ero väistämätön tosiasia :-(
Mitä ajattelisit miehestä, joka sanoisi sinulle että" ei sua kuule kukaan mies ikinä ota, ketään et tuu saamaan, ihme että olen sua kestänyt kaikki nämä vuodet, kukaan muu ei olisi"
Mies myös vihaa lapsiaan koska olemma kaikki "samanlaisia kusipäitä". Viimeksi ajoi meidät pois mökiltä. Lapset itkivät, minä myös. Ja olen ihan normaali, työssäkäyvä, kaunis ja kiva nainen, mutta mies vaan vihaa ja inhoaa minua. Ihan kauheaa. Vertaa myös lapsia esim kavereiden lapsiin jotka ovta tietysti täydellisiä. Sanoinkin että vaihda perhettä.
Kommentit (6)
otan osaa, sulla on hirviö mieheksi. Kuulostaa kyllä epävarman miehen puheelta, joka peittää sitä itserakkaudellaan. Totuushan on, että ansaitset parempaa ja varmasti paremman miehen saisit. Lastesi vuoksi - jätä se sika! Tuollaiset miehet ovat sitten kyllä valitettavasti niitä, jotka eron myötä katkeroituvat, syyttävät vaimoaan kaikesta, haukkuu sinua lapsille ja suvulleen, alkoholisoituu ja pahimmassa tapauksessa vetää itsensä kiikkuun. Tsemppiä!!!
Sitä minä ajattelisin. Oman osasi olet valinnut itse, mutta kammottavaa, että alistat lapsesi samaan.
En usko että kukaan muu kuin mieheni olisi jaksanut minua ja vaikeaa luonnettani kaikki nämä vuodet. Enkä myöskään usko haluavani/saavani ketään muuta jos hän minut jättää tai kuolee.
Loppu oli paskaa.