Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuiset 2012

08.07.2011 |

Ajattelin laittaa meille tänne jo oman ketjun, kun en nähnyt että vielä olisi. Jos on niin laittakaahan viestiä:) Jos ei niin, laittakaahan tähän LA:t pinoon

Ja pitäisi varmaan jossain vaiheessa äänestää ollaanko ihan vain maaliskuisia vai vaikka maalismasuja ym

CelesteSebastian kp 37 tai 38/28 rv 5+1 tai 5+2?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on aina tupannut siirtymään noi hiukan eteenpäin jostain ihmeen syystä, vaikka kiertoni suurin piirtein sen 28. Ja sitten vielä muruseni syntyvät aina viikon yli la:n.

Tervetuloa!

Vierailija
2/129 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä puolen nyt ollaan. Plussasin kp31/24 ja uskaltauduin heti tänne. Jään kyllä jännäilemään tuonne kuumeilijoiden puolellekin vielä, montako plussaa sinne saatais vielä maaliskuulle. Mullahan kuitenkin l.a menee aika tarkoin puoleen väliin kuuta.

Josko pian ryhmämmekin täällä kasvaisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä plussasin heti juhannuksen jälkeen, LA neuvolan mukaan 2.3 ja nyt rv. 6+1? Mutta itse olen taipuvainen pitkähkön kierron ja oletetun oviksen mukaan uskomaan että mennään suunnilleen 5+3 tällä hetkellä!

Alku on mennyt mukavasti, pahoinvointeja ei vielä ole. Rinnat on TODELLA kipeät, ja plussauksen aikoihin maha oli varsinkin iltaisin kipeä -tuikkaili ja vihlaisi. Mutta muuten olo on ok, edes kovaa väsymystä ei ole havaittavissa :)

Ensimmäinen neuvolakäynti olisi 26.7, ja alkuraskauden ultraankin sain ajan 20.7 joten sitten selviää onkos siellä tosiaan joku kasvamassa :)

Vierailija
4/129 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihana kuulla että muillakin on vähä oireiset raskaudet menossa, niin saadaan pohtia ja piinailla yhdessä kun tämä niin tuskaa on.

Mitkä LA:t laitan teille listaan? ja voishan siihen samalla laittaa vaikka sulkuihin, että kuinka mones tulossa. Itselleni kolmas, jos kaikki menee hyvin.

5/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Täältä ilmottautuis yksi odottaja porukkaanne mukaan. Tänään tulin tehneeksi testin, joka siis oli positiivinen. Toista lapsukaista odottelemme sekavin tuntein. Ei oikein osaa uskoa tätä todeksi. Neuvolaankin pitäis vissiin olla jossain vaiheessa yhteyksissä.. Laskettuaika menee luultavasti tuonne maaliskuun puolenvälin tietämille, tarkkaa aikaa en vielä uskalla sanoa, kun se esikoisenkin kohdalla hiukan muuttui.

Vois muuten tuohon listaukseen laittaa myös meidän odottajien iät, jos se kaikille käy?

Vierailija
6/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin ollut nàissà keskusteluissa mukana, mut nyt tuntui siltà ettà tàytyy liittyà. Meille tulossa neljàs lapsi maaliskuussa.:) Laskettu aika ilmeisesti 16.3.! Voi kyllà muuttua vielà, kun on kierron pituus hiukan epàselvà. Aika hurjaa, kun todella pienillà ikàeroilla tulevat nàmà viimeiset...:D

Vierailija
7/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna oli kyllä huono olo jonkun verran kun piti aikaisin herättä ja kiskoa itsensä nopeasti suihkuun. Jonkun verran huimausta on ja huono olo edelleen hieman, tosin nyt vähemmän kuin aamusta. Ehkä se on se aikainen herätys ja kiirus joka teki näitä oireita nyt sitten kun viikolla saan herätä rauhassa aamulla lasten kanssa ja touhuta onaan tahtiin nion on paljon parempi olo. Ok nyt takaisin töihin.

Vierailija
8/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös Maaliskuussa laskettu, näillä näkymin 8.3, mutta katotaan mitä neuvolassa sanotaan ensi viikolla. Toista lasta odotellaan :) Mullakaan ei mitään suurempia oireita ole ollut vielä, pientä väsymystä ja närästystä ja isompia rintaliivejä pitäis mennä ostamaan :D Toivonkin ettei tulisi sellaisia pahoinvointeja mitä edellisestä raskaudesta, oksentelin yli 5 kuukautta päivittäin aamusta iltaan...alkoi viikolla 8. Nyt viikko 5+2 siis menossa.

Vierailija
9/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille :) Toivotaan että listasta tulee oikeeen piiitkä :)

Mulle saa laittaa l.a:ksi 14.3 ja ikää on tasan 30v. Toinen olisi tulossaa, mikäli kaikki menee hyvin :)

Esikoiselta varasin neuvolan tosi aikaisin, mut nyt taidan odotella ainakin tuonne heinäkuun loppuun, kun alkaa loma, niin soittelen sitten rauhassa neukkuun.

Ei vieläkään mitään vointeja. Esikoiselta alkoi järjetön pahoinvointi muistaakseni aika tasan vko 7. Sitä odotellessa ;)

Hyvää vointia kaikille!

Vierailija
10/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi alkumetreilla viela mennaan mutta vahva plussa tuli tikkuun viikko sitten lauantaina (kp23/28 oli silloin) ja menkkojen olisi pitanyt alkaa torstaina mutta ei ole onneksi kuulunut. rv 4+2 on siis vasta menossa. Odotan ensimmaista kertaa lasta ja plussa tuli kolmannella "yritys"kerralla.. Viikko on siis oltu onnemme kukkoloilla mieheni kanssa mutta ei olla viela kellekaan asiasta kerrottu, ajateltiin odotella ainakin pari viikkoa jotta asia varmistuu ja kaikki on hyvin ensimmaisella laakarinkaynnilla. Alavatsaa on kovasti nippaillut valilla, jalkoja pakottaa ja valilla vasymys on kova. Pienta etovaa oloa ollut aamuisin mutta viela ei oikein muuta..Vatsaa tuntuu myos turvonneelta mika vaikuttaa oudolta kun on viela niin niin alussa. Pidetaan kaikille peukkuja etta pikkuiset pysyvat terveena kyydissa ensi kevaaseen saakka!!!

Vierailija
11/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikaa on 29v ja laskettu aika olisi noin 15.3.

Vierailija
12/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.3 Fragola

8.3 Ballo81 toinen

8.3 CelesteSebastian (34v) kolmas

14.3. Lullaby81 (30v) toinen

15.3 Palmunoksa (29v) ensimmäinen

15.3 Sara toinen

16.3 Vauvahullu neljäs

Vierailija
13/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma tuli, mutta parantelen kauniimmaksi ensi viikolla:) Osasin kivoja merkkejä, mutta en enää muista miten ne tehtiin.. mutta kaivan ne jostain :D

Laitoin nyt karkeasti LA:ksi 15.3 joillekin jotka sanoivat la:n olevan puolivälissä, muutellaan sitten kun tiedetään enemmän. Iän voisi halukkaat myös ilmoittaa, ei toki pakko. Ja toki tuohon voisi lisätä vielä kaupungin.

Tervetuloa minun puolestani kaikille tänne odottamaan yhdessä maaliskuisia pikkuisia 2012:) Kaikille paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa!

Ehdotelkaa hyviä nimiä maaliskuisille ajan kuluksi isompia rv-viikkoja odotellessa?

Omia ehdotuksia olisi esim. Maalismasut, Maaliskuiset, Maalismammat..

CelesteSebastian 5+2

Vierailija
14/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.3 Fragola

8.3 Ballo81 toinen

15.3 Sara toinen

16.3 Vauvahullu neljäs

16.3 Missellen esikoinen

Juuri tänään plussasin kahdelle testillä, joten laitan itseni tuolle listalle. Ihanaa olla tällä puolella..

Vierailija
15/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tuntu töissä että kaikki vain puhuvat vauvoista tai siihen liittyen koko ajan jossain yhteydessä:D Tuntui aivan päättömältä, että mitä ihmettä vai joko arvasivat. Vitsit miten mä kestän siellä vielä huomennakin, kun en haluaisi vielä kertoa:)

CelesteSebastian ja se Santana (joka meinasi jo unohtua) 5+2

Vierailija
16/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Täällä olis yks kahden tytön (vm. 07 &09) äippä, joka teki positiivisen plussatestin tänään ?.Plussa tuli tikkuun Heti. Oltiin miehen kanssa niin pihalla että oli pakko tehdä heti toinen testi perään. Kaksi vahvaa viivaa saatiin siihenkin heti.

Meillä kävi mieheni kanssa viime kuussa niin, että kiertoni oli melkein viikon myöhässä ja olin jo melko varma että olen raskaana. Mieskin innoistui ihan valtavasti ja kun menkat pamahtikin päälle niin pettymys varsinkin hänellä oli valtava. Olen aina ajatellut että hommataan kolmonen kun isommat ovat koulussa, mutta tämä tilanne sai miettimään että mitäs jos sittenkin jo nyt… onhan siinä etunsa ettei tarvi aloittaa tätä vauvarumbaa taas uudestaan kun on juuri tottunut kokonaisiin yöuniin ja vaipattomaan elämään… Saisin sitä paitsi olla kotona nyt vielä siihen saakka kun vauva syntyisi ja saisin vielä samat äitiysrahat kun ykkösestä ja kakkosesta, jos vauvan la olisi viimeistään heinäkuun lopussa 2012.

Ensimmäinen raskaus tärppäs ekasta yrityksestä, kakkonen toisesta yrityskuukaudesta, tämä kolmas tuli heti kun annettiin ajatukselle lupa ? Haluaisin kolmannen tytön, mutta poikakin on erittäin tervetullut. En vaan osaa ajatella millaista olisi olla pojan äiti.. ;)

Ps. Lisätäänkö listaan myös synnäri, mille aikoo mennä? Niin ja sopiiko et kirjotellaan koko raskausaika tähän samaan ketjuun. Sieltä on raskauden jälkeen kiva poimia omista viesteistä raskauspäiväkirja muistoksi…

Vierailija
17/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA-lista

2.3 Fragola

8.3 Ballo81 toinen

15.3 Sara toinen

16.3 Vauvahullu neljäs

16.3 Missellen esikoinen

16.3 Mooona (26) kolmas TAYS

18/129 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sattuma, mut tuo mun kohdalle laitettu LA 15.3. olis juurikin se päiväys, jonka laskurin mukaan sain LA:ksi. Hiukan mietityttää, onko tuo se lopullinen päiväys, vai onko raskaus mahdollisesti jo pidemmälläkin. Mulla on kierto ollut ennen esikoisen syntymää (2/2010) aina 28 päivää ja tänä keväänä se on ollut n. 23-26 päivää.

Kovasti on tämä raskaus mietityttänyt. Mä aloitan elokuussa uudessa työssä (pätkätyö) ja esikoinen aloittaa päiväkodissa. Tässä olen vakituista työpaikkaa hakenut ja jos mut valittais, ni työt alkaisi marraskuussa.. Niin ja äippälomalle jäisin vissiin sit tammi-helmikuun vaihteessa. Niinpä vaikka kuinka tekiskin mieli hehkuttaa raskautta, ni se on kuitenki pidettävä vielä salassa. Ja toisaalta viimeksi odotin ilmeisesti kaksosia, joista toinen meni kesken. Niinpä tuokin kummittelee osittain mielessä ja vaikka haluaisin sisaruksilleni ja vanhemmilleni iloisen uutisen jo kertoa, taidan silti yrittää malttaa mieleni "riskirajan" yli.

Raskausoireita mulla ei oikeestaan ole lainkaan ollut, paitsi tänään on mahaa kutittanut ja nipistellyt. Edellisestä raskaudesta muistan nuo oireet ja tiedän ne normaaleiksi. Rinnat ei ole vielä alkaneet aristaa eikä suurentua, mutta sekin on vielä edessä :)

Ironista sinänsä, et vasta alkuvuodesta pakkasin laatikkoon viimeiset äitiysvaatteeni ja mm. maidonkerääjät ja pumpun. Samoin mietin, et pitää pakata kaikki tuttipullot johonkin laatikkoon ja viedä varastoon, kun esikoinen ei niitä enään tarvi. Niinpä niin. Pian nuo kaikki saa taas kaivaa esille ja sit sitä taas ikävöidään niitä vaatteita, joihin mahdun taas raskauden jälkeen ;)

Niin ja ikää on nyt 30, vauvan synnyttyä (jos kaikki menee hyvin) 31v.

Vierailija
19/129 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin laittaa iàn viimeksi, sità on siis 33 v. Ja edelliset lapset ovat syntyneet 2001, 2009 ja 2010. Tàmà on ensimmàinen meidàn ihan yllàtyslapsi, mutta ilolla otamme hànet vastaan, jos kaikki vaan menee hyvin...saa nàhdà miten kroppa kestàà nàin lyhyet vàlit. Nyt on ollut jo hirmuinen vàsymys pààllà ja pàànsàrky vaivasi eilen..!

Vierailija
20/129 |
10.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan käsittämätöntä, mutta taisi kesken mennä kun nyt vuodan:(( oli niin vahvat plussat ja kaikki jo. Mun on jo meidän kolmatta pikkuista niin kova ikävä:( aikaisemmin mulla jo ollut tosiaan km ennen esikoista ja 1-2 ennen tokaa. Aina tämä vain tuntuu yhtä pahalta. Kipuja ei ole kyllä yhtään, mutta vuotoa on. Tuskin kukaan voi tuollaisessa selvitä hengissä:(