Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun oma hoitotahtosi? Ja miten suhtaudut DNR-päätökseen?

Vierailija
03.07.2011 |

Eli miten haluaisit itseäsi hoidettavan, jos joudut tilaan, jossa olet kyvytön ilmaisemaan itseäsi?



Millaisessa tilanteessa tekisit yhdessä lääkärin kanssa / toivoisit sinulle tehtävän DNR -päätöksen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan ainoa armahtava asia. Kipuja olisi ja/tai olisin laitteisiin kytkettynä koko sen loppuelämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi