Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hilkka, Martta vai Rauha? Tyttövauvalle nimiä mietin.

Vierailija
03.07.2011 |

Toinen nimi on jo päätetty ja se on Inkeri.

Miellyttääkö jokin noista?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

C'mon

Vierailija
22/31 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielipide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aunuksen Karjalan evakkoja. Nyt oikeesti pliide.

Vierailija
24/31 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, reipas ja kuuluu tarvittaessa kauas =)

Vierailija
25/31 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Hilkka Inkeri sopii parhaiten. Muutkin nimet kyllä kivoja.

Vierailija
26/31 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lasten (7- ja 13-vuotiaat) kanssa naurettiin kun kaks poikaa, noin 6-vuotiasta tuli vastaan ja toinen huusi: "Oota Tapio"!

Voi että mä ratkesin!!! Ehkä pienempi ei niinkään ymmärtäny mut kas kun ei Jorma tms.

Vierailija
27/31 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkeri on kaunein nimi noista.

Vierailija
28/31 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kaunis nimi.

Vierailija
29/31 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha noista ehkä vähiten mieleeni, mutta vain siitä syystä, että oma tyttöni ei todellakaan voisi luonteensa puolesta olla nimeltään Rauha. Ennemminkin se jonkun ehdottama Justiina. :D

Hilkka Inkeri olisi suosikkini, aivan ihana kokonaisuus! Meidän kolmosesta olisi tullut Inkeri, jos olisi ollut tyttö. Ja Hilkka on nimi, jota olen joskus pyöritellyt niin ensimmäiseksi kuin toiseksikin nimeksi. Marttaakin meillä on mietitty toiseksi nimeksi (meillä on lapsilla kolme etunimeä, eli toiseksi nimeksi sopii hyvin kaksitavuinen).

Suosikkini siis tuo Hilkka Inkeri, sen jälkeen Martta ja Rauha tässä järjestyksessä. "Mummonimet" on ihania... :)

Vierailija
30/31 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lasten (7- ja 13-vuotiaat) kanssa naurettiin kun kaks poikaa, noin 6-vuotiasta tuli vastaan ja toinen huusi: "Oota Tapio"! Voi että mä ratkesin!!! Ehkä pienempi ei niinkään ymmärtäny mut kas kun ei Jorma tms.

mikä vika Tapiossa on? Rehellinen suomalainen nimi. Pojallani on Tapio-niminen ystävä eikä kukaan sitä pidä outona. Tympeämpiä nimiä ovat esim Miro tai Luca joita kaveripiirissä on useita kumpaakin.

Vierailija
31/31 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi noista nimistä on mummejani ja kaksi isomummejani. Joo, ja inhoan myös syvästi näitä kaikkia nimiä mukaan lukien Martta, Hilkka ja Rauha. Helmi vielä menettelee, samoin tuo Inkeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi