Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydän muljuu/rytmihäiriöitä "koko" ajan! Apua!

Vierailija
05.07.2011 |

Ei tee kipeeä, mutta epämiellyttävän tuntuista. Nyt kesällä alkaneet. Vakava sydäänsairausko tullut????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus myös rytmihäiriöitä KOKO AJAN. Muistaakseni ovat enimmäkseen harmittomia, jos tulevat levossa.

Lääkärissä kannattaa käydä silti! Lääkäri voi määrätä sulle betasalpaajaa. Tosin mulla ei kyllä oikein auttanut, olis pitänyt ottaa niin iso annos, että alkoi huimata (mulla oli nuorempana tosi alhainen verenpaine). Mulla auttoi rytmihäiriöihin lopulta akupunktio. Ihan tavallinen fysioterapeutti hoiti stressipisteitä ja rytmihäiriöt loppuivat vuosiksi.

Vierailija
2/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ne sopii mulle eikä tule mitään sivuvaikutuksia (paitsi käyn vähän hitaasti). Mutta vaarattomatkin rytmihäiriöt on todella inhottavia, jos niitä on ihan jatkuvasti, ja niitä kannattaa hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeuduin lääkäriin ja tehtiin holter (pitkäaikainen 24h ekg) ja sydämen ultra. Ei löytynyt muuta kuin hyvänlaatuisia kammioperäisiä lyöntejä, jotka siis vaarattomia. Sain beetasalpaajaa oman mielenrauhan vuoksi.

Vierailija
4/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli 10 vuotta taukoa. En tiedä mistä johtuvat, mutta ei ainakaan vielä ole tullut kuukahdettua.

Vierailija
5/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo muljahdukset. Voivat myös olla paniikkihäiriön oireita.

Vierailija
6/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on TODENNÄKÖISESTI kammiolisälyönneistä. Ne ovat vaarattomia, aiheutuvat joko liiallisesta fyysisestä rasituksesta (urheilijat esim.) tai stressin tunteesta tms.

Jos olet muuten perusterve, eikä sydämmessäsi ole koskaan ollut mitään vikaa, nuo kammiolisälyönnit tulevat ja menevät.

Tietysti jos sinua pelottaa tai vaivaa ne kovin, voit käydä terkkakeskuksessa sydänfilmissä.

Beetasalpaajien kanssa on vähän niin ja näin, niitä ei ihan pikkuvaivoihin kannattaisi alkaa syömään - niissä on myös sivuvaikutuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme