Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi parhaista blogeista:

Vierailija
15.07.2011 |

entiseltä palstalaiselta

http://turvonnutenkeli.blogspot.com

Lainaus:

"Mitä kaikkea tässä sitten on tehty? Olen myynyt Rammstein-tavaroitani. Olen kärsinyt virtsatietulehduksen. Olen itkenyt yöllä. Olen ottanut kalsarikännit kotona. Olen valvonut liian monena iltana liian myöhään. Olen ollut naamiaisissa. Olen joutunut pettymään kavereihin. Olen odottanut muilta liikoja. Olen ollut treffeillä. Olen pitänyt yhteyttä rikolliseen. Olen juhlinut homobaareissa. Olen poistanut Facebookista 30 kaveria. Olen lihonut. Olen kerjännyt ilmaista viinaa. Olen valittu edustamaan yli sataa saman työn harjoittajaa. Olen tunnustanut kaverille että pidän hänestä tosissaan. Olen seurannut italialaista saippuasarjaa. Olen lähettänyt puhelimella rinnoistani kuvaviestin. Olen ostanut liian pieniä vaatteita. Olen juorunnut muista. Olen kerjännyt huomitota ja hyväksyntää idioottimaisilla tavoilla. Olen tyytymätön ja haluan muutosta.

Mitä olen oppinut tänä aikana, onko aivoissani ja mielessäni tapahtunut yhtään mitään? En luota keneenkään. En suostu olemaan toisten pompoteltavana. Toisten ihmisten asiat eivät ole ollenkaan kiinnostavia. Vihaan epäsiisteyttä, epäjärjestystä, ylimääräistä tavaraa, matkimista, avuttomuutta, sekoilua, jankutusta, ainaista sairastelua tai masistelua, sössötystä, ylitöpäistä kiltteyttä ja hempeilyä, sekä sitä että joku luulee tuntevansa minut. Pidän todelliset tunteet ja aikomukset salassa. Miehen täytyy olla miehen kokoinen ja näköinen. Unelmia ja suunnitelmia pitää olla aina. Typerät ihmiset kannattaa siivota pois elämää vaikeuttamasta. Turha tyytyä mihinkään vähäiseen. Leuka pystyyn ja eteenpäin. Parasta olisi jos vielä pystyisin hallitsemaan rahaa ja aikaa."

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän