Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolenkohan pian?

Vierailija
06.07.2011 |

Minulla on pienet lapset ja pelkään kuolevani. En tiedä mistä ajatus tulee, mutta jotenkin se on alitajunnassa.

Minä olen joskus katsonut joitakin ihmisiä ja ajatellut, että he näyttävät siltä kuin olisivat sairaita ja kuolevat pian ja niin on käynyt, en tiuedä onko sattumaa vai aavistelua. Nyt katsoin uusimpia kuvia itsestäni ja hätkähdin kun näin saman kuoleman katseen itselläni kaikissa kuvissa.

En pelkää kuolemaa enkä elämää enkä halua kuolla, mutta en pääse ajatuksesta erilleen. Tuo jataus on ollut jo ennen noita kuvia jo noin vuoden verran.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut mennä psykologin tai muun ammattilaisen puheille? Voisi oikeasti olla apua tuollaiseen tunteeseen. Tuo on psyykkinen ongelma, jonka kanssa ei kannata jäädä yksin. Pahimmassa tapauksessa tuo voi pahentua. Avun piiriin kannattaa hakeutua ajoissa.

Tämä ei tarkoita, että olisit hullu. Monilla aivan tavallisilla ihmisillä on vastaavia kokemuksia, joista voi päästä eroon puhumalla ja analysoimalla asiaa.

Vierailija
2/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut mennä psykologin tai muun ammattilaisen puheille? Voisi oikeasti olla apua tuollaiseen tunteeseen. Tuo on psyykkinen ongelma, jonka kanssa ei kannata jäädä yksin. Pahimmassa tapauksessa tuo voi pahentua. Avun piiriin kannattaa hakeutua ajoissa.

Tämä ei tarkoita, että olisit hullu. Monilla aivan tavallisilla ihmisillä on vastaavia kokemuksia, joista voi päästä eroon puhumalla ja analysoimalla asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten vanhemmat saattavat tuntea noin, se on vain huolta lapsista. qVanhempi siis ajattelee olevansa korvaamaton lasten elämässä, ja huolissaan siitä, jos iselle tapahtuisi jotakin. Sitten tämä monimutkainen ajatus tulee esiin noin. Älä huoli, jatka elämääsi ja tajua, että ovatpa lapset minulle tärkeitä.

Vierailija
5/5 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten vanhemmat saattavat tuntea noin, se on vain huolta lapsista. qVanhempi siis ajattelee olevansa korvaamaton lasten elämässä, ja huolissaan siitä, jos iselle tapahtuisi jotakin. Sitten tämä monimutkainen ajatus tulee esiin noin. Älä huoli, jatka elämääsi ja tajua, että ovatpa lapset minulle tärkeitä.

Tuota joskus itsekin ajattelin. Helpottavaa kuulla, että kuuluu ihan vanhemman rooliin.

Nyt pakko mennä nukkumaan kun ei meinaa pysyä enää hereillä. Kiitos tuo auttoi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän