Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin av-raati, mielipiteenne kiitos!

Vierailija
03.07.2011 |

Asumme pienkerrostalossa. Täällä on naapureita jotka ovat lähes kaikki persiiseen ammuttuja. Kukaan ei moikkaa ja katso päälle. Talossa on pari tyyppiä vanhempaa rouvaa, lapsettomia. He nysväävät kukkaistutuksia yleisellä pihalla jne. Vihaavat lapsia. Aina valitetaan jostain. Lapset kiljuvat ja keinuvat liika lujaa. Poika ei saa tuoda naapuripihan kavereita meidän pihaan. Hän saa juosta pitkin naapureiden tonttia. Perhosia ei saa pyydystää ja lapsille nämä hyeenat huutelevat milloin mitäkin.

Olemme ihan tavis perhe. Tosin vain minä, äiti ja kaksi lasta. Lapseni obat 6- ja 7-vuotiaat. eli ulkoilevat yksin niin kuin muutkin tuon ikäiset täällä. Vahdin parhaani mukaan ja vanhemmalla on kännykkä. Tyttäreni on luonteeltaan tyyppiä: teen ensin ja ajattelen vasta sitten. Poika päinvastainen. Olen maksanut naapuritalon kukkaistutukset viime kesänä, kun lapseni kaverin kanssa keitti muurahaisille ruokaa niistä. Talossa asuu useita lapsia ja kaikki eskari-ikäisiä tai ykkösluokan käyneitä.

Rappukäytävissä on lasten piirusteluja. Ei tiedetä kenen. Postilaatikot 22 kpl naarmutettiin toukokuun lopulla. Tulimme käymään kotona ja laatikot olivat kunnossa. Kävin kaupassa muksuineni ja nämä naarmut olivat ilmestyneet. Sanoin tenavilleni et luojan kiitos me ei oltu kotona. No mielenkiinnolla osallistuin yhtiökokoukseen, jossa isännöitsijä otti puheeksi tämän postilaatikkoepisodin. Syylliseksi todettiin tyttäreni ja hänen kaverinsa. Kaksi isompaa lasta olivat kertoneet et nämä olivat tehneet naarmut. Ruvettiin puhumaan rahasta ja silloin mä avasin suuni ja annoin tulla kaiken mitä ajattelen. Tein selväksi että ketään ei voi syyttää kun todisteett puuttuvat. Lisäksi olimmehan kaupassa. Ottaisin vastuun jos lapseni olisi syyllinen. Sitä varten on vakuutukset.

Luulin jo et asia on haudattu, mutta tämä hyeena kuulusteli muksujani asiasta eilen pihalla. Tenavat pelkäävät tuota naista. Onko hänellä oikeus kuulustella? Pitäisikö tehdä valitus? Miten te toimisitte? Luu kurkkuun tuolle akalle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan maksaisi yhtään mitään postilaatikoista jos itse tietäisin ettei mun lapset asialla...sanoisin akalle että ellei lopeta lasten ahdistelua asialla otan yhteyttä isännöitsijään. Tuo on häirintää!

Vierailija
2/6 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun täytyy hyökätä oikein kinnolla vastaan. Lapsiani puolustan. Harmi vaan kun nämä vali vali- tyypit ovat hallituksessa. Kukaan hallitukseen kuulumaton ei lisäkseni osallistunut kokoukseen. Seuraava lapsiperhe saa kokea samaa jos sallitaan.

Lapsilta tivataan myös, et tekikö kaveri naarmut? Mistä ne sen tietää, kun eivät olleet paikalla.

Mun täytyy kehittää sotasuunnitelma.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taloyhtiön hallitus koostuu henkilöistä, jotka vainoavat lapsiasi, sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vahtia lapsiasi 24/7 tai muuttaa.

Olen pahoillani tilaanteesta, mutta pienkerrostalot ovat kertomasi kaltaisia paikkoja

been there...moved away

Vierailija
4/6 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastani on kuulusteltu ja syytetty kahteen otteeseen tällä viikolla tapahtuneesta. Hän sai hirveät moitteet kun otti ruusunkukkien terälehtiä puskasta. No tuota pyysi anteeksi, mutta pakostakin jouduin tappelulinjalle pahimman tädin kanssa. Hän edelleen väittää että lapseni on syyllinen. Pisti monta muutakin asiaa lapseni syyksi. No mä en sulata tuota ja olen ottanut yhteyttä isännöitsijään. Tarvittaessa viemme asian poliisille. Opeta nyt sitten oikeudenmukaisuutta lapsille kun toinen itkee kun häntä syytetään. Ja aiheetta.

Ja hei, mä en kovin hevillä lähde minnekään. Koulu alkamassa ja en erota lapsiani niistä todellisista ystävistä. Kai tämäkin lapsivihainen taloyhtiö tarvitsee jonkun joka on valmis taistelemaan. Kaikilla meillä on oikeus elää.

Vierailija
5/6 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi en tarkoita irvailla, mutta on tuo kamalaa.

Ei saa kuulustella lapsia tuolla tavalla. Vakuutukset yms pitäisi riittää peittämään koko homma. Kun ihmisiä asuu saman katon alla, on selvää että kaikenlaista tapahtuu.

Vierailija
6/6 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tee vakuutuspetosta naapureiden vuoksi, koska olen ollut lasteni kanssa poissa kotoa tapahtuman aikaan. Poliisinpelko voipi saada syyllisen tunnustamaan.