AUTTAKAA en kestä tätä ihottumaa!
Minulla on paha atooppinen iho,joka on oikein villiintynyt raskauden ja synnytyksen myötä. Minulla on punoittavaa,näppyläistä ja erittäin paljon kutiavaa ihottumaa koko rinnan alueella,kaulassa,niskassa,käsitaipeissa ja reisissä. Olen kolunnut läpi varmaan kaikki apteekin voiteet mitä löytyy,ainoa hetkellinen apu on bepanthen. Bepanthen on vain niin paksua että se kuivuu iholleni kun lisään sitä päivän mittaan. Käsitaipeiteni iho on alkanut jo halkeilla kuivuudesta,joten kortisonia en voi käyttää. En voi pitää mitään sellaisia vaatteita päällä,jotka olisivat tuon ihottuman päällä.
En voi pidellä pientä vauvaani sylissä tämän kutinan vuoksi!
Olen käynyt terveyskeskuksessa monen monta kertaa,heidän mielestä minun pitäisi vain käyttää perusvoiteita.En saanut lähetettä iho&allergiasairaalaan sen vuoksi,että tämä ei ole kuulemma niin pahassa kunnossa! Näytän siltä kuin minulla ei olisi päällysnahkaa ollenkaan. En pysty nukkua enkä käydä suihkussa kirvelyn takia. Mitä hittoa minun pitäisi tehdä?Varaanko ajan yksityiselle?AUTTAKAA!
Kommentit (49)
Täällä myös yksi, jonka elämänlaatu muuttui aivan toiseksi Eloconin käytöllä. Molemmat käteni olivat vuosia karmean ihottuman peitossa, vuosivat märkää ja verta... Nykyään lirautan tipan tai kaksi per kuukausi käsiini, ja näin on menty 15 vuotta. En ole huomannut ihon ohenemista tai muutakaan vaivaa. Jostain syystä linimentti sopii minulle voidetta paremmin.
Yksityiselle lääkärille ei tarvitse, kun kerran mennä ja saat oikeat lääkkeet. Bemetson voide auttaa kutinaan ja sietämättömän ihon pika hoitoon toimii erityisen hyvin myös Pretnisolon kortisoni pilleri kuuri, mutta varoituksena; voi vaikuttaa luustoon ja hampaisiin negatiivsesti.
Sain aikoinaan yksityisellä käydessäni jotakin lääkevoidesekoitusta kasvoihin, bemetsonin kehoon ja Pretnisolonin sisäisesti kortisoni sekä Aqualan L myös unohtamatta Essex plus voiteet. Essexiä ei ainakaan parissa apteekissa myyty, että olisiko kokonaan lopetettu myynti, mutta on hyvä voide todella uivalle iholle, kun taas Aqualan L toimii suihku aippuanakin!
JAKSAMISIA!
Suola auttaa. Sitä kun levittää ja jättää siteen alle vaikuttamaan muutamaksi tunniksi, niin iho on kuin uusi.
Bemetson K-voide auttaa sitä käytetään kuuriluontoisesti. Kannattaa ottaa asia esille lääkärikäynnillä se on reseptituote , joten lääkärikäynti on tarpeen. Itse olen voidellut kutina-alueelle viikon ja toisen viikon perusvoidetta. Mutta lääkäri antaa sinun tapauksessa ohjeet käyttöön.
Vanha ketju, mutta ei Eloconia kasvoille laimennettunakaan kuin korkeintaan yksittäisiä kertoja. Sen sijaan limuusi-voide, joka on atopiassa tehokas ja turvallinen, nykyään yleislääkärikin voi määrätä.
Ehkä tarvitsee muuta lääkettä kuin perusvoidetta, esim antibioottia tulehdukseen tai ivermektinia, jos se onkin syyhy.
PS. Kuka hullu laittaa iholle Bepanthen salvaa, joka on paksua tököttiä? Miksette osta Bepanthenin emulsiota, joka on ohutta ja kevyttä kuin vesi? Se on itse asiassa kaikista ohuin ja kevyin voide, mitä apteekissa myydään, käytän sitä kasvoille,kun kaikki muut ovat liian paksuja ja tekevät finnejä.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2013 klo 09:57"]
mars lääkäriin pyytämään ELOCONIA .itselläni kädessä paha kutiseva ihttuma pari kuukautta,nyt ELOCON on auttanut viikossa,paraneminen alkoi kolmen päivän käytön jälkeen! ps. laita side yöksi,ettet raavi ihottumaa!
[/quote]
Luulisi et olis jotain tehnyt jo jotain tuon kolmen ja puolen vuoden aikana !