Miehen sisko suuttui kun muutin miehen luota pois...
ei siksi että muutin pois vaan siksi että muutin niin kalliiseen asuntoon, mutta eipä ollu sillä hetkellä muitakaan vapaana ja oli otettava sen minkä sain.
Tuli vaan sellanen olo että eipä ole oikea ystävä koskaan ollutkaan kun tuollaisista nokkiinsa ottaa, asiasta joka ei hänelle kuulu ollenkaan.
Kommentit (6)
tunnenko sitä ihmistä vai en mutta me oltiin asumuserossa ja nyt taas yhdessä, mua vaan ärsyttää se että mistä syystä otti nokkiinsa.
ap
Voihan syy olla ihan toinenkin, mutta haluaa antaa sinule tuon käsityksen. ?
Sukuun kannattaa muutenkin mun mielestä ottaa pesäero, jos kerran eroaa ukostakin. En ole koskaan tajunnut, jos exät roikkuu "kavereina" jonkun entisen siippansa sukulaisten kanssa. Musta se on vaan jotenkin mautonta. Asialliset välit toki voi pitää, mutta sellainen kaveeraaminen on ihan p:stä. Varmaan mahtava seurustella jonkun miehen kanssa, jos miehen ex on paras kaveri anopin kanssa. Jee.
No ei se nyt ihan aina noinkaan mene. Jos ystävystyy jonkun kanssa, niin vähän nihkeää laittaa ystävyys jäähylle, jos eroaa.
Minulla ainakin yksi hyvistä ystävistäni on veljeni entinen tyttöystävä. Samoin taas veljeni ja exäni kaveeraavat edelleen ja samaten isäni kanssa ovat hyvissä väleissä. Mitä sitten? Kyllähän nyt aikuisten ihmisten jo pitäisi (niin...ilmeisesti nimenomaan pitäisi...) osata jo tuollaisiin suhtautua. Eri asia toki jos ero on oikein likainen, mutta jos eron jälkeen on säilynyt vähintään ne neutraalit välit, niin miten tuollainen ketään haittaa.
ero aiheuttaa paljon erilaisia, sekaviakin tunteita lähipiirissä. Mitä odotit?
En usko että asuntosi hinta on ex-käylsi kielteisten tunteiden todellinen syy, hän vain kanavoi ne siihen. Elä elämääsi ja anna ajan kulua. Ystävyytenne on asettumassa uuteen asentoon.
Miksi roikkua bestiksinä exän sukulaisissa. Edelleen väitän, että on mautonta olla esimerkiksi uuden sulhasen tai omien isompien lasten kanssa jossain tilaisuudessa, missä "on useampi mies, jonka kanssa olen aikanaan muhinoinut". Siis ne jutut selviää lapsille jossain vaiheessa ja se on minusta mautonta. Mutta tämä on mun mielipide. Olen muutenkin ollut aina sellainen ihminen, että en polta siltoja takanani mutten todellakaan halua vanhoista jutuista minkäänlaista tukea tulevaisuuteen. Asiallisista väleitsä pidän toki, mutta en en kaveraamisesta.
Sukuun kannattaa muutenkin mun mielestä ottaa pesäero, jos kerran eroaa ukostakin. En ole koskaan tajunnut, jos exät roikkuu "kavereina" jonkun entisen siippansa sukulaisten kanssa. Musta se on vaan jotenkin mautonta. Asialliset välit toki voi pitää, mutta sellainen kaveeraaminen on ihan p:stä. Varmaan mahtava seurustella jonkun miehen kanssa, jos miehen ex on paras kaveri anopin kanssa. Jee.