Katsokaa, näin lestat kuljettavat lapsiaan autossa
YouTube - Suviseurat 2011 Lumijoki
JÄRKTYTTÄVÄÄ
Kommentit (93)
10 lasta 5 hengen autoon tungettuna !! Kuvattu kaupan pihassa
8 lasta. Äiti ja isä istui etupenkillä TURVAVÖISSÄ.
5 lasta takapenkillä ilman turvavöitä ja 3 takakontissa
LASTENSUOJELUILMOITUKSEN PAIKKA
Ei kukaan noin pitkiä matkoja aja, ei edes mustalaiset, joilla lapset autoissa miten sattuu.
ei ole tuon näköistä kauppaa lähistöllä. On noin 15 km päässä seura-alueelta ensimmäinen tuota ketjua oleva kauppa
Kai niillä tilavammat autot on? Miksei tulleet niillä?
Oliko kaikki lapset pakko ottaa mukaan, oisko isommat voineet jäädä puoli-isojen kanssa odottamaan sinne leirialueelle?
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1991436-lasten-kul…
kakpslussalle, josta tuon kopioin
Kai niillä tilavammat autot on? Miksei tulleet niillä? Oliko kaikki lapset pakko ottaa mukaan, oisko isommat voineet jäädä puoli-isojen kanssa odottamaan sinne leirialueelle?
kerrankin todistin samanlaista näytelmää Mäkkärin edessä, 8 lasta ahtautui farmaribemariin... ainoat jotka olivat vöissä oli äiti ja isä
Isä samassa työpaikassa kuin minä ja urakehitys pysähtyi siihen (pystyin vaikuttamaan asiaan)
tässä on linkki
kakpslussalle, josta tuon kopioin
Kopioit siis linkin tekstin, et osoitetta.
Kai niillä tilavammat autot on? Miksei tulleet niillä? Oliko kaikki lapset pakko ottaa mukaan, oisko isommat voineet jäädä puoli-isojen kanssa odottamaan sinne leirialueelle?
kerrankin todistin samanlaista näytelmää Mäkkärin edessä, 8 lasta ahtautui farmaribemariin... ainoat jotka olivat vöissä oli äiti ja isä Isä samassa työpaikassa kuin minä ja urakehitys pysähtyi siihen (pystyin vaikuttamaan asiaan)
miten hänen työpaikkansa liittyi asiaan? Olisit ilmoittanut poliisille, että tarkkailevat sen auton kulkua ja huomauttavat asiasta, jos oikeasti olit lapsista huolissasi.
Itse ainakin ilmoittaisin jos vastaavan näkisin. Tuskin tuo oli ainoa kerta kun tuolla tavalla perhettä kuljetetaan.
ei ole tuon näköistä kauppaa lähistöllä. On noin 15 km päässä seura-alueelta ensimmäinen tuota ketjua oleva kauppa
Jos jotain sattuu, niin näin Jumala oli sen halunnut.
Herran haltuun ja siunausta.
Vaimo ja lapset kantaa ostokset ja pakkaa auton ja sulloutuu itse autoon.
Jep jep.
Niin tyhmiä.
Mieluummin asion jonkin lestadiolaisen kanssa, kuin yhdenkään AV idiootin.
Älä yleistä. Heistä löytyy varmasti myös vastuuntuntoisia autoilijoita.
kun pitää jotain katsoa linkin takaa - voitko ihan kertoa mitä siinä oli.