Työtön persaukinen yhden lapsen YH vastaa kysymyksiinne.
Kommentit (31)
Aiemmin mulla oli tarkoitus jäädä vielä hoitovapaalle, mutta ilmoittauduin sitten työttömäksi.
T:Ap
on liitonrahoilla. Mistä olet ne rahat tienannut? Työmarkkinatuen piiriin kuuluva on työkokeilussa ja alle 25-vuotias työharjoittelussa.
Jos työmarkkinatuen saaja ei voi olla työelämävalmennuksessa, niin miksi siinä paperissa on sellainen vaihtoehto????
Saan työmarkkinatukea 27,64¿/päivä.
Vierailija:
on liitonrahoilla. Mistä olet ne rahat tienannut? Työmarkkinatuen piiriin kuuluva on työkokeilussa ja alle 25-vuotias työharjoittelussa.
Palkka oli vajaa 5000 markkaa kuussa ja työ kokopäiväinen. Ei sellaisella palkalla kannattanut tehdä paskaduunia. Toimeentulotukea piti sossusta hakea silti. Kokeilkaapa itse ketkä suosittelette.
enintään 10 kuukautta ja siitä maksetaan noin 700e paikkeilla, vähän päälle. Saatko noin vai 160 työmarkkinatuen lisäksi?
millaisia kokemuksia sulla? kerroit aiemmin, että hankala löytää...
Vierailija:
millaisia kokemuksia sulla? kerroit aiemmin, että hankala löytää...
Erään vanhan " tuttavan" kanssa ollaan taas " muisteltu" kamarin puolella, mutta siitä ei taida kyllä valitettavasti koskaan seurata mitään vakavempaa... :(
Aika monena viikonloppuna olen kuitenkin ollut työelämävalmennuksessa myymässä muille alkoholia :) Pari viikkoa sitten olin viimeksi juomassa ja nyt perjantaina ilmeisesti mennään kaverin kanssa parille.
Mulla onneksi niin paha ihottuma et olen sen välttänyt.