Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta pienten lasten vanhemmat heräävät aamuisin?

Vierailija
07.07.2011 |

Siis sellaiset jotka eivät mene töihin tai vie lapsia hoitoon tms. eli lähinnä kotiäidit, siis. Meillä lapsi 2v. heräilee nyt kesällä klo 9-10 ja on niin hassua kun meidän ollessa aamupalalla kaikki muut ovat ulkona hiekkalaatikolla ja meidän ulkoillessa ketään ei enää ulkona näy. Toisaalta ihanaa kun saa itsekin nukkua pitkään kun en käy itse kovin aikaisin nukkumaan mutta onkohan meissä jotakin vikaa? Miten muilla?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan menee illalla yhdeksältä ja päikkärit vetää klo.14-17.

Aika uninen tapaus :)

Vierailija
42/48 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muksu heräilee ittekseen, tekee aamupalan ja käyttää koiran ulkona mua herättämättä :)

Nukkua voin siis ihan kuinka myöhään vain, ja silti jää iltapäivästä ja illasta rutkasti aikaa touhuta yhdessäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lapset olivat pieniä. Joskus harmitti leikkiseuran puute puistoissa tms mutta löytyi niitä muitakin "löysärytmisiä" sittemmin :-)

Siis sellaiset jotka eivät mene töihin tai vie lapsia hoitoon tms. eli lähinnä kotiäidit, siis. Meillä lapsi 2v. heräilee nyt kesällä klo 9-10 ja on niin hassua kun meidän ollessa aamupalalla kaikki muut ovat ulkona hiekkalaatikolla ja meidän ulkoillessa ketään ei enää ulkona näy. Toisaalta ihanaa kun saa itsekin nukkua pitkään kun en käy itse kovin aikaisin nukkumaan mutta onkohan meissä jotakin vikaa? Miten muilla?

Vierailija
44/48 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva saattaa herätä jo ennen klo 6, mutta nukahtaa vielä pariksi tunniksi.

Mä oon tosi aamu-uninen, mut lasten myötä mun vrkrytmi on järkevöitynyt. En vois enää ajatellakaan, et nukkuisimme arkena aina vaikka klo 10 asti, tai ees klo 9 asti.

Inhoon aikaista heräämistä, en totu siihen koskaan ja mielelläni puuhailen hitaasti aamuisin, siivoilen paikkoja jne. Siksi emme ole ensimmäisten joukossa ulkona emmekä ehdi klo 9.30 kerhoihin.

Vierailija
45/48 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä herätään 05-06. välillä nukutaan jopa seiskaan.

Vierailija
46/48 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen herää klo 5-6 välillä. Puistossa ollaan monesti jo 8:30, eikä ketään näy... Klo 10:30 kun poistumme tekemään lounasta, alkaa pikkuhiljaa tulla niitä leikkikavereita paikalle. Eli ongelma se on näinkin päin...

Vierailija
47/48 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikös tänä aamuna kuopus pompannut sit "kostoksi" pystyyn klo 5.30, eikä mennyt takaisin nukkumaan sit millään... Noh, muut tenavat sit kömpivätkin pystyy vasta äsken, joten ei olla puistossa tänäänkään ajoissa :P

Vierailija
48/48 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan, siinä kymmenen pintaan. Itsekin menen silloin, herään sitten 5-6 välillä ja itselle on luksusaikaa lenkkeilla, puutarhuroida ja lukea yhdeksään asti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi