Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olikohan mulla aivoverenkierron häiriö??

Vierailija
07.07.2011 |

Toissapäivänä tuli aika yhtäkkiä tosi irrallinen ja määrittelemätön outo olo. Autolla ajaminen oli vaikeaa eikä keskittymisestä tullut mitään. Oli huono olo ja paleli ja karvasteli joka puolelta. Muuten pitäisi ihan tavallisina flunssan oireina, mutta olo oli _todella_ huomattavan outo ja siitä tuli mieleen jo joku vakavampikin.

Eilinen meni vielä jossain koomassa ja tänään ollut vähän parempi olo, tosin äsken kun kävin autolla kaupassa, niin ajaminen ei vieläkään oikein luonnistunut.

Ei tässä muuten mitään, mutta mulla on 16 kk ikäinen lapsi, jota en saa hoitoon kenellekään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vähän oudolta kuulostaa. Mitäs jos varaisit ajan lääkärille? Lapsen voi varmaan ottaa sinne mukaan :)

Vierailija
2/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nukkuu huonosti, on usein itkuinen ja vaatii paljon kantamista ja nostelua. Harva se viikko totean keskellä päivää, että nyt ei polla toimi yhtään ja olo on kamala, epätodellinen. Syynä umpijumissa oleva hartian- ja niskanseutu. Enkä edes tajunnut tuota jumitilaa, ennen kuin menin kokeeksi hierojalle, joka totesi minun olevan aivan juntturassa, eikä tunnin mittainen hieronta saanut kuin paikat lämpimiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla epilepsiaa? Kuulostaa jonkinnäköiseltä poissaolokohtaukselta. Oliko sinulla vartalolla toispuoleista heikkoutta, päänsärkyä, pahoinvointia?

Vierailija
4/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

panadol*2 ei auttanut yhtään. Heikko olo oli, mutta symmetrisesti, tuntui etten jaksa kättä nostaa, tavaroista puhumattakaan.

Tosin voi johtua ihan väsymyksestäkin tai hartioista, mutta olen nukkunut ihan yhtä hyvin/huonosti kuin ennenkin enkä ole huomannut hartioitteni olevan mitenkään kovin kummasti jumissa.

Pahoinvointiakin mulla oli, kuvotusta.

Mutta tuo olo oli semmonen, että se "herätti" oikein ihmettelemään.

Ehkä olen vaan jostain syystä todella väsynyt. Jos saisin lapsen hoitoon jonnekin, niin menisin viileään makkariin enkä nousisi enää sängystä.

Vierailija
5/5 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkikohtausta.

Mene lääkäriin juttelemaan, ja yritä saada arkeesi apua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi