Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa päivä eilen mies haukkui mut pystyyn suvinsa eessä.

Vierailija
08.07.2011 |

Olin kutsunut meille vieraita syömään miehen puolta,mieheni sitten päätti alkaa haukkumaan heti kun astuin ovesta sisään,kuinka mun ruoka on kuivaa,pahaa,kuinka mikään asia ei ole hyvin,kuinka mä olen perseestä ja valitteli on väsynyt ja vittuuntunut ja se kiukku oli mun aiheuttamaa. Kuuntelen haukut vaan suvun läsnäollessa,mieheni käytös hävetti kehtaa äitinsä ja muiden eessä alkaa haukkumaan mua ja piti olla mukava ilta yhdessä.

Anoppi(mieheni äiti) sitten ihmetteli sitä touhua kun poikansa haukkuu mua,mä olin vaan neutraalisti sanoinkin et haukkukoot jos se helpottaa sen oloa,oon saanut koko ajan haeukkuja,enää en jaksa välittää,jos se häntä helpottaa haukkukoot.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut sellainen päivä kun olin ajatellut.

Ap

Vierailija
2/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä uusi nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton Suvin edessä?

suvi = suku ym. vittuilijat

Vierailija
4/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä miestäsi vaivaa? Onko teillä pitkään ollut tuollaista, että mies haukkuu ja sinä kuuntelet? Kuinka usein tuollaista tapahtuu? Miten itse käyttäydyt miestä kohtaan? Mitä tunnette toisianne kohtaan noin ylipäänsä?

"Ojentiko" miehesi äiti poikaansa?

Ansaitset parempaa kohtelua!

Vierailija
5/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asioihin ei tulisi selkyyttä. Selvästikään hän ei ole tyytyväinen suhteeseen ja tuskin olet sinäkään :(

Vierailija
6/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä vähän niin kuin se muumien näkymätön Ninni, jota ei "ole olemassa" ennen kuin suuttuu?

Sinä ole ansainnut parempaa. Onko sinua jo lapsena kohdeltu huonosti ja alistettu, kun nöyrästi tuollaista kuuntelet?

Aika harva mies rohkenisi noin tehdä. Monet meistä, esimerkiksi minä, olisi vetänyt kaikkien aikojen shown suvun edessä.Minä en taatusti olisi nöyrästi korvat punaisena kuunnellut, vaan aukaissut sanaisen arkkuni. Luultavasti siinä vaiheessa se olisi ollut mies, jolla olisi ollut syytä hävetä.

Olisit sinäkin tehnyt jotain ansaitaksesi ITSE häpeää.

Vierailija
7/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä annat kohdella itseäsi noin?

Vierailija
8/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeillään, haukutaan, ivaillaan jne. päättyvät mitä todennäköisemmin eroon.

En ole koskaan tajunnut miksi muille ihmisille osataan usein olla kohteliaita, mutta omalle puolisolle ja kumppanille saa sanoa mitä tahansa päin naamaa. Itse ainakin arvostan miehen tunteita enemmän kuin kenenkään muun, enkä niitä tieten tahtoen loukkaa.

Vierailija
9/9 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut miksi muille ihmisille osataan usein olla kohteliaita, mutta omalle puolisolle ja kumppanille saa sanoa mitä tahansa päin naamaa. Itse ainakin arvostan miehen tunteita enemmän kuin kenenkään muun, enkä niitä tieten tahtoen loukkaa.

Olen myös ihmetellyt sitä, että omassa perheessä saa tiuskia ja vinoilla ja olla muutenkin epäkohtelias ja tyly. Koska sehän on vain rentoa eikä kotona tarvitse pingottaa! Saa olla just sellainen kuin on! Mä en ainakaan koe sitä pingottamiseksi että olen ystävällinen mun rakkaimmille enkä loukkaa niiden tunteita. Oletan että ne ajattelee ja käyttäytyy samoin mua kohtaan.