Jos, minä pidän erityisesti tummahipiäisestä ihmisestä, niin
Niin miksi se sinulle tarkoittaa sitä, että "en saa" valkohipiäistä ihmistä?
Kommentit (109)
miehet ovat huomanneet äö:si tavallista matalemman tason, ja kiertävät sinut kaukaa. Näinollen ne tummat miehet huomaavat, että viihtyvät oikein hyvin kanssasi, koska äö:nne ovat samalla tasolla.
Kuinka paljon noita yksinäisiä vanhuksia on? Haluatko tietää lisää afrikkalaisten tavata hylätä ihmiset, joita eivät viitsi hoitaa?Aiotteko te siis ottaa teidän molempien vanhemmat asumaan sinne teidän pieneen asuntoon, oliko se yksiö vai mikä?
Afrikalaisten tavoista? Kuten sanoin, ei kuulu minun mieheni tapoihin ja kulttuuriin. Afrikassa on "aika paljon" eri tapoja ja kulttuureita. ;D
Meillä ei ole yksiötä ja molempien vanhemmilla on omat kodit. Minun vanhempani mahtuisivat loistavasti asumaan vaikkapa appivanhempieni kotiin jos haluavat sinne eläkepäiviä viettämään! ;) Olisivat varmasti tervetulleita.
Kuuluuko suomalaiseen kulttuuriin hylätä vanhukset? Kerro nyt.
Jos kerrot mikä se miehen kulttuuri on, niin voimme tarkistaa kuuluuko hänen kulttuuriinsa mitään ikävää. On vähän vaikea käydä keskustelua kun sinä haukut suomalaiset ja sanot ettei sinun miehen kulttuurissa ole mitään vastaavaa, mutta et suvaitse mitään faktaan perustuvaa vastaväitettä.
Kerrotko nyt miten te pidätte niistä vanhemmistanne huolta? Jos ette ota heitä pieneen asuntoonne, niin silloinhan he asuvat viimeiset vuotensa vanhainkodissa.
Tunnetko olosi entistä uhatummaksi, kun tummien määrä lisääntyy? ;) Kyllä minuakin ahdistaisi asemassasi.
Mitä ne minua uhkaa? Olen takuulla turpeen alla kunnes täällä on mustia enemmän kuin valkosia. Olin lähinnä huolissani näiden mulattien omasta elämästä. Kuten todettua, mulattinaiset saattavat olla kauniita, mutta mulattipojat...
Tunnetko olosi entistä uhatummaksi, kun tummien määrä lisääntyy? ;) Kyllä minuakin ahdistaisi asemassasi.Mitä ne minua uhkaa? Olen takuulla turpeen alla kunnes täällä on mustia enemmän kuin valkosia. Olin lähinnä huolissani näiden mulattien omasta elämästä. Kuten todettua, mulattinaiset saattavat olla kauniita, mutta mulattipojat...
Valkoisten ihmisten älykkyys pienenee, kun mustien kanssa periytymässä äo alkaa heiketä.
miehet ovat huomanneet äö:si tavallista matalemman tason, ja kiertävät sinut kaukaa. Näinollen ne tummat miehet huomaavat, että viihtyvät oikein hyvin kanssasi, koska äö:nne ovat samalla tasolla.
myönnät siis, että vaaleaihoiset voivat omata matalan äö:n! Se on jo edistystä. Voit olla minusta mitä mieltä tahansa jonkun palstan perusteella, mutta minun täytyy tuottaa pettymys. Useat valkoihoiset miehet pitävät minua hyvinkin älykkäänä. Ovatko hekin kaikki matalan äö:n omaavia? Sittenhän tässä alkaa olla jo enenevässä määrin näitä matalan äö:n omaavia valkoihoisia ;) Minun käy niin sääliksi sinua, elämäsi täytyy olla hyvin vaikeaa kun pitää jatkuvasti olla todistelemassa olevansa parempi valkoihoinen kuin yksikään tummaihoinen, tottakai se on uhkaavaa kun yhä useammat naiset huomaavat, että ruoho on vihrämpää aidan toisella puolen. Ja muutenkin, kyllähän se nyt käy egolle, ettei joku haluakkaan sinua rasistisine mielipiteinesi. Monet ihmiset pitävät sinua hyvinkin matalan älykkyysosamäärän omaavana juurin tämän ajattelumallisi takia.
ylläpitävät sitä pahuutta yllä maailmassa, mikä on todella surullista, koska ei elämä ole tuollaista vihaa varten!
Allekirjoitatko kuitenkin, että noin tulee väistämättä käymään, ja että olit itse väärässä tuon rasismin määrästä tulevaisuudessa?
Kuuluuko suomalaiseen kulttuuriin hylätä vanhukset? Kerro nyt.Jos kerrot mikä se miehen kulttuuri on, niin voimme tarkistaa kuuluuko hänen kulttuuriinsa mitään ikävää. On vähän vaikea käydä keskustelua kun sinä haukut suomalaiset ja sanot ettei sinun miehen kulttuurissa ole mitään vastaavaa, mutta et suvaitse mitään faktaan perustuvaa vastaväitettä.
Kerrotko nyt miten te pidätte niistä vanhemmistanne huolta? Jos ette ota heitä pieneen asuntoonne, niin silloinhan he asuvat viimeiset vuotensa vanhainkodissa.
kuten jankuttamastasi vanhustenhoidosta ja yksinäisyydestä?
Kuten jo sanoin, vanhemmillamme on omat kodit. Tulevaisuus näyttää, mihin elämä vie heidän osalta, tuskinpa se sinun murheesi on. :D
Totta kai mieheni kulttuuriin ja hänen kotimaahan kuuluu myös "ikäviä asioita", missäpä maailmassa olisi paikka, jossa ei ikäviä asioita tapahdu?? En ole haukkunut suomalaisia, itse tässä jankutat jatkuvasti asioista, joista et näytä tietävän yhtään mitään ja sinua näyttää ärsyttävän kun kaikki eivät ajattele kuin sinä ja arvosta samoja asioita (mitä lie ovatkaan?).
me kaikki tiedetään, että myös sinun jälkeläisesi omaavat erittäin alhaisen äö:n, niin ei tarvitse ihmetellä kun he suoltavat tuota samaa paskaa kuin sinä nyt. :D
myönnät siis, että vaaleaihoiset voivat omata matalan äö:n! Se on jo edistystä. Voit olla minusta mitä mieltä tahansa jonkun palstan perusteella, mutta minun täytyy tuottaa pettymys. Useat valkoihoiset miehet pitävät minua hyvinkin älykkäänä. Ovatko hekin kaikki matalan äö:n omaavia? Sittenhän tässä alkaa olla jo enenevässä määrin näitä matalan äö:n omaavia valkoihoisia ;) Minun käy niin sääliksi sinua, elämäsi täytyy olla hyvin vaikeaa kun pitää jatkuvasti olla todistelemassa olevansa parempi valkoihoinen kuin yksikään tummaihoinen, tottakai se on uhkaavaa kun yhä useammat naiset huomaavat, että ruoho on vihrämpää aidan toisella puolen. Ja muutenkin, kyllähän se nyt käy egolle, ettei joku haluakkaan sinua rasistisine mielipiteinesi. Monet ihmiset pitävät sinua hyvinkin matalan älykkyysosamäärän omaavana juurin tämän ajattelumallisi takia.
jos on selkeästi jotain sellaista havaittavissa miehen näkökulmasta, joka viittaa matalempaan älykkyyteen naisella, verrattuna kuin itse miehellä, niin tuskinpa mies haluaa tuottaa jälkeläisiä sellaisen kanssa? Korjaa toki jos olen väärässä.
Mustat ovat vain innoissaan saadessaan valkoisen naisen. Toisinpäin voi olla vähän eri juttu (vrt. thaikku-naiset peräkammarin miehille).
ylläpitävät sitä pahuutta yllä maailmassa, mikä on todella surullista, koska ei elämä ole tuollaista vihaa varten!Allekirjoitatko kuitenkin, että noin tulee väistämättä käymään, ja että olit itse väärässä tuon rasismin määrästä tulevaisuudessa?
Myönnät siis että ihmis-roduissa on eroja äo:n osalta?
Kuuluuko suomalaiseen kulttuuriin hylätä vanhukset? Kerro nyt.Jos kerrot mikä se miehen kulttuuri on, niin voimme tarkistaa kuuluuko hänen kulttuuriinsa mitään ikävää. On vähän vaikea käydä keskustelua kun sinä haukut suomalaiset ja sanot ettei sinun miehen kulttuurissa ole mitään vastaavaa, mutta et suvaitse mitään faktaan perustuvaa vastaväitettä.
kuten jankuttamastasi vanhustenhoidosta ja yksinäisyydestä?
Kuten jo sanoin, vanhemmillamme on omat kodit. Tulevaisuus näyttää, mihin elämä vie heidän osalta, tuskinpa se sinun murheesi on. :DTotta kai mieheni kulttuuriin ja hänen kotimaahan kuuluu myös "ikäviä asioita", missäpä maailmassa olisi paikka, jossa ei ikäviä asioita tapahdu?? En ole haukkunut suomalaisia, itse tässä jankutat jatkuvasti asioista, joista et näytä tietävän yhtään mitään ja sinua näyttää ärsyttävän kun kaikki eivät ajattele kuin sinä ja arvosta samoja asioita (mitä lie ovatkaan?).
Sinä loit ensin vastapareja Suomalaisen ja miehesi kulttuurin välille, ja annoit ymmärtää että miehensi kulttuuri on parempi. Vastaamatta on edelleen kummassaa maassa on enemmän yksinäisiä vanhuksia, suomessa vai miehesi maassa. Emme voi tietää, ellet kerro mitä maata tarkastelemme.
Alunperinhän sinä keksit typeriä listojasi näistä asioista, joilla perustelit puolisosi valintaa. Jos näillä ei ole pohjaa, ei koko liitollasi ole pohjaa. Tätähän sinu on mahdoton hyväksyä tietenkin.
Sillä ei ole mitään merkitystä onko vanhemmilanne omat kodit. Voin kertoa että jokaisella ihmisellä Suomessa on omat kodit. Kysymys kuului, miten hoidatte vanhempanne, kun he eivät siihen enää itse kykyene. Eikö ainoat vaihtoehdot ole, jotta otatte heidät sinne pieneen hikiseen asuntoonne (ei asuntolainaa), tai sitten dumppaatte heidät vanhainkotiin?
myönnät siis, että vaaleaihoiset voivat omata matalan äö:n! Se on jo edistystä. Voit olla minusta mitä mieltä tahansa jonkun palstan perusteella, mutta minun täytyy tuottaa pettymys. Useat valkoihoiset miehet pitävät minua hyvinkin älykkäänä. Ovatko hekin kaikki matalan äö:n omaavia? Sittenhän tässä alkaa olla jo enenevässä määrin näitä matalan äö:n omaavia valkoihoisia ;) Minun käy niin sääliksi sinua, elämäsi täytyy olla hyvin vaikeaa kun pitää jatkuvasti olla todistelemassa olevansa parempi valkoihoinen kuin yksikään tummaihoinen, tottakai se on uhkaavaa kun yhä useammat naiset huomaavat, että ruoho on vihrämpää aidan toisella puolen. Ja muutenkin, kyllähän se nyt käy egolle, ettei joku haluakkaan sinua rasistisine mielipiteinesi. Monet ihmiset pitävät sinua hyvinkin matalan älykkyysosamäärän omaavana juurin tämän ajattelumallisi takia.Myönnät siis että ihmis-roduissa on eroja äo:n osalta?
olemassa kuin yksi ihmisrotu.
Sinä loit ensin vastapareja Suomalaisen ja miehesi kulttuurin välille, ja annoit ymmärtää että miehensi kulttuuri on parempi. Vastaamatta on edelleen kummassaa maassa on enemmän yksinäisiä vanhuksia, suomessa vai miehesi maassa. Emme voi tietää, ellet kerro mitä maata tarkastelemme.Alunperinhän sinä keksit typeriä listojasi näistä asioista, joilla perustelit puolisosi valintaa. Jos näillä ei ole pohjaa, ei koko liitollasi ole pohjaa. Tätähän sinu on mahdoton hyväksyä tietenkin.
Sillä ei ole mitään merkitystä onko vanhemmilanne omat kodit. Voin kertoa että jokaisella ihmisellä Suomessa on omat kodit. Kysymys kuului, miten hoidatte vanhempanne, kun he eivät siihen enää itse kykyene. Eikö ainoat vaihtoehdot ole, jotta otatte heidät sinne pieneen hikiseen asuntoonne (ei asuntolainaa), tai sitten dumppaatte heidät vanhainkotiin?
Sanoin asioita, joita arvostan miehessä(ni) ja siitä tuli tällainen päänsärky jollekin, että piti purkaa näin pieniksi osiksi ja vielä sanoa, että arvostamani asiat ihmisessä ovat typeriä?! Taidat olla todella surullinen ihminen??
Mitä sinä arvostat ihmisessä?
Mieheni kotimaassa on varmasti vähemmän vanhuksia kuin Suomessa koska elinikä on lyhyempi. Yksin heistä harva joutuu olemaan, jos ei omat lapset niin sitten muut sukulaiset huolehtivat tai vaikkapa naapurit.
Siis miksi liitollani mieheni kanssa ei ole pohjaa? Mieheni ei voi olla sellainen kun kuvailin, koska et tunne häntä?? :D
Vanhemmistamme, kuten jo sanoin, aika näyttää, eikö kuulosta ihan järkevältä? EN voi ennustaa tulevaa, ehkä he ovat onnekkaita, elävät terveinä elämänsä loppuun asti, mutta yksin heidän ei tarvitse olla, ei täällä eikä mieheni kotimaassa. Mikä sinua siinä niin ärsyttää? Meidän koti Suomessa ei ole hikinen, ei edes näillä helteillä. ;D
Varsinkin jos ei sytytä ja elämänarvot ja tavoitteet kuin yö ja päivä, niin kuitenkin olisi väkisin etsittävä suomalainen mies?
Mitkä elämänarvot ja tavoitteet voi täyttää ulkomaalainen vähän koulutettu mies, joka kaikenlisäksi erivärinen. Ei kai kenekään tavoite ole esimerkiksi synnyttää mulattia lasta, joka suuremmalla todennäköisyydellä kuin vaalea joutuu koulukiusatuksi ja syrjityksi työ- ja parisuhdemarkkinoilla
En ikinä olisi ollut miehen kanssa, joka juo alkoholia ja polttaa tupakkaa, jonka illan kohokohta on jääkiekko-ottelu. En ikinä halunnut miestä, joka haluaa elää koko elämänsä Suomessa. Enkä miestä, jolle materia ja raha on perhettä tärkeämpää. Siksipä en huolinut suomalaista miestä. Valaisiko nyt edes hieman?
Sen sijaan sain pitkän, komean, iloisen miehen, korkeasti koulutettu, viisas, avoin, rohkea, ahkera, lapsirakas, arvostaa ja välittää perheestään, täysin raitis ja savuton, urheilullinen ja hänellä on tavoitteita elämässä, joiden eteen tekee kovasti töitä saavuttaakseen ne.
Suomessa ei oo noita korkeasti koulutettuja mustia, tai ehkä muutama mutta eikö niin että sullakin on todellisuudessa joku gambialainen bussikuski joka ei tosiaan juo eikä polta, pilven pössyttelyhän ei lasketa paheeksi ja sitä siis polttaa, ravaa illat baareissa ja todellisuudessa sinä ole hänen orja. Niin noi jutut vaan menee.
se täällä taas huutelee. Mene Tero kapakkaan pokaamaan niitä läskejä mammoja, ja kittaa bisseä niinkuin et olisi ennen sitä saanut edes maistaa. Seuraavana aamuna oksenna kadun varteen ja ärise vihaisena. Olet parhaimmillasi silloin.
T. Ihailija
Miksi minä olisin muka huonompi kuin joku toinen vain sen takia, että rakastan tummaihoista miestä? Minullekin on päin naamaa sanottu, "olisit sinä nyt kunnon valkoisen suomalaisenkin miehen saanut!"
"Vitun huora, mä tiedän, että oot pannut naapurin Jaskaa! Vittu mä tapan sen pellen. Vittu saatana, että Mika Häkkinen oli paras ajaja koskaan, se Suuuumahheri vaan huijasi saatana. Vittu, Suomi voitti ryssät 100-0 talvisodassa ja saatana mä meen vittu rajalle koska vaan, jos tarvitaan. V?tun runkkarinbaapuri kuvittelee olevansa jotain, kun osti uuden auton,vittu se on NOLLA! Saatanan hallitus on mamupatjoja kaikki, vittu ne neekerit tulee, vie meidän työpaikjat, naiset ja mökitkin..."
Tuttua puhetta? Palstapersut jaksavat uhota suomalaisen miehen parhaudesta, mutta aika moni suomalainen nainen on kyllästymisene asti kuullut yllämainitun kaltaista kunniakasta ja itsevarmaa suomalaismiehen tekstiä.
Niin, ja olen itse mies, ennen kuin joku pelle haukkuu mamupatjaksi.
olla valintakriteeri. Kyllä minä vähän ihmettelisin tyyppejä, jotka kuolaavat nimen omaan tummahipiäisten (tai vastaavasti valkoihoisten) tyyppien perään.
Eiköhän tuo halveksinta usein liity siihen, että mielletään, että se tumma mies on joku kouluttamaton loinen, joka ottaa kenet tahansa suomalaisen naisen päästäkseen nauttimaan elintasosta tänne.
ylläpitävät sitä pahuutta yllä maailmassa, mikä on todella surullista, koska ei elämä ole tuollaista vihaa varten!