G: Millä autolla ajat? Ikäsi?
Nousetko "ylpeänä" autostasi? Autohistoriasi?
Ap ajaa vm.01 kultaisella farmari mersulla.
Tykkään kyllä vaikkei uusi olekaan. Siisti kuitenkin. En vaihtaisi pois.
Ekan mersuni sain 17v ja rahatilanteen vuoksi jouduin välillä muihin merkkeihin kallistumaan, mutta nyt taas olen "kuin kotonani".
Ja ikä oli 22.
Ihan mielenkiinnosta, kun av:llähän on ainoastaan akateemisia ja koulutettuja täydellisiä ihmisiä:)
Kommentit (83)
Minulla on ollut tätä ennen myös pösöt 205,405 ja porrasperänen 406. Ensimmäisenä autona oli mersu 250. Myös opel astra yhdessä vaiheessa muutaman kuukauden.
Tyytyväinen olen myös autovalintaan :) Ikä 23v.
merkki vaihtelee.
Ajokortti vuodelta 1992. Kertaakaan en ole inssin jälkeen ajanut, vaikka inssi meni ekalla kerralla läpi. Jostain syystä se ajaminen vain jäi.
Silloin harvoin kun en pääse pyörällä tai julkisilla, otan taksin (max 10 kertaa vuodessa).
n 6v sitten oli golf, mutta ei tarvittu kahta autoa perheessa kun ajoin niin vahan. miehen kaaralla en suostu ajamaan, on liian suuri ja nopea.
ja ikä on 23 vuotta.
audi on ollut aina, mulla on ollut 3 autoa ajokorttini aikana.
Toinen on 35 tonnin Ford ja toinen viiden tonnin taskuparkkiauto.
Pidän molemmista.
N41
toinen Chrysler PT Cruiser menossa (nyt -06). Onhan noita ollut kaikenlaisia, ranskalaisista olen tykännyt eniten (Rellu ja Citikka). Ikä 40v.
Aiemmat kaksi autoa olivat Fordeja, mutta nyt tarvittiin lapsiluvun kasvun takia tilava farmariauto. Tykkään tästä todella paljon!
Jos olisi paljon rahaa, ostaisin kakkosautoksi jonkun pienen kivan sporttiauton. Tämän Skodan ainoa huono puoli on, että ei sillä paljon voi mutkateillä ralliajamista leikkiä.
Myin sen ja laitoin rahat taloon.
Mutta oikeasti ihannoin sitä autoa. Töissä kaikki nauroi kun melkein nuolin sitä kielellä! Se oli minun ensimmäin UUSI auto! :)
Nyt minulla on polkupyörä, Ei todellakaan paha ostos :)
ai niin, ikää on 29
Miehellä on minibussi Vito 97,- hän on 35v (Tämä auto on ollut tarpeellinen jä hyvä, kun on 1+5paikkaa ja saa kamat vielä hyvin tungettua joka paikkaan)
T:normaalipainoinen ja kännissä :)
Toistaiseksi ajan Honda CRV:llä vm-08.
Ikää 35. Ei mikään urheiluauto, mutta lapsiperheelle hirmuisen kätevä.
Aikaisemmat autot ovat olleet vuodesta -97 alkaen Volkkareita eri malleina.
Ajan Peugeot 308SW:a, vuosimallia 2009. En ole koskaan omistanut yhtään autoa, kaikki ovat olleet liisureita. Autot eivät kiinnosta minua, siksi valitsen aika edullisia. Pääasia että toimii.
En tunne mitään ylpeyttä astuessani ulos autostani, autoni on tylsin mahdollinen perusauto jossa ei ole seksin hiventäkään. Mitään vikaakaan siinä ei ole ollut, hyvin on palvellut. Ehkä otan samanlaisen taas kun soppari menee umpeen.
Jos vaan yksi vanhimmista lapsista kyydissä, eikä kuuma päivä, ajan -00 toyota yariksella.
Ikää minulla 29v.
T:normaalipainoinen ja kännissä :)
T: melkein myös molempia
kun ei ole ajokorttia =) Ikää 26v.
moottoripyörää vaan. En viitsi kertoa mallia, kun ei ole kovin tavallinen "naistenpyörä" - joku vois tunnistaa ;)
Nyt ajelen joko toyotalla tai volvolla. Tarkempia merkkejä en tiedä, mutta hyvin mahtuu kyytiin sekä lapset, rattaat kuin pyörätkin.
Ikää on 40v
Ylpeys? Ei, mulle auto on vain pakollinen kulkuvälinen, koko on suurentunut perhekoon kasvaessa. Eka auto oli vm-89 Ford Orion, sen jälkeen ollut n. 5 autoa ennen vojakkeria.
Kieltämättä aika tukala auto helteellä. Mutta kun ilmaiseksi sain ja muksut mahtuu mukaan selkä menosuuntaan istuma, niin en vailta. (Kovaäänisesti ainakaan)
Meillä kolme Fordia, vanhin 16 v, toiseksi vanhin 11 v ja kolmas 7v vanha. Kaikilla noilla ajan ja tykkään niistä kaikista. Riippuu vähän, että mihin olen menossa, että minkä valitsen. Eniten ehkä "kinastellaan" miehen kanssa tuosta 11v ruostelaatikosta, koska se on ainut joka on kätevä Stadissa taskuparkeissa.