Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näinhän tää loma menee kakaroiden kanssa

Vierailija
05.07.2011 |

minä herään joka aaamu kiljuvan villin taaperon ja vauvan kanssa. annan taaperolle puuroa, jota roiskii pitkin seiniä, haluaa edestakaisin pöytään ja maahan. sotkee ruualla. hyvin alkanut aamu vaihtuu heti vitutukseen.

ja mitä tekee mies ? nukkuu yhteentoista. lomareissu ahdistaa, koska tiedän, että meno siellä tulee olemaan samanlaista. minä lasten kanssa ja mies nukkuu ja saa herätä ihan rauhassa. Ja kyllä, asiasta olen sanonut monesti, mutta eipä herraa kiinnosta. Odotan jo innolla, että saan viedä lapsen päiväkotiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kolmesta visko puuroja ympäriinsä. Kakarat on tuollaisia, ihan kuin äitinsä.

Vierailija
2/4 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen aamu sinä saat nukkua pitkään joka toinen aamu miehesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ihana mies että hoitaa lapset aina aamuisin ellei ole töissä.Eli arkena kun mies lähtee töihin minä hoidan lapset kun kerran olen mamiksella ja lasten kanssa kotona ja vkonloput ja muut vapaat tai lomat hoitaa mies aamu hommat rutisematta.(mieheni sisäinen kello herättää hänet joka aamu viimmeistään klo6)

Olen monena aamuna kuullut kun sängyn vieressä kuiskitaan että annetaan äitin vielä nukkua,mennään me alas leikkimään ja tekemään aamupalaa

Vierailija
4/4 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kolmesta visko puuroja ympäriinsä. Kakarat on tuollaisia, ihan kuin äitinsä.

av-mamma :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi