Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on mielestäsi ollut hankala ikä lapsella?
Kommentit (5)
vuotiaat.täysin vahdittavat ja uhmat kovia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ymmärrys molemmin puolin vielä hakusassa. Omaa tahtoa ja uhmaa.
Ei älliä päässä mutta motoriset taidot huiman hyvät = täystuho jota piti vahtia kokoajan ja joka ei tahtonut olla hetkeäkään paikallaan.
Alue: Aihe vapaa
Lapsella vahva tahto ja vielä vahvempi temperamentti. Itkukohtauksia pari kertaa kuussa.
Tätä vain yhdellä lapsistani. Vanhimmat ovat jo liki 20v.