Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuli siitä luokkasi tytöstä, joka laski kaiken ulkonäkönsä varaan?

Vierailija
03.07.2011 |

millainen on nykyään muuten?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen toimistotyöntekijä. Sairaus esti häntä toteuttamasta urahaavettaan jolle olisi ollut lahjoja.

Mutta ei koskaan laskenut mitään ulkonäkönsä varaan, on vaatimaton ja mukava eikä koskaan valita vaikka urahaavettaan ei pystynytkään toteuttamaan. Yhden lapsen äiti ja tossukan miehen kanssa naimisissa. Onnelliselta vaikuttaa ja hyvä näin.

Vierailija
42/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina verkkareissa, ponnari hiuksissa, ei meikkaa. Kotiäitinä, ammatiltaan sosionomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laskenut mitään pelkän ulkonäön varaan, mutta olin se koulun "kaunotar" ja poikien tavoittelun kohde.

Monta mutkaa matkan varrella ollut ja tällä hetkellä elän ihan normaalia tavis-elämää: 4 lasta ja uusi suhde, mikä kestänyt jo 12 vuotta. Hyvä, tavallinen työpaikka on. Eka mies oli varakas, tämä nykyinen on kans ihan tavallinen tallaaja.

Olen vieläkin kaunis ja ikäistäni nuoremman näköinen, vaikka ikää on jo 40+

Ainakin saan siitä vielä nykyäänkin jatkuvasti kuulla, vaikka omasta mielestäni en ole minkään näköinen.

Olen aina tullut hyvin toimeen ihmisten kanssa ja olen ollut pidetty työkaveri jokaisessa työpaikassa.

Vierailija
44/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naimisissa ja 1 lapsi. Ikää siis 28-vuotta eli ihan hyvin menestynyt kauneudestaan huolimatta.

Toinen kaunotar on valokuvaaja.

En tajua aloituksen ideaa, haetaanko tässä nyt sitä että kauniit ihmiset ei voi pärjätä vai mitä?

Vierailija
45/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättejä tyttöjä oli kyllä useitakin, mutta en muista että kukaan olisi ollut sellainen luokan "virallinen" kaunis tyttö, saati että olisi laskenut kaiken kauneutensa varaan.

Tai sitten olin itse se ainoa hömppä, joka ajatteli, että kyllä elämä järjestyy vähemmälläkin puurtamisella. Ja sen verran oikeassa olin, että ei mun elämä nyt ihan penkin alle mennyt. Kaikkea mitä halusin en saanut mutta sain sentään jotakin.

Vierailija
46/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua aloituksen ideaa, haetaanko tässä nyt sitä että kauniit ihmiset ei voi pärjätä vai mitä?

mitä tuli niistä tytöistä, jotka koulussa luottivat kaiken ulkonäkönsä varaan. Ei siis ole kyse kauniista tytöistä, jotka tekivät ahkerasti läksynsä ja haaveilivat perheen lisäksi urasta vaan ennemmin niistä tytöistä, jotka uskoivat ulkonäkönsä riittävän nostamaan heidät vihreälle oksalla.

Muistan muutaman tällaisen tapauksen kouluajoilta. Toinen meni yläasteen jälkeen kauppaopistoon, mutta ei koskaan saanut merkonomin papereita. Näin joskus eräässä askarteluliikkeessä myyjänä. Toinen onnistui eräässä elämänsä suurimmassa tavoitteessa ja sai juorulehden kustantamaan itselleen silikonirinnat tässä männävuosina.

Muistan monta kaunista tyttöä koulusta heidän lisäkseen, mutta nämä kaunottaret uskoivat kuitenkin pärjäävänsä ennen kaikkea tekemällä työtä kuin maalaamalla naamaansa.

Vierailija
47/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänestä tuli malli ja miss suomen joku perintöprinsessa. Ei käynyt lukion jälkeen kouluja, nyt asuu Hesassa ja on 2 lapsen äiti. Ilmeiseti kotirouva, lehdissä ei ainakaan vuosiiin ole ollut mitään.

Oli jo 30 vuotiaana ihan kamalan ryppyinen, sanoin kuin äitinsä oli aikoinaan. Ilmeisesti suvussa naiset rypistyy normaalia aikaisemmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi