Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin huijaamalla raskaaksi ja nyt hävettää.

Vierailija
04.07.2011 |

Olen jättänyt pillerit syömättä, koska mies ei uskaltanut ryhtyä toistamiseen isäksi. Nyt raskauden herkistämänä olen pyöritellyt asiaa päässäni ja syyllisyys on valtava, vaikka mieskin on jo onnellinen tulevasta vauvasta. Silti tämä "vauvan maailmaan avittaminen" on kääntynyt päässäni perustavanlaatuiseksi petokseksi. Tätä ovat naiset tehneet kautta aikojen ja silti tuntuu, että muserrun yksin tämän taakkani alle.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse onkin järjettömästä itsekkyydestä. Koska MINÄ halusin, EN halunnut isoa ikäeroa, MINÄ voin jättää vastuuni kantamatta, mutta mies ei. Naurettavin on tämä, vahinkoja sattuu. Joo, oikeita vahinkoja sattuu, mutta pillerin poisjättäminen ei ole oikea vahinko. Tai se, että on ollut vatsataudissa, silloin pitää muistaa käyttää sitä kumia.

Minun silmissäni tämmöiset naiset eivät ole minkään arvoisia, niinkuin ei ystävänikään. nro 33

Vierailija
2/35 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... Tollanen salaa raskaaksi tietentahtoen hankkiutuminen on vielä sata kertaa pahempaa kuin esimerkiksi toisen pettäminen seksisuhteella!!!

sinuna kertoisin, jos kaivelee asia noin. Saa mies päättää, haluaako jatkaa kanssasi vai ei. En voisi ikinä tehdä kenellekään miehelle mitään tollasta!! Tnainen 33v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään pidä tekoasi oikeana tai kovin fiksuna, mutta jos miehesi on kuitenkin nyt onnellinen tulevasta vauvasta, niin kannattaisi yrittää päästä asian yli. Et voi enää muuttaa mennyttä ja kaikki on nyt hyvin. Jos kerrot asiasta miehellesi keventääksesi omaa oloasi voi olla, ettei tuleva isä enää olekkaan niin onnellinen asiasta. Koita unohtaa koko asia ja keskity tulevaan ihanaan vauvaasi. Ymmärrän hyvin, että asia kalvaa, mutta kuten jo sanoin niin nyt on myöhäistä katua ja toimia oikein. Tsemppiä kovasti!!!

Vierailija
4/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestäsi saattaisi jopa tuntua, että pääasia oli saada hänet jymäytetyksi. Nyt on aika keskittyä tulevaan eli olemaan hyvä äiti lapselle, jonka olet halunnut ja saanut.

Vierailija
5/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullinen aikuinen odottaa kunnes kumppanikin on valmis lapsen saamaan! Ei ole oikein mielestäni miestä saati lasta kohtaan!

Vierailija
6/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullinen aikuinen odottaa kunnes kumppanikin on valmis lapsen saamaan! Ei ole oikein mielestäni miestä saati lasta kohtaan!

myöhäistä katua tässä vaiheessa. Mitä jos pitäisit suusi kiinni! Älä kaada miehen niskaan omaa tekoasi. Sun oloasi helpottaisi jos kertoisit mutta miestäsi ei :( Mä en ymmärrä teitä huijareita, miksi teidän pitää sitten mennä kertomaan toiselle oman mielenne kevennykseksi ja aiheutatte toiselle turhaa tuskaa.

Vierailija
7/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tämä "vauvan maailmaan avittaminen" on kääntynyt päässäni perustavanlaatuiseksi petokseksi. Tätä ovat naiset tehneet kautta aikojen ja silti tuntuu, että muserrun yksin tämän taakkani alle.

Ihan oikea petos jota ei muuksi muuta se että yrität sanahelinällä sitä muuksi pyörittää. Eikä kyseessä ole mikään pieni petos vaan sellainen että miehesi joutuu vastaamaan siitä koko elämänsä ajan. Toivottavasti miehesi saa tietää...

Vierailija
8/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tämä "vauvan maailmaan avittaminen" on kääntynyt päässäni perustavanlaatuiseksi petokseksi. Tätä ovat naiset tehneet kautta aikojen ja silti tuntuu, että muserrun yksin tämän taakkani alle.

Ihan oikea petos jota ei muuksi muuta se että yrität sanahelinällä sitä muuksi pyörittää. Eikä kyseessä ole mikään pieni petos vaan sellainen että miehesi joutuu vastaamaan siitä koko elämänsä ajan. Toivottavasti miehesi saa tietää...

Vierailija
9/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tekevät. OKSETTAVAA!!!!

Vierailija
10/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on onnellinen, joten mitä enää murehtimaan!

toinen vaihtoehto olisi että olisit jäänyt itseksesi märehtimään ja mies olisi painellut omille teilleen.

Onnea teille ja ehkä opit jotain tästäkin! ;)

Vierailija
11/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muka tiedä,että yhdynnästä voi tulla raskaaksi?

Vierailija
12/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies ei halua lapsia, niin silloin huolehtii ehkäisystä myös itse, eikä luota toisen pillereiden syöntiin tms. Jos harrastaa seksiä, siinä on riski tulla/saattaa toinen raskaaksi, ja jos ei mies käytä kumia, niin silloinhan hän on valmis ottamaan sen riskin. Mikä pakko naisen vastuulla on olla ehkäisyn? Pillereiden aloittaminen on naisen oma päätös lopulta, mutta samoin niiden lopettaminen.

Vierailija
13/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö mies, että rouva olikin lopettanut omin päin pillerit?

Voi olla, että ei olisi tullut munaa ilman kortsua jos olisi tiennyt.

Pitäisikö miehen varmistaa joka kerta ennen yhdyntää vaimolta/avovaimolta, että tämä varmasti on syönyt pillerit säännöllisesti? Tai ettei ole lopettanut ehkäisyä ominpäin?

Vierailija
14/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mitään, elämä jatkuu ja vauvan kanssa, josta kaikki ovat iloisia. Mun mielestä kannattaisi vaan unohtaa koko juttu ja katsoa eteenpäin.

Vierailija
15/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mies ei halua lapsia, niin silloin huolehtii ehkäisystä myös itse, eikä luota toisen pillereiden syöntiin tms. Jos harrastaa seksiä, siinä on riski tulla/saattaa toinen raskaaksi, ja jos ei mies käytä kumia, niin silloinhan hän on valmis ottamaan sen riskin. Mikä pakko naisen vastuulla on olla ehkäisyn? Pillereiden aloittaminen on naisen oma päätös lopulta, mutta samoin niiden lopettaminen.

Niin silloin niiden lopettamisestakin pitäisi yhdessä neuvotella. Tai ainakin ilmoittaa, jotta mies voi käyttää omaa ehkäisyään.

Minun mielestäni vain itsekkäät paskat akat hankkiutuvat huijaamalla raskaaksi.

Vierailija
16/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei halua lapsia, niin silloin käyttää kumia, eikä luota toiseen. Kai se mieskin ymmärtää, että pilleri voi vaikka unohtua, tai että jos on ollut vaikka vatsatautia tms. niin pillereiden ehkäisyteho heikkenee. Ei pidä luottaa, jos ei ole valmis ottamaan riskiä lapsesta.

Vierailija
17/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö mies, että rouva olikin lopettanut omin päin pillerit?

Voi olla, että ei olisi tullut munaa ilman kortsua jos olisi tiennyt.

Pitäisikö miehen varmistaa joka kerta ennen yhdyntää vaimolta/avovaimolta, että tämä varmasti on syönyt pillerit säännöllisesti? Tai ettei ole lopettanut ehkäisyä ominpäin?

sitten mies on ilman jos ei kestä tekojensa mahdollisia seurauksia.Tiedoksi sullekin mikään ehkäisy ei ole 100%

Vierailija
18/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mulla ja miehellä oli erimielisyyttä toisesta lapsesta ja aika tiukkojakin keskusteluja. Olen ihan varma, että jos tuossa tilanteessa olisin tullut vahingossa raskaaksi, mies ei olisi vahinkoon uskonut.

Vierailija
19/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei tule koskaan kestämään.

Jos ukkosi panee vierasta, se on pienempi paha kuin toi kusetus, koska pettämisestä loukkaantuu vain kaksi aikuista, tuosta voi loukkaantua molemmat ja lapsi, kun äijä lähtee kävelemään jäätyäsi kiinni.

Olen pyöristynyt!

Vierailija
20/35 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää varmaan pari kuukautta vielä. Kerro miehellesi petoksestasi ja anna miehen päättää. Jos minua olisi kusetettu noin rankasti niin voi jumalauta olisin loukkaantunut. Esim seurustelin miehen kanssa ja kuulisin 15 vuoden päästä, että mies onkin napsaissut piuhat poikka ja minä olen koko ajan toivonut lasta tms. Sairas toimintaa :(