Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli siitä luokkasi tytöstä, joka laski kaiken ulkonäkönsä varaan?

Vierailija
03.07.2011 |

millainen on nykyään muuten?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen blondattu pikkusievä nainen kuin oli tyttönäkin. Oli tosiaan sellainen, ettei kouluun panostanut lainkaan, mutta puhui koko ajan ulkonäöistään. Moni muu oli myös kaunis, mutta ei tehnyt siitä vastaavaa numeroa.

Vierailija
22/47 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokallani oli kaverukset, jotka olivat molemmat hyvin kauniita ja suosittuja. Kumpikaan ei kulkenut nokka pystyssä eikä ehkä ap:n tarkoittamalla tavalla laskenut kaikkea ulkonäkönsä varaan.

Toisesta tuli kampaaja-kosmetologiyrittäjä ja elää Facebookin mukaan onnellista perhe-elämää. Toinen levytti bändinsä kanssa ja jatkoi siitä näyttelemään teatteriin, esiintyy nykyään päivittäin telkussa nähtävässä saippuasarjassa ja on kauniimpi kuin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattia? Elämää, historiaa? Miten pelkkä yh kuvailee jonkun saavutuksia/saavuttamatta jättämisiä. Entäs sitten kun ne lapset ovat aikaa sitten lähteneet pesästä? Siltikin se nainen on edelleen yh? Kun kuitenkin naisista tässä vain puhutaan. Paskat te täällä tajua, että voisi olla muitakin käyttäjiä täällä kuin valkoihoisia heteronaisia. Admit it.

Vierailija
24/47 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erosi, meni uudestaan naimisiin ja sitten mies kuoli. Nyt on yh ja elämä on aika raskasta.

Hän oli siis koko koulun kaunein,ei mikään pikkusievä.

Vierailija
25/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokallani oli kaverukset, jotka olivat molemmat hyvin kauniita ja suosittuja. Kumpikaan ei kulkenut nokka pystyssä eikä ehkä ap:n tarkoittamalla tavalla laskenut kaikkea ulkonäkönsä varaan.

Toisesta tuli kampaaja-kosmetologiyrittäjä ja elää Facebookin mukaan onnellista perhe-elämää. Toinen levytti bändinsä kanssa ja jatkoi siitä näyttelemään teatteriin, esiintyy nykyään päivittäin telkussa nähtävässä saippuasarjassa ja on kauniimpi kuin koskaan.

Joko Hanna-Riikka Siitonen tai Suvi Hurme

Vierailija
26/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kauneimmasta ja rikkaimmasta tuli narkomaani. näin kerran baarissa, oli järkyttävää miten sellainen elämä vanhentaa.

yhdestä tuli jumppamaikka, solarium on hänetkin vanhentanut vaikka kiinteä suht on edelleen ja vissiin perhe kasassa, ei koulutusta pahemmin hankkinut vain miehen =)

yhdestä tuli yh alkoholisti.

nää on ne jotka eniten satsasi ulkonäköönsä silloin, muita en ole nähnyt kuullut

Vierailija
27/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti tietääkseni molemmilla menee. Tulivat kai jossain vaiheessa siihen tulokseen, että pelkällä ulkonäöllä ei pärjää. Matemaattisesti lahjakkaita olivat toki jo lukiossa.

Vierailija
28/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja on yhä kyllä todella kaunis. Osallistui aikoinaan myös missimittelöihin. Tomii nykyisin ekonomistina kansainvälisessä rahoitusyhtiössä.

Vierailija
29/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin leuhka muodikkaasti pukeutuva, ehkä sitten kaunis tyttö. Pojat kulkivat kyllä hänen perässäään, tyttöjä hän ärsytti. Hän oli ilkeä ja teki muut naurunalaiseksi. Ja mikä oli hänen kohtalonsa, sairastui 18v. MS-tautiin ja oli jo kaksikymppisenä pyörätuolissa. Asuu nykyään palvelutalossa muiden autettavana.

Vierailija
30/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen blondeista sai lapsen just täytettyään 17v.

Nykyään yh ja käy töissä keikkoja tekemässä päiväkodeissa.

Koulutusta ei ole mutta käy aina töissä jos keikkoja vain on.

Vierailija
31/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teiltä on pois jos joku on ollut/on kiinnostunut myös omasta ulkonäöstään, ja mitä hitosta te tiedätte milloin joku laskee oman ulkonäkönsä varaan, vai voisko olla niin että kauniilla ihmisellä VOI olla myös muita avuja? Vaikka te ette ehkä hänestä kaikkia puolia nähneetkään.

Jotenkin kateellista ja inhottavaa tämä että pyritään luokittelemaan ihmisiä ulkonäön perusteella.

Mä varmaan sit olin se luokkani kaunein. En ollut sitä ylä-asteella, mut olin sitä lukiossa. Ja joo, kävin niissä missikisoissakin. Mut ikinä, ikinä en ajatellut että mun ulkonäkö on se mun ainoa juttu millä tässä elämässä pärjätään. Mietin kyllä että hyvästä ulkonäöstä voi olla jotain hyötyä nuorena, ja sitä jää ihmisten mieleen paremmin, hyvässä ja pahassa. Ja oikeassa olin.

Monta kertaa olen saanut todistaa kuinka hyvästä ulkonäöstä on yhtä paljon haittaa kuin hyötyä. Joo, jokainen opettaja varmasti muisti mut ja piti mua ehkä kiltimpänä kuin oikeasti olinkaan, koska näytin sievältä. Pärjäsin koulussa hyvin. Silti mun piti kyllä ihan samoja kirjoja lukea että pääsin yliopistoon ja läpi kursseista ja tenteistä. Työhaastatteluissa ulkonäkö oli etu... mikäli haastattelija oli mies. Jostain hassusta syystä naiset eivät palkkaa mielellään kaunista naista, edes alaisekseen. Kaunis nainen saa tehdä töissä kaksi kertaa enemmän hommia osoittaakseen että on myös jotain muuta kuin pelkkä kaunis nainen. joskus mietin että elämä helpottuisi jos lihoisin..

Minusta tuli kuitenkin muutaman mutkan kautta markkinointipäällikkö. Olen naimisissa ihanan, komean ja kiltin talousjohtajan kanssa, meillä on 2 lasta ja iso talo pääkaupunkiseudulla.

mitä johtopäätöksiä tästä nyt vedätte?

Vierailija
32/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että edelleenkin luulet toisten olevan kateellinen ulkonäöllesi.

Ja uuh oiken talousjohtaja..

Niin ja voi pojat..oikein iso talokin.

Vierailija
33/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että edelleenkin luulet toisten olevan kateellinen ulkonäöllesi.

Ja uuh oiken talousjohtaja..

Niin ja voi pojat..oikein iso talokin.

Kuulostat juurikin kateelliselta kommenttisi perusteella. :D En ole kyseisen viestin kirjoittaja, mutta pakko oli sanoa kun niin huvitti.

Vierailija
34/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään on paljon vähemmän kaunis kun ne muut luokan tytöt, jotka ovat kaunistuneet vasta myöhemmin. Outoa.

No joka tapauksessa luulisin hänen olevan töissä jossain toimistohommissa, asuu kissojensa kera vuokralla, lapsia eikä poikaystävää ole. Kaipaa entiselle kotipaikkakunnalleen ja kun ei ole pokkaa muuttaa niin haukkuu sinne "jämähtäneitä". Painoa 50 kg enemmän kuin aikaisemmin (mainitsen siksi että oli aikaisemmin kova arvostelemaan muiden kiloja).

Toivon kuitenkin että on oikeasti onnellinen, eihän pelkät elämän puitteet kerro siitä että viihtyykö nahoissaan. Vaikkei tuo muiden elämän haukkuminen kuulosta kyllä lupaavalta..

Vierailija
35/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä tyttöjä oli kyllä useitakin, mutta en muista että kukaan olisi ollut sellainen luokan "virallinen" kaunis tyttö, saati että olisi laskenut kaiken kauneutensa varaan.

Vierailija
36/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä heistä on tullut, mutta veikkaan, että ovat hyväpalkkaisissa ammateissa.

He siis tavoittelivat sekä fyysistä että henkistä täydellisyyttä. Heissä oli vähän myös koulukiusaajan ja pissiksen piirteitä. Kauniita välkkyjä.

Vierailija
37/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Suomi ja nykyään on sairaanhoitaja. Tuskin alunperinkään laski koko elämäänsä kaunuden varaan.

Vierailija
38/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattia? Elämää, historiaa? Miten pelkkä yh kuvailee jonkun saavutuksia/saavuttamatta jättämisiä. Entäs sitten kun ne lapset ovat aikaa sitten lähteneet pesästä? Siltikin se nainen on edelleen yh? Kun kuitenkin naisista tässä vain puhutaan. Paskat te täällä tajua, että voisi olla muitakin käyttäjiä täällä kuin valkoihoisia heteronaisia. Admit it.

Juuri näin! Entä tosiaan kun lapset ovat jo aikuisia, mitä ihmettä nämä ns, yh:t ovat? Voihan helvetti mitä ahdasmielisyyttä...Onhan esim presidentti Halonenkin "yh"...

Vierailija
39/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti!

En tunne ketään joka olisi ulkonäön varaan laskenut mitään.

Kaikki tuntemani aidosti kauniit (ilman meikkiä) ovat myös älykkäitä ja ystävällisiä ihmisiä. Toisin kuin katkerat ja tyhmät rumat ihmiset, joilla on aikaa itsensä laittamiseen ja silti heitä ei arvostella samalla tavalla kuin oikeasti kauniita.

Vierailija
40/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten paskojen ketju tämä. Pojat leuhkivat aidosti urheilumenestyksellä ja ulkonäöllä, ja toiset pojat vaan kannustavat näitä leuhkoja.

Mutta kauniit tytöt kyllä saavat kärsiä elämässän, kateellisia paskoja riittää.

Itse olen elänyt jo monta vuosikymmentä ja lähes aina klassisesti kaunis on myös luokan älykkäiin.

Jolla ei kulu aikaa isensä laittamisen ja jää aikaa koululle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan