Kun ostat nestesaippuaa..
Ostatko ison "tukkupakkauksen", josta täyttelet pieniä käsisaippua-annostelijoita? Vai ostatko joka kerta uuden pienen?
Kommentit (37)
koska ei haluata niitä pikkupulloja, hajusteita eikä kosteusvoiteita siihen sekaan.
enemmän palasaippuaa. Joku nestesaippuakanisteri on miehen poikamiesajan peruja. Aika vähän käytän saippuaa, menee kädet rikki.
[iSiis mistä saa 3l ]haujsteetonta saippuaa? Mä olen löytänyt vain 1l ja sitäkään ei ole näkynyt aikoihin enää myynnissä.
[/quote]
CityMarkertista olen minä tuota löytänyt. http://www.foxtel.fi/index.html Merkki on tuo mikä linkissä ja linkin kuvassa takana vasemmalla näyttäisi olevan sellainen 3 litran tuoksuton saippuakanisteri.
Olisin ostanut Cittarista isomman pullon, mutta se taisi tulla kalliimmaksi kuin pienessä pullossa ostaen...
Käyn ekokaupassa täyttämässä uudelleen aina vanhan pikkupurkin.
ihan musta useinkin, likaisilla käsillähän lapset siitä pumpusta painelevat jatkuvasti.
ihan musta useinkin, likaisilla käsillähän lapset siitä pumpusta painelevat jatkuvasti.
kun pesen lavuaarin, pyyhin myös saippuapullon.
Käytössän kivannäköiset pumppupullot, joita täytän "tukkupaketista".
ja ekokaupat.
mistä saa nestemäistä marseille saippuaa?
Meillä käytetään Dermosilin saippuoita, niiden keittiösaippua on ihan parasta, lähtee nimittäin sipulin, kalan yms. hajut helposti.
Vessassa on taas saman merkin "design" -pullossa oleva saippua, joita on montaa eri väriä :)
Joskus ostin 3l pakkauksen ja ehdin kyllästyä siihen tuoksuun! Minusta on kiva vaihdella eri tuoksuisiin ja eri näköisiin pulloihin.
niin on hygieenisempää. Sitä annostelijan pumppua ei saa niin puhtaaksi että se riittäisi minulle.
sen jälkeen kun olet koskenut siihen pumppuun? Mutta milläs suljet sen likaisen hanan sen jälkeen kun olet pessyt kätesi? Likaantuvatko kätesi siinä uudestaan?
Ostan ison saippuakanisterin perheelle ja sitten pikkupullon saippua yhdelle lapsellemme (on allerginen perheemme käyttämälle saippualle).
..saippuaa lainkaan...
pala on paras... mutta en käytä käsienpesussa..8
Just tuota linkin 3l kanisteria käytän ja sieltä just se tuoksuton versio. Ihan CM:stä ostan ja viimeiksi tais olla Lidlissäkin myynnissä, kun siellä piipahdin. Hinta 3l kanisterille on ihan olematon vielä ja minusta on tähän mennessä ainut saippua, jonka kelpuutan.
Talvisin saatan käsien kuivumisen aikana käyttää sellaista ihan öljymäistä apteekista saatavaa suihkusaippuaakohan se on, mut 98% käsienpesusta on tehty meillä tuolla jo vuosia. Olen siis allerginen ja astmainen, joten siksi tuo hajuttomuuskin on ehdotonta plussaa ja koostumuskin on minusta kiva eli lähtee kans huuhtoessa pois eikä jätä mitään jäämiä käsiin kuten jotkut.
Lapset on intopinkeenä aina kokeilemassa uusia saippuoita. Uudet värit ja koostumukset innostavat. Joskus haluavat tehdä sekoituksia useasta saippuasta. Yksi lapsista haaveilee hiusten vyöhykepesusta, eli eri osia pestäisiin eri shamppoilla. Ei olla vielä sitä toteutettu.