Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni väittää, että kaupassa saa avata pakkauksia ja maksaa ne vasta kassalla!

Vierailija
02.07.2011 |

Minä olen täysin eri mieltä. Kertokaapa miten asia on?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avaat naisten nilkkasukkapaketin josta olet jo ostopäätöksen tehnyt ja lasket että on kaksi paria, niin ihan ok. Jos avaat kananmunakennon ja katot ettei rikkonaisia, niin ihan ok. Jos avaat yhden lasten pyjamapaketin josta ei kuvaa tai mallikappaletta esissä, ihan ok, että näet onko lyhyt-vai pitkähihainen jne. Jos taas availee elintarvikkeita ja nauttii niitä "matkalla kassalle" niin onhan se vähän sama kun varastais.

Heh, mitähän kaupassa tuumais jos matkalla kassalle korkkailis sixpackillisen oluita, tai alkossa vetäsis parit siivut vodkaa ihan vaan matkalla kassalle, tai teini-ikäiset söis parit karkkipussilliset ihan vaan matkalla kassalle ja maistiaisten merkeissä ja sanoisivat vaan ohiksille että "joo joo, kyl mä nää maksan kassalla ja pidän tyhjän pussin sinne asti talles ja näytän kassatätille" :D

Vierailija
22/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakkaus on avattu, myyjän pitää olla tosi varovainen kun lukee viivakoodin tuotteesta. Pahimmassa tapauksessa sisältö hulahtaa liukuhihnalle. Voisit sanoa miehelles että kärsivällisyyttä vähän, ehtii ne ruoat syömään maksamisen jälkeenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin ne on maksettu. Ei lapset eikä aikuiset. Mutta eihän juntit tätäkään voi tajuta.

Vierailija
24/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkemisajan jälkeen.

Syöminen ja juominen ennen kassaa ei ole sallittu.

Vierailija
25/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia olette, jos täytyy kysellä missä raja vedetään ja ehdottaa tapauksia, jotka selkeästi eivät ole ok.

Jos minulla on kova jano kaupassa tai lapsella ja mukana ei ole juomia, hyvällä omallatunnolla juon vesipullon tai mehun ja annan sitten tyhjän pullon kassalle. Ikinä ei kassa ole ihmetellyt, kysynyt yleensä vain, että haluanko että laittaa mehupurkin roskiin.

Joku puhui lihasta. Kontaminaatio riskistä oletteko ikinä kuulleet? Ja alkoholia ei muutenkaan nautita kaupassa, vaikka olisi taskumatti povarissa. Turha tehdä pikkujutuista älyttömiä.

Vierailija
26/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan maksamisesta ei koidu kassalle haittaa. Koska ostopäätöksen on tehnyt jo silloin kun ne on avannutkin.

Samalla periaatteellahan kauppakin toimii.

Tiettyjä tavaroita ei saa palauttaa, jos ne on ostettu ja pakkaus on avattu. Ostopäätös pitää osata tehdä heti. Esim. alusvaatteet.

Vierailija
27/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just kaupassa mun oli pakko antaa lapsen juoda tripmehu kun oli ihan punainen ja hikoili mahottomasti ja otin sit toisen samanlaisen koriin myös, kun menin kassalle sanoin velota toi kaks kertaa kun toinen on täällä kädessä. Ei kassa katsonut ihmetellen,kiitti et sanoin heti et ottaa kahdesti.

Vierailija
28/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avannut lapselle esim juoman jos en ole kesähelteellä tajunnut ottaa tarpeeksi juotavaa mukaan. Samoin nyt kun kärsin kovasta pahoinvoinnista olen saattanut ottaa vesi- tai limsapullon ja avata sen.

Tämä on kuitnekin mielestäni pienempi paha kuin että oksennan lattialle kaupassa.

Vierailija
29/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkemisajan jälkeen.

Syöminen ja juominen ennen kassaa ei ole sallittu.

kuin että vaikka joisi limupullon kaupassa ja MAKSAISI SEN.

Vierailija
30/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia olette, jos täytyy kysellä missä raja vedetään ja ehdottaa tapauksia, jotka selkeästi eivät ole ok.

Jos minulla on kova jano kaupassa tai lapsella ja mukana ei ole juomia, hyvällä omallatunnolla juon vesipullon tai mehun ja annan sitten tyhjän pullon kassalle. Ikinä ei kassa ole ihmetellyt, kysynyt yleensä vain, että haluanko että laittaa mehupurkin roskiin.

Joku puhui lihasta. Kontaminaatio riskistä oletteko ikinä kuulleet? Ja alkoholia ei muutenkaan nautita kaupassa, vaikka olisi taskumatti povarissa. Turha tehdä pikkujutuista älyttömiä.

ettei voi odottaa sitä kymmentä minuuttia, että ehtii kassan kautta ulos ostoksineen?? Ei siihen janoon kuole, vaikka odottaisi tunnin. Epämukavaa se tosin voi olla, mutta sitähän nykyajan ihmiset eivät halua sietää edes pientä hetkeä, koska kaikki pitää saada heti -HETI!!

Vierailija
31/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteissa teen itse niin, että haen nopeasti sen juoman/banaanin/tms. Menen suoraan kassalle, maksan, syön/juon ja sitten kun voimat palaa menen takaisin kauppaan hoitamaan muut ostokset. Ei ole vaikeaa.

Jos oikein pyörryttää ja on pitkä jono, kysyn kohteliaasti voinko päästä yhden putelin kanssa muiden edelle sillä vointi on huono. Aina olen päässyt ja kiittänyt siitä.

Avannut lapselle esim juoman jos en ole kesähelteellä tajunnut ottaa tarpeeksi juotavaa mukaan. Samoin nyt kun kärsin kovasta pahoinvoinnista olen saattanut ottaa vesi- tai limsapullon ja avata sen.

Tämä on kuitnekin mielestäni pienempi paha kuin että oksennan lattialle kaupassa.

Vierailija
32/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei voi odottaa sitä kymmentä minuuttia, että ehtii kassan kautta ulos ostoksineen?? Ei siihen janoon kuole, vaikka odottaisi tunnin. Epämukavaa se tosin voi olla, mutta sitähän nykyajan ihmiset eivät halua sietää edes pientä hetkeä, koska kaikki pitää saada heti -HETI!!

ihme räyhääjä.

Vierailija
33/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin 10 minuuttia? Jos minä käyn ruokaostoksilla (siis muuten kuin hakemassa sen puuttuvan maidon lähikaupasta) niin siihen menee noin tunti! Joten jos lapsi heti ekalla osastolla ilmoitta, että hänellä on nälkä, niin kyllä, avaan hänelle sen leipäpussin, ettei koko kaupan tarvitse kuunnella itkua ja kitinää koko tuntia...

Vierailija
34/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jonoteta kassalle että saa sen juoman.

Asia nyt vaan on näin.

Toki vältän kauppoja huonoina päivinä mutta joka tuoksu ruuissa tai tupakan hajuinen ihminen saattaa laukaista yllättäen pahanolon. Silloin en pysty edes puhumaan, saati juoksemaan kaupan läpi kassan ohi. Jotain pitää saada heti.

Vierailija
35/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta viestiä 17 (muistaakseni).

Ei ole vaikeaa ostaa ensin sitä syötävää/juotavaa, maksaa se, syödä/juoda rauhassa ja sitten vasta mennä kauppaan hakemaan loput ostokset.

Miten niin 10 minuuttia? Jos minä käyn ruokaostoksilla (siis muuten kuin hakemassa sen puuttuvan maidon lähikaupasta) niin siihen menee noin tunti! Joten jos lapsi heti ekalla osastolla ilmoitta, että hänellä on nälkä, niin kyllä, avaan hänelle sen leipäpussin, ettei koko kaupan tarvitse kuunnella itkua ja kitinää koko tuntia...

Vierailija
36/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa pitää laukussa mukana pulloa ja patukkaa? Varsinkin kun tiedät tilanteesi että tarve voi tulla äkkiä?

No ei ole, siispä ei tarvitse juoda eikä syödä kaupan tavaroita ennen kuin ne on maksettu!

ja jonoteta kassalle että saa sen juoman.

Asia nyt vaan on näin.

Toki vältän kauppoja huonoina päivinä mutta joka tuoksu ruuissa tai tupakan hajuinen ihminen saattaa laukaista yllättäen pahanolon. Silloin en pysty edes puhumaan, saati juoksemaan kaupan läpi kassan ohi. Jotain pitää saada heti.

Vierailija
37/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolta viestiä 17 (muistaakseni). Ei ole vaikeaa ostaa ensin sitä syötävää/juotavaa, maksaa se, syödä/juoda rauhassa ja sitten vasta mennä kauppaan hakemaan loput ostokset.

Miten niin 10 minuuttia? Jos minä käyn ruokaostoksilla (siis muuten kuin hakemassa sen puuttuvan maidon lähikaupasta) niin siihen menee noin tunti! Joten jos lapsi heti ekalla osastolla ilmoittaa, että hänellä on nälkä, niin kyllä, avaan hänelle sen leipäpussin, ettei koko kaupan tarvitse kuunnella itkua ja kitinää koko tuntia...

Eihän tuo ole tottakaan. Minä teen listan kotona ja vielä siinä järjestyksessä, miten osastot ovat. Yhdellä kierroksella läpi ja kassalle. Ei mene 15 min. kauempaa edes jättimarketissa. Eikä myöskään tarvitse alkaa syöttämään lasta kaupassa.

Vierailija
38/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten luulevat että olen ottanut sen sieltä ja joudun maksamaan sen uudestaan.

Enkä kyllä muutenkaan välitä teidän nipojen mielipiteistä joten en ymmärrä miksi niihin vastaan. =)

Joten hei hei.

T: Se raskaana oleva.

Vierailija
39/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikoo lapsineen laahata ruokakaupassa tunnin, niin varmaan osaat ennakoida ja syötää tenavasi ennen kauppareissua, niin ei tarvii kaupassa alkaa piknikkiä pitämään?

Vierailija
40/50 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja evään voi pakata niin että eivät näytä kaupasta otetuilta eli omaan retki/urheilupulloon juotavaa, eväs kääreeseen/rasiaan ja kuitinkin voi pitää mukana. Tai sitten syö Pirkka-eväitä S-kaupassa, tai Rainbow'n tuotteita K-kaupassa. Ei ole vaikeaa, paitsi av-mammoille joiden on ihan pakko saada aina kaikki heti.

niin sitten luulevat että olen ottanut sen sieltä ja joudun maksamaan sen uudestaan.

Enkä kyllä muutenkaan välitä teidän nipojen mielipiteistä joten en ymmärrä miksi niihin vastaan. =)

Joten hei hei.

T: Se raskaana oleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä