Lue keskustelun säännöt.
Sinun oma hoitotahtosi? Ja miten suhtaudut DNR-päätökseen?
03.07.2011 |
Eli miten haluaisit itseäsi hoidettavan, jos joudut tilaan, jossa olet kyvytön ilmaisemaan itseäsi?
Millaisessa tilanteessa tekisit yhdessä lääkärin kanssa / toivoisit sinulle tehtävän DNR -päätöksen?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olevan ainoa armahtava asia. Kipuja olisi ja/tai olisin laitteisiin kytkettynä koko sen loppuelämäni.