Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Millä autolla ajat? Ikäsi?

Vierailija
02.07.2011 |

Nousetko "ylpeänä" autostasi? Autohistoriasi?

Ap ajaa vm.01 kultaisella farmari mersulla.

Tykkään kyllä vaikkei uusi olekaan. Siisti kuitenkin. En vaihtaisi pois.

Ekan mersuni sain 17v ja rahatilanteen vuoksi jouduin välillä muihin merkkeihin kallistumaan, mutta nyt taas olen "kuin kotonani".

Ja ikä oli 22.

Ihan mielenkiinnosta, kun av:llähän on ainoastaan akateemisia ja koulutettuja täydellisiä ihmisiä:)

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti random-vuokra-auton kyydissä. Ikää 38, ajokortti on, mutta kun ei oikeasti ihminen tarvitse omaa autoa, jokainen pystyy järjestämään elämänsä sellaiseksi. Pitää olla vaan tarpeeksi fiksu ja haluta parempaa elämää myös lapsilleen.

Vierailija
22/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava 124 mese(250 D) ikää 36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi s6, vuosimalli -07 on mun tän hetkinen auto. Ensimmäinen autoni oli volvo 340. Kortin sain 18-vuotiaana ja siitä lähtien mulla on aina ollut auto vaikka helsingissä asunkin.

Autoja on ollut aika monta en jaksa niitä nyt luetteloida. Mä tykkään että autossani pitää olla reippaasti heppoja, sen pitää olla turvallinen ja suht uudehko sekä tottakai mukava ajaa.

Vierailija
24/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,0 JTS, 165 hv, ihana tykki! Rakastan tätä ihanaa urheiluautoani, joka oikeasti kulkee! ;D

-34v.

Vierailija
25/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että nopeus on kiinni ihan tasan siitä, miten voimakkaasti kuski painaa kaasua...

n 6v sitten oli golf, mutta ei tarvittu kahta autoa perheessa kun ajoin niin vahan. miehen kaaralla en suostu ajamaan, on liian suuri ja nopea.

Vierailija
26/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä '99 vectra ja ikää 37.

Vierailija
27/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätuloisen aina hankkia (silti velaksi) uudet ja kalliit autot:-D?! Hullua! Itse ajan Volvoa mallia S70 vm-98, toinen auto meillä on tosi pieni ja vaatimaton volkkari, mutta vähän ajettu ja huippukunnossa:-). Tärkeintä on, että auto on kunnossa, käyttöön sopiva, pystyy itse korjaamaan. Tosin aiotaan vaihtaa toinen tila-autoon, koska sitä tarvitaan. Uutta ei todellakaan hankita, tyhmää tuhlausta ja näyttämisen halua:-D!

Vierailija
28/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätuloisen aina hankkia (silti velaksi) uudet ja kalliit autot:-D?! Hullua! Itse ajan Volvoa mallia S70 vm-98, toinen auto meillä on tosi pieni ja vaatimaton volkkari, mutta vähän ajettu ja huippukunnossa:-). Tärkeintä on, että auto on kunnossa, käyttöön sopiva, pystyy itse korjaamaan. Tosin aiotaan vaihtaa toinen tila-autoon, koska sitä tarvitaan. Uutta ei todellakaan hankita, tyhmää tuhlausta ja näyttämisen halua:-D! [/

omankin mielipiteeni. Mun mieleistä mä ne tuhlaa tyhmään enkä ole sillä mielellä liikkeellä että haluan näyttää muille vaan sillä mielellä että olen ostanut auton joka miellyttää mua itseäni ja sopiva mun rahapussille.

Mulle on ihan sama millä sinä ajat ja en mieti sun motiivejasi ajaa sillä autolla millä ajat.

Sun koko viestistä huomaa että sua jotenkin häiritsee jos jollai on vähän prameempi tai kalliimpi auto.

ps. en oo edes mitenkään kovin koulutettu, hyvätuloinen tosin olen rahoista jotka tienaan niin niistä myös nautin, ei niitä hautaan mukaan saa.

Vierailija
29/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa häiritse: satuin vain huomaamaan keskustelun ja teki mieli kommentoida, että ei sen auton nyt tarvi aina niin uusi ja huippu olla..tuota Volvoa melkein rakastan, harmi, että se pian tod.näk. vaihdossa menee:-/! Joka tapauksessa meillä mies haluaa auton, jota voi itse tarvittaessa korjata. Uusimmat on tietokonesysteemeineen sellaisia, ettet mitään saa itse tehdä:-/.

Vierailija
30/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 23. Sitä ennen mazda 6 -03 ja ensimmäinen oli ford mondeo -95 :)

Vierailija
31/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja ei ole ollut kuin kahdeksan aikojen saatossa, vähän erityyppisiä, nyt on kolme.

Ikää on reilut 30 vuotta.

Vierailija
32/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

635-sarjan BMW ja Golf R32, jommalla kummalla ajelen. Ihania autoja molemmat. Tosin ollaan mietitty hieman Golfin vaihtamista MB SLK Cabrioon.

Suomessa asuessani ajoin Volvolla :)

Vierailija
33/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti random-vuokra-auton kyydissä. Ikää 38, ajokortti on, mutta kun ei oikeasti ihminen tarvitse omaa autoa, jokainen pystyy järjestämään elämänsä sellaiseksi. Pitää olla vaan tarpeeksi fiksu ja haluta parempaa elämää myös lapsilleen.

Asupa kultarakas täällä maalla (kyllä, rakastan maalla asumista, enkä ikinä muuttaisi kaupunkiin) jossa ei kulje linja-autoja oikeastaan kuin koululaiskyytejä, eli kaksi per suuntaansa, minun työpaikkaani on 50km matkaa, eikä mikään linja-auto kulje sopivaan aikaan, taksiinko kaikki rahat pitäisi kuluttaa? xD

Hah. Mutta oikeasti kaikki eivät voi "järjestää elämäänsä sellaiseksi", jokainen tarpeeksi fiksu tajuaa myös sen.

Minulla on Kia Cee´d ja ikää 24. Minulle auto on vain kuljetusväline, ei ylpeilyn aihe. =DD

Vierailija
34/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nissan almera hatchpack, vm 02 :))

ikää 21 ja eka ikioma AUTO!

Vierailija
35/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on muuten vaan jääneet joltakin yli. Suzuki, 2x Nissan, Kia, BMW, Toyota ja pisimpään suosikkini VW Golf. Sitten oli pakko ostaa eka oma auto ja tärkeintä oli, että koko perhe mahtuu kyytiin ja hinta, joten päädyin Saabiin. En tiedä mallia, enkä vuotta, mutta eteen- ja taaksepäin pääsee hyvin :) Mulle auto on vain auto. Ikää 31v. Enkä ymmärrä, miten tämä liittyy mun koulutukseen tai täydellisyyteen.

Vierailija
36/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset sanoo, ettei historia ooppeleita ole edes autohistoria ;D

Mutta onhan se nyt hieno, kun meidän eka oli semmonen Astra, jolla meinas jäädä motarilla jalkoihin ja kilometrejä oli melkein 300 000, sit vähän uudempi Vectra (oli hyvä auto, mutta jäi pieneksi) ja sit tää uusin löytö. Ei se mikään ihan uus ollut kun se pari vuotta sitten ostettiin, mutta loistoauto kaikilla herkuilla muuten. Maksoi kuitenkin sen 20 000 vähemmän, kun samoilla varusteilla olis tehtaalta tuotuna maksanut :D

Sitä ennen ajelin vaan äitin Fordeilla (ja parilla satunnaisella pommilla, joita ei Fordien välissä voinut ees autoksi kutsua, kun jättivät milloin mihinkin tielle...)

Vierailija
37/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajalla Volvo V70, ja töissä Volvo tai Scania.

Vierailija
38/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosimallia 2001, hyvä ja varma perheauto. En nouse autosta mitenkään erityisen ylpeänä, koska auto on mulle lähinnä kulkuneuvo paikasta toiseen eikä mikään statussymboli. Pääasia, että autolla on mukava, hyvä ja turvallinen ajaa, niin kuin meidän autolla on.

Sekä minun että miehen aikaisemmat ajopelit ovat olleet Saabeja, joten merkkiuskollisuudesta on tämän uusimman ajopelin kohdalla luovuttu :D

Ikää mulla on 31 vuotta, mulla ja miehellä on molemmilla akateeminen loppututkinto ja ollaan ihan hyvätuloisia. Aina ollaan ajettu käytetyillä autoilla, kun emme pidä uutta autoa järkevänä investointina.

Vierailija
39/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-08 Dodge srt4

Vierailija
40/83 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 25. En ole eläessäni omistanut autoa eikä tämäkään auto ole minun. Käytän sitä silloin kun tarvitsen.