Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suhteessa miehen kanssa, syrjähyppy naisen kanssa

Vierailija
06.07.2011 |

kuinka paljon naisia suhteessa miehen kanssa, joilla on syrjähyppyjä ollut naisen kanssa, tai on salaisia haluja naisia kohtaan? kertokaa kokemuksia

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 2 lasta, sekä minulla on seksisuhde toiseen naiseen ollut vuoden verran.

Vierailija
2/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pettämään en ala. Toki joskus kun näkee jonkun kissan, sitä miettii, että mitä jos piipahtaisi johonkin lesbobaariin hakemalla hakemaan jotain yhden yön juttua.

Yleensä vaan lesbobaareissa seikkailijat näkee kaukaa. Vähän niin kuin playboy yökerhossa, että saishan siltä, mutta aamulla voi olla morkkis.

On paljon palstoja, vinks, joista voi hakea tämän tyyppistä seuraa, jos vaan jaksaa nähdä sen vaivan. Muita naimisissa olevia, jotka haluaisivat seikkailun.

Olen muutama vuosi sitten ajautunut naisen ja miehen kanssa samaan sänkyyn. En kadu. Kokemuksena ihan mahtava, mutta ei se avoliittoa voita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä olette ja mikä kaupunki?

Vierailija
4/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessäni ei ole ketään erityistä, mutta ajatus seksistä toisen naisen kanssa polttelee ajatuksiani päivittäin. mieheni ei tälläistä hyväksyisi, koska häntä "etoo" kaksi naista yhdessä. mutta mitä tehä seikkailunhaluisille ajatuksille ja haluille? Jäädäkkö aina tietämättömäksi, mitä seksi olisi toisen naisen kanssa?

Eli pettääkö vai ei ja eikö koskaan saa tietää, mitä seksi jonkun muun kanssa olisi. Ei siinä sen ylevämpää ole naistenkaan välillä, jos puoliso ei hommaa hyväksy.

Useimmat miehet kyllä tuntuvat pitävän naisten välistä seksiä jotenkin vähemmän pahana syrjähyppynä ja jopa kiihottuvat ajatuksesta. Ehkä toinen mies on enemmän uhka omalle miehisyydelle?

Vierailija
5/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää suhteessa, mutta seksi naisen kanssa on kutkuttanut mieltä tuhottomasti. Varsinkin antavana osapuolena.

Vierailija
6/13 |
07.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiin tai muuhun johtavaan toisen naisen kanssa? Saitteko "enemmän" kuin ennen?

ap

Vierailija
7/13 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niiiiiiiiiin........ mutta kun en tiedä haluaisko HÄN niin??

Vierailija
8/13 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niiiiiiiiiin........ mutta kun en tiedä haluaisko HÄN niin??

Vierailija
9/13 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pussailleet joitakin kertoja, mutta vaikuttaa puheista päätellen, että ne ovat ihan kaverillisia (vaikka suukot tuntuvatkin hiukan enemmiltä)... ja taitaa olla kiinnostunut vain miehistä :/ Enkä usko että Hän tekisi syrjähyppyä?

Jos hän tahtoisi kokeilla seksiä kanssani, minua vaivaisi kuitenkin se, jos hänellä ei ole mitään ihastusta taustalla minua kohtaan. Itse olen kuolettavan ihastunut :/

Vierailija
10/13 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen oma tilanteesi on, mitä itse tarkalleen haaveilet/haluaisit?

Vierailija
11/13 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessäni ei ole ketään erityistä, mutta ajatus seksistä toisen naisen kanssa polttelee ajatuksiani päivittäin. mieheni ei tälläistä hyväksyisi, koska häntä "etoo" kaksi naista yhdessä. mutta mitä tehä seikkailunhaluisille ajatuksille ja haluille?

Jäädäkkö aina tietämättömäksi, mitä seksi olisi toisen naisen kanssa?

Vierailija
12/13 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääll kans fantasioita on mutta mistä saisi kumppanin...

Vierailija
13/13 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos antaa haluille ylivallan, mistä löytää kumppani, ei auta baarista käydä etsimässä, kun nopeasti kantautuukin miehen korviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi