Olen karpannut viikon
laskematta yhtään kaloreita ja esim. kermaa olen syönyt joka päivä. Paino on noussut kilon, mutta vyötärö kaventunut 2 cm.
Kommentit (2)
kolmas yritys, ekalla kerralla syksyllä 2009 laihduin kuin itsestään 55kg -> 51 kg. Mutta sitten repsahdin vähitellen.
Tokalla kerralla tuli jotenkin huono olo, enkä jaksanut siinäelämäntilanteessa muutenkaan.
Mulla ei ole yhtään leivänhimoa tai muutakaan, mutta en tod ala laskea kaloreita enkä ole nälässä (ainakaan kotona, missä on karppiruokaa).
Siidereitä en juo mitään, saunakaljan olen jättänyt pois. Mutta viiniä menee max 2 lasia/pv, (ei nyt ihan joka päivä sentään), joko punkkua tai kuivaa valkkaria. Sillä jos kerran on lopunut karkista ja jäätelöstä, JOKU nautintoaina on oltava. Kahvia en pidä nautintoaineena, sillä ilman sitä en yksinkertaisesti käynnisty/pysy käynnissä!
ap
Heip. Itsekin olen karppaamalla vuosia sitten pudottanut ~30kg.
Lonkalta heittäisin, että tapauksessasi on kyse siitä, että kun olet pastat, leivät, perunat ja muut hiilarikamat jättänyt pois, niin se on laskenut yleisesti torson turvotusta --> vyötärö kaventuu. Tuosta painonnoususta en osaa sanoa muuta kuin että ei se ylenmääräinen rasvan imurointikaan ihan terveellistä ole, ja olet toki muuta epäterveellistä saattanut syödä. :) Vaikka nesteet yleensä poistuvat ensimmäisenä, niin saattaa niitä kertyäkin. Voi toki olla että menee ihan normaaliin päivittäiseen painon heittelyyn, varsinkin jos ensimmäistä kertaa olet tätä elämäntyyliä kokeilemassa, niin kroppahan reagoi kaikilla hiukan eri tavalla.
Toivottavasti onnistut! Kannattaa muistaa että "Ei se vierailulla syöty leipä haittaa", ja "jos mä nyt vähän tuota kaakkua ja perunaa" eivät pidä paikkaansa. ;) Lujana kun pysyy, ja leivänhimoon popsii vaikka palan-pari "Karppinen" -leipää, niin hyvin se siitä lähtee.
Se kannattaa myös pitää mielessä, että vaikka Light-siiderissä on 0.7g hiilihydraatteja 100ml kohti, niin tarkoittaa se jo neljän 0.5l pullon kohdalla 14g yhteensä. Näin niin kuin esimerkkinä. Noista kertyy herkästi niitä grammoja, vaikka turvotus väheneekin.