Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mulla on paljon enemmän energiaa kun mies on poissa?

Vierailija
24.07.2011 |

vaikka sekin touhuu ja osallistuu kotona ollessaan. Mä yleensä vaan makaan sohvalla ja relaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiellä tai jotain :D En nyt tähän hätään parempaa selitystäkään keksi :D

ap

Vierailija
2/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tosiaan koe, että mies olis jotenkin mun tiellä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en sohvaperuna ole muutenkaan. Mulla se aika säästyy ruuanlaitolta. Lapsille kelpaa jokin pikanopee ruuantekele tai vaikka kaupan pitsalätty. Ja kummasti ehdin tehdä muutakin kuin vain ruokaa. Ja keittiö säästyy ruuanlaiton sotkuilta. Keittiössähän normaalisti vierähtää 2-3h joka päivä. Kyllä siinä ajassa ehtis paljon muutakin. Ja toisaalta ei tarvi stressata niistä asioista, joista mies valittaa. Vain, kun mies on poissa, saan pestyä pyykkiä kaikki korit tyhjiksi ja jopa vessojen matot, kahvinkeitinkin peseytyy aina miehen poissaollessa yms. :)

Vierailija
4/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niinkuin joku isompi roska joka pitäisi saada aika-ajoin aina lakaistua jonnekin piiloon.

Minä todellakin saatan tehdä vaikka mitä silloin kun mies on poissa. Joskus olen jopa tapetoinut ja maalannut kaikki seinät kun mies oli poissa viikon.

Eipähän ollut ainakaan arvostelemassa vieressä teenkö oikein. Niin ja värien ja tapettien valintakin oli paljon helpompaa kun sain ihan ite ne valita.

Vierailija
5/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi. Koti paljon siistimpi, kun mies poissa. Lapset tottelee, kun mies on poissa.

Olemme kaikki paremmalla tuulella kun mies poissa. Me kyläilläänkin enemmän ilman miestä.

Silti kun mies on poissa, on sitä kamala ikävä. :D

Outoa.

Vierailija
6/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten se mies imee energiat kotona ollessa niin hyvin. Minä oon päätellyt, että sillä on niin kovat vaatimukset ruuista, pyykinpesusta ja aikatauluista, että mä sitten vähän salaa stressaan, että sanooko se taas jotain ruoanlaitosta tai likaisista pyykeistä. Ei se ehkä vuosiin ole edes sanonut enää, mutta erehtyipä liittomme alkuaikoina muutaman kerran sanomaan ja nyt mä vieläkin aina ajattelen, että taas se valittaa kotiin tullessaan.

Mutta juu, miehen ollessa koko päivän reissussa meillä on lasten kanssa paljon rennompi tunnelma kotona.

Vierailija
7/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ihan sama. Jotenkin arki rullaa niin sutjakasti ja jaksan paremmin lasten kiukut ym. kun mies on töissä. Oli suorastaan ihanaa kun se palasi töihin viime viikolla loman jälkeen :-)

Mulla on ainakin silleen, että yksin ollessa on vaan pakko jaksaa kun on pienet lapset. Sitten kun toinenkin on kotona niin haluaa relata, vaikka kotityöt seisookin. Mies kun ei niihin kauheesti koske. Lapsia hoitaa kyllä kiitettävästi.

Vierailija
8/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinitkin usein kommentoi tyyliin, että "äiti, sähän alat elää, kun iskä ei ole kotona".

Vierailija
9/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ihme siinä tosiaan on?

Vierailija
10/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen hommia enemmän kun ukko on pois, mutta ei tarvi jakaa ja ite teen samaan aikaan ne pakolliset, kun taas ukko nyhjää yhtä hommaa kerrallaan...

Vierailija
11/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ollut nyt viikonlopun pois ja talo kiiltää puhtautta. Lasten kanssa olen touhunnut paljon enemmän kuin miehen kotona ollessa.

Mies kun on paikalla lösähdän sohvannurkkaan ja teen vain pakollisen. En ole tähän päivään mennessä keksinyt, mistä se johtuu. Enkä kuitenkaan stressaa, teenkö asiat miehen mielestä oikein. Niinkuin joku kirjoittaja mietti omalla kohdallaan.

Vierailija
12/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minnuu vituttaa kun mies on aina kotona, ei käy missään ja on työtön. Ei saa koskaan sitä omaa rauhaa.

Olen lasten kanssa rauhallisempi kuin miehen läsnäollessa. Vituttaa.

Vierailija
13/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun isä on muualla niin on se ihan eri energia ja tunnelma. Ei siis ole kamala isä tai mitään.

Vierailija
14/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tismalleen sama juttu! EI tarvitse vääntää miehen kanssa kodin- tai lastenhoidosta, on itsestäänselvää että teen kaiken eikä yksi negatiivinen ukkeli ole kotosalla. Vaikka hänkin osallistuu.

Vierailija
15/15 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ovat energisempiä kun vaimo ei ole kotona...

Minun mieheni kuulemma on paljon aikaansaavampi, kun minä en ole paikalla. Eli voi olla näinkin päin! Ja tunnistan jossain määrin tuota itsessänikin.