Miten edetä, kun mies ehkä ihastunut? Työkaverereista.
Mulla on työkaveri, komea ja kiva, mutta ei kaikille. Pääosin vain mulle, muuten aika tylyn ihmisen maine. On niiin lempeä ja hymyilevä, ja korostaa joka välissä kuinka haluaa huolehtia että mulla kaikki ok. Jopa lauseella "mä pidän huolta susta". Olen muutaman kerran häkeltynyt aika pahasti, ja tuntuu, että toi enää ole pelkkää työkaverillista ystävällisyyttä. Toki, koska olen häntä vanhempi, pieni epäilys olkapäällä hokee, että tulkitsen väärin, eihän se voi tällaisesta vanhasta harpusta olla kiinnostunut.
Onko se nyt niin, että mies tekee kyllä aloitteen (kuten pyytää kahville vapaa-aikana) jos on kiinnostunut, vai pitäisikö tässä rohkaista sitä jotenkin? Tai pyytää itse? Vähän noloa, jos se vaan jostain syystä on mulle yliystävällinen, mutta vaan työkaverina. Mitä mä teen? En ole varma edes, tietääkö hän mun olevan sinkku, itse epäilen että hän on. Mutta en kehtaa kysyä, se on aika selvä viesti...saati soittaa tai tekstata, että tavataanko. Vai?
Kokemuksia, kuka teki mitä jos ihastuitte työkaveriin, te sellainen teihin, tai molemmat?Ihan uusi tilanne mulle.
Kommentit (4)
aikoinaan kun olin itse ihastunut työpaikalla, en koskaan rohjennut lähestyä miestä. En jotenkin luottanut, että todellisuus olisi vastannut päiväunia. Ja jos mies ei olisi tuntenut samoin olisi ollut todella noloa 'iskuyrityksen jälkeen'
Nyt olen aikuisempi ja uskaltaisin ottaa aloitteen vaikka ei onnistaisikaan...
Olen kyllä samaa mieltä, että "aikuinen nainen" uskaltaa pyytää vaikka kahville, mutta se "ei mua kiinnosta" vastaus kyllä olisi karmea. Toisaalta, aina kuvitellaan, että miesten pitäisi olla rohkeita ja uskaltaa tehdä aloite, mutta kai ne voi olla yhtä epävarmoja kuin naisetkin! On yllättävän vaikea arvioida, kuinka tosissaan toinen on, mutta ap:n tapauksessa jos mies ei ole kaikille kiva, niin jotain tuossa luulisi olevan takana...On eri asia , jos tyyppi on mukava ja vaikka flirtti kaikille.
Silloin kyllä kuvittelin tai ainakin toivoin, että miehellä olisi ollut erityisiä tunteita kohtaani. Jälkikäteen ajatellen taisin peilata omia tunteitani häneen ja kun omat sukat pyörivät jaloissa niin kuvittelin miehenkin tuntevan niin.
Mä olen muutenkin ollut hidas kehittymään eli koin tämän ensimmäisen totaalisen ihastumisen tunteen 18-19-vuotiaana, kun muut olivat varmaan käyneet saman läpi jo yläasteiässä.
3
keksiä tekosyitä puhelulle, painottaa erikseen että olen vapaa vai odotella vaan?
ap. aivan paniikissa.