritse, keho on parhaimpia mitä on vastaan tullut ja luonne on täys 10.

Ja kakarasta asti oltu yhdessä, ettei ole kyse rahasta. Enkä minä ole ruma, ottajia olisi vieläkin. Enkä myöskään sokea.

Vierailija
19/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän somalit avioituisi koskaan jos ulkonäkö olisi ainoa kriteeri tai haju.

Vierailija
20/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten rumuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme