Jos, minä pidän erityisesti tummahipiäisestä ihmisestä, niin
Niin miksi se sinulle tarkoittaa sitä, että "en saa" valkohipiäistä ihmistä?
Kommentit (109)
Mutta tuskin nyt enää saat kun olet sellaseen mustaan mieheen haksahtanut, varsinkaan jos olette kersojakin hankkinut. Mä en tiedä yhtäkään eronutta sunlaista naista joka olisi eron jälkeen saanut suomalaisen miehen. Sen jälkeen on tyydyttävä jatkossakin niihin tummiin.
Mies varmaan hymyilee kun pääsi Suomeen, olit sinä siinä tai et
mutta meidän takia on jaksanut olla täällä. Onneksi pääsemme edes kerran vuodessa hänen kotimaassa käymään.
Js mikähän oli tämä kotimaa? On sevaan aina yhtä hauska aettä täällä on niin kauheea mutta ei silti muuteta pois
Jotenkin tasavertainen pariskunta. Ja yleensä nainen ei nai alasapäin (luonnovalinta). Poikkeuksia on, mutta onko ne rakkausliittoja.
Minun mieheni on kotimaassaan esim. varakkaampi kuin minä täällä, mutta siksi kun hän on musta, mielestäsi nain alaspäin? :D
VAlkoisilla on ihan samalla tavalla alakulttuurinsa, varsinkin paikoissa, joissa he ovat vähemmistö. Mieti vaikka siirtomaa-aikaa ja jotain Intiaa tai Hong Kongia. Sama USA:n kiinalaisilla, latinoilla jne.
Onko tämä nyt joku ihonvärikysymys kuitenkin. Ihonvärillähän ei pitänyt olla mitään väliä
Js mikähän oli tämä kotimaa? On sevaan aina yhtä hauska aettä täällä on niin kauheea mutta ei silti muuteta pois
Täällä on työ, jonka avulla voimme olla sekä täällä että siellä, niin miksi pitäisi valita vain toinen?!
Jotenkin tasavertainen pariskunta. Ja yleensä nainen ei nai alasapäin (luonnovalinta). Poikkeuksia on, mutta onko ne rakkausliittoja.Minun mieheni on kotimaassaan esim. varakkaampi kuin minä täällä, mutta siksi kun hän on musta, mielestäsi nain alaspäin? :D
Vaikea sanoa näillä tiedoilla. Varmaan joku sotapäällikkö voi olla hyvinkin rikas kotimaassan.
Mustat puhuvat yhteistä kieltä riippumatta mistä maasta ovat kotoisin, heidän viiteryhmänsä on ihonväri. Miksi he eivät puhu kuten muu gangsta-alaluokka?
Vaikea sanoa näillä tiedoilla. Varmaan joku sotapäällikkö voi olla hyvinkin rikas kotimaassan.
Jos sinä nait rahasta, niin älä hauku niitä, jotka rakastavat toisiaan aidosti, naivat he sitten mihin suuntaan vain ja milloin vain! ;)
Mustat puhuvat yhteistä kieltä riippumatta mistä maasta ovat kotoisin, heidän viiteryhmänsä on ihonväri. Miksi he eivät puhu kuten muu gangsta-alaluokka?