Enää kolme vuotta ja lapseni muuttaa pois!
Kuopukseni täytti tänään viisitoista ja enää kolme vuotta, että kaikki lapset ovat lähteneet kotoa. Olemme miehen kanssa odottaneet sitä päivää hmm.. 28 vuotta.
Kommentit (4)
meillä tyttö muutti kotoa 19v tuli takaisin kesäksi 20v, muutti syksyllä pois, siirsi osoitteen kotiin ja lähti ulkomaille 21v, tuli kotiin 22v, oli pari viikkoa muutti pois, toi taas tavarat 24v ja lähti ulkomaille, tuli kotiin 25v on nyt kotona mutta syksyllä muuttaa.
Toinen muutti 20v oli vuoden poissa, tuli takaisin 21v, muutti 22v pois, tällä hetkellä on kirjoilla kotona mutta asuu poikaystävän luona, syksystä en tiedä.
Joskus harmittaa että koti on välillä kuin huonekalukaupan ja kirpputorin varasto, mutta eivätköhän nuo lapset pian löydä paikkansa.
Oli kuin minun ja sisarukseni menoista ja tuloista. On aina ollut hyvä tietää että kotiin voi palata/mennä väliaikaisesti, oman tilanteen mukaan. Itse nyt pian kahden lapsen äitinä en ymmärrä sitä että joku alkaisi odottaa lapsen poismuuttoa syntymästä lähtien. Toivottavasti ap on saanut iloa lapsistaan (ja lapset äidistään), vaikka toivookin lapsen poismuuttoa.
Siis oikeastiko iloitset ja heität lapset ulos 18-vuotiaina? Riippumatta siitä onko heillä asuntoa, koulutusta jne? Häpeä!
.. siis jos lapsi on nyt vasta 15v ja te olette odottaneet sitä että lapset muuttaa kotoa 28 vuotta niin jotain on todella pahasti pielessä. Minkälainen elämä tällä 15-vuotiaalla on ollut, minkä arvoinen teidän silmissä.
Omani on 23v ja nyt, erilaisen elämänrytmin myötä olen pikkuhiljaa alkanut toivoa, että se asunto löytyisi.