Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä kesäloma normaalisti on? Työssä käyvällä siis.

Vierailija
05.07.2011 |

4 viikkoako?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä viikkoa kesälomaa ja viikko talvilomaa.

Vierailija
2/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 viikkoa + 1 viikko tosiaan on ihan perussetti, siitä on paljon poikkeuksia. Ei kaikki pitempään lomailevat ole sairaslomalla tai omalla lomalla, valtion/kunnan palveluksessa olevat saavat erilaisia lisävapaita ja extraa kertyy myös päivystystyötä ja vuorotyötä tekeville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viikkoa on normi mutta esimerkiksi minun alalla toisen vuoden jälkeen viisi viikkoa vuosilomaa ja viikko talvilomaa.

Vierailija
4/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yhteensä vajaa 8 viikkoa vuodessa. Lisäksi otan lomarahat vapaana, mistä tulee 15 päivää eli 3 viikkoa. Yleensähän jollekin viikolle (juhannus, joulu, uusivuosi, pääsiäinen) sattuu arkipyhiä kuitenkin, eli käytännössä tästä tulee ainakin 11 viikkoa.

11 vuotuisesta lomaviikosta otan siis kesällä niin monta kuin saan, yleensä 5-6 ja loput 5-6 jäävät talveksi. Tarvittaessa voi ottaa palkatonta lisäksi.

Vierailija
5/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVTES takaa nämä lomat.

Vierailija
6/6 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen valtiolla töissä ja lomaa on 6 viikkoa, kaiken saa pitää kesällä tai talvella tai milloin haluaa. Lisäksi meillä saa aika usein vaihtaa lomarahat vapaaksi, niistä saan 2,5 viikkoa lisää. Ja tällä määrällä ehtii just ja just lomailla tarpeeks eikä todellakaan tee mieli karata yksityiselle töihin vaikka nämä hyvät lomaedut kompensoidaankin vähän huonommalla palkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän