Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos, minä pidän erityisesti tummahipiäisestä ihmisestä, niin

Vierailija
03.07.2011 |

Niin miksi se sinulle tarkoittaa sitä, että "en saa" valkohipiäistä ihmistä?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. he raiskaavat tahallaan kieltä sillain, että heidän puhumastaan aksentista tulee heidän ominaispiirteensä. Usassa ollaan jo niin pitkällä, että kukaan valkoinen ei ymmärrä mustien puhumaa englantia.

kaikki puhutaa aina täydellist kirjakieltä? Me ollaan nii täydellisiä ku ollaan valkoisia suomalaisii! Vitun noloi on ne, jotka yrittää heitää jotai enkkuu suomen sekaan, vittu!

Mustat puhuvat yhteistä kieltä riippumatta mistä maasta ovat kotoisin, heidän viiteryhmänsä on ihonväri. Miksi he eivät puhu kuten muu gangsta-alaluokka?

Vierailija
102/109 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin nyt enää saat kun olet sellaseen mustaan mieheen haksahtanut, varsinkaan jos olette kersojakin hankkinut. Mä en tiedä yhtäkään eronutta sunlaista naista joka olisi eron jälkeen saanut suomalaisen miehen. Sen jälkeen on tyydyttävä jatkossakin niihin tummiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan hymyilee kun pääsi Suomeen, olit sinä siinä tai et

mutta meidän takia on jaksanut olla täällä. Onneksi pääsemme edes kerran vuodessa hänen kotimaassa käymään.

Js mikähän oli tämä kotimaa? On sevaan aina yhtä hauska aettä täällä on niin kauheea mutta ei silti muuteta pois

Vierailija
104/109 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tasavertainen pariskunta. Ja yleensä nainen ei nai alasapäin (luonnovalinta). Poikkeuksia on, mutta onko ne rakkausliittoja.

Minun mieheni on kotimaassaan esim. varakkaampi kuin minä täällä, mutta siksi kun hän on musta, mielestäsi nain alaspäin? :D

Vierailija
105/109 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAlkoisilla on ihan samalla tavalla alakulttuurinsa, varsinkin paikoissa, joissa he ovat vähemmistö. Mieti vaikka siirtomaa-aikaa ja jotain Intiaa tai Hong Kongia. Sama USA:n kiinalaisilla, latinoilla jne.

Onko tämä nyt joku ihonvärikysymys kuitenkin. Ihonvärillähän ei pitänyt olla mitään väliä

Vierailija
106/109 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Js mikähän oli tämä kotimaa? On sevaan aina yhtä hauska aettä täällä on niin kauheea mutta ei silti muuteta pois

Täällä on työ, jonka avulla voimme olla sekä täällä että siellä, niin miksi pitäisi valita vain toinen?!

Vierailija
107/109 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tasavertainen pariskunta. Ja yleensä nainen ei nai alasapäin (luonnovalinta). Poikkeuksia on, mutta onko ne rakkausliittoja.

Minun mieheni on kotimaassaan esim. varakkaampi kuin minä täällä, mutta siksi kun hän on musta, mielestäsi nain alaspäin? :D

Vaikea sanoa näillä tiedoilla. Varmaan joku sotapäällikkö voi olla hyvinkin rikas kotimaassan.

Vierailija
108/109 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat puhuvat yhteistä kieltä riippumatta mistä maasta ovat kotoisin, heidän viiteryhmänsä on ihonväri. Miksi he eivät puhu kuten muu gangsta-alaluokka?

Vierailija
109/109 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa näillä tiedoilla. Varmaan joku sotapäällikkö voi olla hyvinkin rikas kotimaassan.

Jos sinä nait rahasta, niin älä hauku niitä, jotka rakastavat toisiaan aidosti, naivat he sitten mihin suuntaan vain ja milloin vain! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän