Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisyrittäjät! Pystyttekö pitämään kesälomaa?

Vierailija
06.07.2011 |

Jos ette, otatteko marttyyriasenteen kun esim. joudutte päästämään työntekijänne lomalle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole _varaa_ jäädä lomalle, niin se tarkoittaa, ettei vuoden aikana ole ollut tarpeeksi duunia, eli lomat on tavallaan pidetty lyhennettynä työaikana.

Vierailija
2/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä lomia kuin noin viikon vuodessa (ja silloin lähden ulkomaille), teen töitä yksin eli ei tarvitse harmitella muiden lomia. Töitä on niin paljon ettei aikaa lomailuun oikein ole. Pyrin kyllä näin kesäikaan tekemään nelipäiväistä viikkoa jos mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna pidin kuukauden kesälomaa, tänä vuonna vajaan viikon ja syksymmällä kuukauden.

Ei ole muita työntekijöitä, ainoastaan minä.

Vierailija
4/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt jäämässä lomalle ja mitä lähemmäs loma tulee, sitä äänekkäämpi marina kuuluu.

Parasta tässä on se, että hiemankin parantamalla työtapaa, pääsisi hänkin lomalle. Sanoisinko että oma on valintansa :)

Vierailija
5/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen yrittäjänä osakeyhtiössä. Mutta siis yrittäjä kuitenkin. :)

Joo, pidimme perheen kanssa kolme viikkoa kesäkuussa ja elokuussa viikon palkallista. Sitten otan vielä viikon palkatonta elokuussa toiseksi viikoksi. Lisäksi tietty talviloma ja palkatonta lomaa silloin, kun huvittaa ja työt antavat periksi. Lomaillaan keskimäärin 6 viikkoa vuodessa ja olemme mieheni kanssa molemmat yrittäjiä tässä samaisessa yrityksessä.

Vierailija
6/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän palsta mama yrittäjä tee muutenkaan töitä kuin korkeintaan parina päivänä viikossa, ja tulot ovat silti suuremmat kuin pääministerin. Kun on tehty onnistuneita yrityskauppoja ja sellaista kivaa. Ihan täältä luettuna.

Vierailija
7/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mä olen lomalla, se palkkaa mulle sijaisen. Kun se itse lomailee, ei sijaista kuulemma tarvita. Mulle sitten kipataan kahden ihmisen työt kun pomo lomailee. Reilua??

Vierailija
8/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan töissä. Lomalle vasta loppusyksyllä. Ja ei olla kumpikaan katkeria. Teemme sitä työtä mitä molemmat tahdommekin.

Vierailija
9/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauslomaa saa vain lääkärintodistuksella eli vaikka itse olemme töissä, emme halua tehdä firman kaikkia töitä. Kesälomat pyörivät listan mukaan ja aina löytyy joku individualisti, joka haluaa lomansa eri aikaan kuin on määrätty. Ei käy!

Vierailija
10/10 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöitä on 4 ja he toivoivat lomaansa kesäk-heinäkuulle.

Viime kesänä lomailin saman 3 vkoa, sitä edellisenä 5 vkoa. v. 2008 en pitänyt kesälomaa lainkaan. Yritys perustettu 2006.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi