Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään nuorella naisella VYÖLAUKUN! Onkohan ne tulossa muotiin? (Please, eeei!)

Vierailija
05.07.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vyolaukun kummeksunta jotenkin suomalainen ilmio? En itse ole siihen muualla tormannyt, mutta en kylla tietenkaan kaikkea tieda...

Vierailija
2/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään muodikkaana. Mutta nyt viime aikoina se on noussut taas hittituotteeksi, varmasti ensi kesänä kaikilla on sellainen.

Minä yritin etsiä omille lapsille sellaista nyt mutta en vielä löytänyt mistään kivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vyolaukun kummeksunta jotenkin suomalainen ilmio? En itse ole siihen muualla tormannyt, mutta en kylla tietenkaan kaikkea tieda...

Samoin täällä mun asuinmaassa ovat tosi yleisiä. Niiden pitää siis luonnollisesti olla jotain It-merkkiä. Monet kantavat niitä myös silleen ylävartalon poikki.

Vierailija
7/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan jotenkin tuntuu että kaikki käytännöllinen ja mukava (leggarit, vyölaukut) on junttia ja epätrendikästä ja kaikki epämukava ja epäkäytännöllinen on sit niin hienoo (korkkarit esim., vaikka uimarannalla, kun ne crocsit tai varvassandaalit on niin kauheet ja juntit.)

Itselläni ei ole vyölaukkua, mutta kaikista käytännöllisin pikkutavaroiden kantovälinehän se on, jää molemmat kädet vapaaksi eikä kassi roikahtele kumarrellessa esim. ostoksilla kainaloon ja rinnan/mahan päälle.

Leggarit (mekon kanssa) pistän jalkaan yleensä aina lentomatkalle kun koneessa turvottaa ja arvostan omaa mukavuuttani sen verran etten välitä tippaakaan jos jotakuta häiritsee tai yököttää mun leggingsit.

Vierailija
8/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi kerta homoa tee :-)

Vierailija
9/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi kerta homoa tee :-)

Vyölaukkuhan oli takametsien joukollakin nilkkasukkien ja sandaalien kera ja siksi siitä tuli junttia ja suomalaisten paheksuma. Olkalaukku taas oli hinttiä. Ja tämäkin on joku suomalaisten keksintö, koska muualla maailmassa heteromiehilläkin näki olkalaukkuja. Tosin nykypäivänä nuorilla miehillä tuo olkalaukku on hyvin yleinen.

Vierailija
10/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki kasarikarmeudet ollaan taas marssitettu esiin: isot rillinkehykset, oranssi huulipuna, neonvärit, leggings-kalsarit, pikkureput, tuulipuvut ja tietenkin "kalliit merkkituotteet" etc. italodiscosta puhumattakaan.

Toisilta noi yrjötykset eivät edes ehtineet hävitä yltä, niin nyt muoti on jo kieränyt takaisin ja takakylän taavit ovat taas muodin kärjessä..... Näin ne oteteaan hölömöiltä rahat pois ja kauppias vaan porskuttaa.

Vierailija
13/14 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo tämän kesän muotia mutta tunnetusti Suomeen tuo paluu villitys tulee sitten ensi kesänä. Muodikkaimmat siis saavat vielä hymyjä peräänsä vaikka elävät muodin huipulla.

Sandaaleissa ei ole mitään vikaa vaikka hyvä olisikin käyttää ilman sukkia varsinkin shortsien kanssa.

Itse käytän varvassandaaleja ja ovat ylivoimaisia kesällä, jalat eivät haise hielle pitkänkään päivän jälkeen kun taas muiden lenkkari yms. intoilijoiden ottaessa kengät pois täytyy paeta paikalta.

Kuten jo mainittu hyvällä normaalilla itsetunnolla varustetut tekevät elämästään mukavampaa ja muut niuhot sit kärsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän