Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka haluaisit minun palvelevan sinua kassalla? T: Myyjä

Vierailija
05.07.2011 |

Nopeasti mutta kuitenkin asiallisesti asiallisesti vaiko kenties hitaammin ja perusteellisemmin?

Saako myyjä lörpötellä niitä näitä tai kommentoida ostoksia vai pelkät perus "vuorosanat" hei/kiitos/ole hyvä?

Haluatko vaihtorahat ja ostokset saadessasi myyjän sanovan vaihtorahan määrän (esim 15,30 takaisin olkaa hyvä) vai riittääkö pelkkä "ja näin olkaa hyvä" vaiko kenties ihan vaan "ja näin" tms?

Tuleeko sinua teititellä vai sinutella?

Olen siis myyjänä töissä ja jatkuvasti saan paskaa niskaan siitä kuinka palvelen "väärin". Ajattelin nyt tehdä sen kyselyn, katotaan vaikka miten suurin osa haluaisi itseään palveltavan niin tiedän teenkö tosiaan jotain väärin :D

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiskaavan ostokset, tiedoksi, että se hihna kulkee automaattisesti eteenpäin, aina kun siihen tulee etualalle tavaraa. Sen saa pysäytettyäkin, mutta silloin se tavara jää taas liian kauaksi.

Vierailija
42/46 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos turhia lörpöttelyjä vain perusvuorosanat

Ei tarvi kertoa vaihtorahan määrää ja saa sinutella (olen 41v).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin liiallinen kommentointi ostosten suhteen on epäasiallista, kuten esim. eväitäkö ostelet, heh heh.

Ihan oikeasti, se ei kuulu pätkääkään myyjälle mitä ostan ja mitä varten, saan ostaa mitä lystään. On se evästä tai ei, mun ei tarvi sitä myyjälle tilittää.

Vierailija
44/46 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok, ok myös sanoa vain ole hyvä, kiitos.

Vierailija
45/46 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahdun kun myyjä hymyilee ja sanoo päivää, moi, hei tms. tervehdykseksi.

Itse moikkaan aina ja minusta on tylsää, jos myyjä ei sano mitään.

Ostoksia saa kommentoida mutta ei nyt korsuja tai kuukautissiteitä. Jos ostan vaikka jotain uutuusjugurttia tms. niin on kiva jos myyjä sanoo että tää on muuten hyvää tai ootko kokeillut tätä ennen tms. Ei tarvi sutia niitä ostoksia kauhean nopeasti ohi kun en ehdi muuten pakata.

Minulla on aina pari lasta mukana, on kiva jos myyjä moikkaa niitäkin tai jos lapset sanovat jotain myyjälle, että tämä vastaa. Joskus lapsi on kysynyt että saisinko tuon mehun tännepäin, olisi kiva jos myyjä ojentaa sen jos pystyy. Tai jos lapsi sanoo että katsopas, minä sain tänään jäätelön, olisi kiva että myyjä vastaa siihen jotain, että "joo" tai "kiva", olisi mukava kuulla, ei nähdä vain nyrpeää naamaa.

Kun saan vaihtorahaa, olisi kiva tietää paljon siinä on, että on kiva jos myyjä sanoo paljon antaa takaisin. Tulee heti olo että ei se huijannut! Muuten voi tulla olo että se antaa liian vähän jos vaan heittää vaihtorahat jonnekin.

Minua voi sinutella, olen 30-vuotias. Ehkä kun olen selvästi vanhannnäköinen, tykkäisin teitittelystä! Varsinkin jos myyjä on minua nuoremman näköinen.

On myös tosi kiva kun myyjä sanoo hei ja kivaa päivänjatkoa! :)

t. eräs asiakas

Vierailija
46/46 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää positiivisesti mieleen myyjä, joka hymyilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi