Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaatko säärien lisäksi myös reidet, kuten esim. USAssa tehdään?

Vierailija
03.07.2011 |

Asuimme viisi vuotta Floridassa ja siellä jokainen nainen jonka reidet näin, oli sheivannut myös reitensä ja minä suomirouva näytin tosi nastyltä, vaikkakin reisissäni oli ihan ohuen ohuet tuskin huomattavatkaan karvat.

No, maassa maan tavalla kun en halunnut "likainenkaan" olla, niin ryhdyin minäkin reisiäni sheivaamaan ja nyt kun olemme muuttaneet takaisin Suomeen juhannuksena, niin en ole nähnyt kuin kahdella teinillä sheivatut reidet.

Eikös käytäntö edelleen kuitenkin ole ettei reisiä sheivata, ei ainakaan silloin viisi vuotta sitten kun täältä muutimme, vai?

Tosin nyt kun olen itse tämän tavan oppinut, tuntuisi oudolta jättää koko jalka ajelematta ja pelottaa myös olisivatko karvat enää ohuita huomaamattomia. Onko kokemusta kellään tästä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea nainen ja helvetin karvainen. Säärikarvat ajan tietenkin, mutta reisien sheivaus onkin sitten haastavampaa, kasvavat sellaista ihmeellisen pitkää vaaleaa karvaa tiheästi, oikea turkis! Ratkaisen asian pukeutumalla niin ettei reiteni näy, koska en vain jaksa kovin usein ajella ja aina jonnekin jää karvatupsukoita. Seksiä harrastan mieluiten pimeässä! Käsien karvat on pakko ajella kesäisin varsinkin, sheivaan ne sormista olkapäihin saakka, koska näyttävät kivan miehekkäiltä... Esim. kasvoista joudun myös ajelemaan, vaikka ovatkin vaaleita, mutta kun näkyvät tosi selkeästi. Ja listaa voisi jatkaa... Kyllä ottaa itsetunnolle tämä karvaisuus. :(

T. Apinanainen

Vierailija
42/44 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi palstavakkari. mies, jolla on missio: saada naiset sheivaamaan reitensä. tai häpeämään sheivaamattomia reisiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan ohut ja vaalea jalkakarvoitus. Sheivaan satunnaisesti eli voin olla ihan rannallakin karvojen kanssa, mutta yleensä en ole. Ei se kuitenkaan iso vaiva ole ajellakaan.

Vierailija
44/44 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääret epiloin, reidet sheivaan pari krt viikossa. Samoin käsivarret. Olen suomalaiseksikin poikkeuksellisen vaaleaihoinen mutta jostain syystäni ihokarvani ovat paksut ja keskiruskeat. Mieheni ihmettekee karvanpoistorutiinejani, mutta samalla ihailee kun ihoni on kuulemma niin "kermainen" :D. Nautin siitä kun iho tuntuu sileältä, karvojen kanssa jotenkin likainen olo. Teini-iässä kärsin ihokarvoista kovasti, sillä äitini piti karvanpoistoa turhana höpötyksenä, eikä suostunut ostamaan minulle mitään karvanpoistotuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi