G: Kuvaile tilanne, jossa joku käyttäytyi rasistisesti?
Minkälaisia tilanteita olette olleet todistamassa?
Kommentit (94)
"white bussy, white bussy" Hoki vaan kun yritti kaataa maahan väkisin.
Ajattelisit edes niitä, jotka ovat oikeasti raiskattu kun tällaisia väsäilet.
Kuljettiin kaljun veljeni kanssa Helsingissä kadulla ja vastaan tuli somalilauma. Yht'äkkiä veljeäni vedettiin teleskooppipampulla päähän niin, että taju lähti ja kaatui katuun. Verta valui todella paljon otsasta ja lähimuisti katosi. Oli sairaalassa useita päiviä. Veli on tuollainen aika boheemi eränkävijä eli kulkee maiharit jalassa ja on tosiaan kalju, joten kai se oli syy tähän järjettömään pahoinpitelyyn, jossa olisi voinut henki lähteä.
Englannissa suhde oli luokka 70/30 eli maahanmuuttajat todella törkeästi yliedustettuina. Tämä veljesi kohtalo tulee tulevaisuudessa olemaan yhä useamman kantasuomalaisen kohtalo. Kirjoittaako veljesi muuten Uuteen Suomeen ja oli muutoksen tms ehdokkaana? Siellä meinaa joku kirjoitti aika samanlaisesta jutusta ja uhri on myös kalju suomalainen.
ollenkaan mistä tämä mahtaa johtua? En todellakaan sano, että se on oikein että somalijoukko hyökkää kaljun valkoisen kimppuun, mutta mahtaisiko tämä johtua siitä, että joku kaljupäinen valkoinen on joskus käynyt heidän kimppuunsa ihan syyttä? Se ei ole ollenkaan oikeutetumpaa. Joten jälleen kerran, ihan yhtälailla kusipäitä löytyy molemmista puolista.
Kyllä ne mustat on ihan rasisteja luonnostaan siinä kuin muutkin
Olen nähnyt tappeluita ja riitoja, joissa ei ollut mitään järkeä. Itseä on haukuttu ohimennen lukemattomia kertoja. Baarissa suomalaiset miehet ovat pari kertaa käyneet repimään ja haukkumaan. Kerran yksi pariskunta alkoi vuorotellen kysellä, ovatko lapseni minun omia vai adoptoituja yms. Vastasin ihan ystävällisesti, että omia ovat. Enpä arvannut, että sieltä alkaa tulla tivaamista, enkö ymmärrä, miten olen aiheuttamassa Suomen tuhoa olemalla halpa n***** huora, miten voin olla niin tyhmä, kyllä "noin kaunis nainen" olisi oikean suomalaisenkin miehen saanut, nyt koirakin kusee päälleni jne.
En mäkään nyt kauheasti ymmärrä, miksi ottaa huonommat geenit lapsilleen (vrt. älykkyys mustien ja vaaleiden kesken). Mut ei siis kuitenkaan mitään vanhasen horinoita tästä aiheesta, vaan ihan muita tutkimuksia tästä aiheesta.
aasilaisia geenejä lapsilleni vähän parantamaan tätä valkoista geeniperimääni, kun ovat menestyvämpiä ja ahkerampia kuin valkoiset.
Rasistista kohtelua:
-kun mulle huudettiin, että oletpa tyhmä nainen, kun olet antanut miehesi juksauttaa itsesi tekemään lapset ja nyt olet jäänyt niiden kanssa yksin (mies oli töissä, joten kyllä, olin ihan lasten kanssa kaksistaan kauppareissulla)
-kun miehelle on huudettu, että v***n n*****i, vaikka on siis aasialainen
-kun ollaan kyselty asuntoa, ei kukaan vastaa sähköposteihin, jos mies niitä kirjoittaa tai käy asuntoa katsomassa, ei koskaan saada asuntoa (ihan testattua heinää)Muista huuteluista ja epäystävällisyydestä en osaa sanoa, onko rasistista vai muuten vai idiotismia. Luulen, että sinisilmäisten pellavapäälasten kanssa en olisi kuullut kaikkea sitä p****a, mitä nyt olen.
vain onnea valitsemallasi tielläsi. Itse haluan lapseni kunnollisiin töihin, enkä bussikuskeiksi. Älykkyyttä on myös monenlaista, sekä periytyvyyttä.
http://realismi.blogspot.com/2007/10/miksi-negridirodun-mustien-neekere…
Elä sinä haavemaailmassasi, mulle kävi oikeasti noin vuosi sitten! Miksi valehtelisin moisella asialla? HÄH? Luuletko että nautin siitä tilanteesta? Luuletko että se ei ole mielessäni jatkuvasti? Ainoa ero että en olisi kertonut siitä TÄSSÄ ketjussa olisi vain se jos tekijä olisi ollut valkoinen suomalainen! Mielestäni teko oli raistinen koska musta mies yritti raiskata mut ja tahtoi nimenomaan valkoista!!!
SIis ei voi kun itkeä kun kaikki kuvittelevat ettei tummat voisi tehdä rikoksia!!!!
tietoa netissä, silläkään uhalla ettet nyt usko hänen tekevän töitä. Minua ei niin kiinnosta uskooko joku tuntematon vai ei. :)
joku juoppo selitti jotakin, jota en enää muista. mies on sitten saanut kokea kaikkea vaikka mitä. Ei edes kerro kaikkea. Lapsi ei onneksi ole kohdannut vielä rasismia.
Voi hurja mitä rasistista menoa! Vittu mä nauran sulle!!
Kiitos että osoitit meille tyhmyytesi.
vain onnea valitsemallasi tielläsi. Itse haluan lapseni kunnollisiin töihin, enkä bussikuskeiksi. Älykkyyttä on myös monenlaista, sekä periytyvyyttä.
eivät selvästikään tule perimään minkänlaista älykkyyttä! Onneksi myös elämä opettaa, vanhemmista välittämättä!
SIis ei voi kun itkeä kun kaikki kuvittelevat ettei tummat voisi tehdä rikoksia!!!!
Niin voisi väitelläkin. Ei kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä.
katsella juuri meneillään olevaa hääohjelmaa ja laskea kuinka montaa kansalaisuutta, kultuuria, eri värisiä ihmisiä juhlissa on. Teitä ei sinne huolittaisi.
Synnytyslaitoksella tapahtunutta.
Kuopuksellani oli parin päivän ikäisenä musta paksu tukka ja hänellä oli myös tumman näköinen iho, koska bilirubiinit olivat koholla.
Olin päivähuoneessa pojan kanssa, kun siihen ovelle tuli
toinen äiti, katseli hetken ja sanoi mulle suoraan että " ton lapsen isä ei varmaan ole ihan suomalainen, mistäköhän maasta sekin on".
Olin hetken että häh.
Sitten sanoin ihan piruuttani, että tää onkin tällainen meidän papoose, ja sen isänpuoleiseksi nimeksi annetaan varmaan
Mustatukkainen Majava.
Minusta tuo on todella tyhmää mennä sekoittamaan rotuja. Luoja on luonut neljä rotua maailmaan, valkoiset, mustat, aasialaiset, australialaiset. Mulatti ei olee mikään rotu. On ihan aiheellista kysyä miksi joku nainen synnyttää mulatin, jolle siitä, ettei kuulu mihinkään, tulee olemaan pelkkää haittaa elämänsä aikana, koulukiusausta, syrjintää sekä isän että äidin maassa, terveydellsisiä ongelmia jne.
Millainen pitäisi olla, ettei varmsti joutuisi kokemaan esim. kiusausta?! Itse lapsena olin ihan tavis, vaalea ja sinisilmäinen, MUTTA hyvä koulussa, joten minua kiusattiin jatkuvasti.
Lapseni ovat terveitä, vahvoja, hyviä koulussa, urheilussa, heillä on ystäviä, rakastava perhe/suku isänsä kotimaassa vain Suomessa minun sukulaiseni eivät heitä hyväksy, mutta eipä me siinä mitään menetetä! Lapseni kuuluvat sekä Suomeen, että toiseen kotimaahamme, mitä pahaa siinä on?! Ei kaltaisesti typerykset pysty määrittää heidän elämän suuntaansa, itse he elämänsä rakentavat, siinä missä muutkin.
Olen nähnyt tappeluita ja riitoja, joissa ei ollut mitään järkeä. Itseä on haukuttu ohimennen lukemattomia kertoja. Baarissa suomalaiset miehet ovat pari kertaa käyneet repimään ja haukkumaan. Kerran yksi pariskunta alkoi vuorotellen kysellä, ovatko lapseni minun omia vai adoptoituja yms. Vastasin ihan ystävällisesti, että omia ovat. Enpä arvannut, että sieltä alkaa tulla tivaamista, enkö ymmärrä, miten olen aiheuttamassa Suomen tuhoa olemalla halpa n***** huora, miten voin olla niin tyhmä, kyllä "noin kaunis nainen" olisi oikean suomalaisenkin miehen saanut, nyt koirakin kusee päälleni jne.
Minusta tuo on todella tyhmää mennä sekoittamaan rotuja. Luoja on luonut neljä rotua maailmaan, valkoiset, mustat, aasialaiset, australialaiset. Mulatti ei olee mikään rotu. On ihan aiheellista kysyä miksi joku nainen synnyttää mulatin, jolle siitä, ettei kuulu mihinkään, tulee olemaan pelkkää haittaa elämänsä aikana, koulukiusausta, syrjintää sekä isän että äidin maassa, terveydellsisiä ongelmia jne.
Sorry mutta sunkin lapsi tulee saamaan kavereiksi ihan muitakin kuin suomalaisia ja parhammillaan seurustelemaan ei-suomalaisen kanssa.
Tässäkin yksi joka valisee meitä "tyhmyydellään".
Serkkuni meni pari vuotta sitten Varissuolle Turkuun pubiin kun siellä opiskeli. Oli ruvennut vonkaamaan paria tyttöä ja paikka oli ilmeisesti ns kosovolaisten aluetta, jotka päättivät sitten hakata serkkuni sairaalaan. Isolla porukalla potkivat päähän ja ympäri kehoa niin, että serkku ei tiennyt edes missä asui kun makasi sairaalassa.
Tuo ei ole rasistinen rikos, vaan perus kapakkatappelu.
Niin voisi väitelläkin. Ei kukaan voi oikeasti olla noin tyhmä.
Kiitos sinulle, teit päivästäni juuri synkemmän saamalla minut tajuamaan taas että jotkut ihmiset elävät siellä vaaleanpunaisissa kuplissaan, toivottvasti pudotus ei ole liian raju sitten kun se sinun kuplasi puhkeaa.
Olen nähnyt tappeluita ja riitoja, joissa ei ollut mitään järkeä. Itseä on haukuttu ohimennen lukemattomia kertoja. Baarissa suomalaiset miehet ovat pari kertaa käyneet repimään ja haukkumaan.
Kerran yksi pariskunta alkoi vuorotellen kysellä, ovatko lapseni minun omia vai adoptoituja yms. Vastasin ihan ystävällisesti, että omia ovat. Enpä arvannut, että sieltä alkaa tulla tivaamista, enkö ymmärrä, miten olen aiheuttamassa Suomen tuhoa olemalla halpa n***** huora, miten voin olla niin tyhmä, kyllä "noin kaunis nainen" olisi oikean suomalaisenkin miehen saanut, nyt koirakin kusee päälleni jne.Minusta tuo on todella tyhmää mennä sekoittamaan rotuja. Luoja on luonut neljä rotua maailmaan, valkoiset, mustat, aasialaiset, australialaiset. Mulatti ei olee mikään rotu. On ihan aiheellista kysyä miksi joku nainen synnyttää mulatin, jolle siitä, ettei kuulu mihinkään, tulee olemaan pelkkää haittaa elämänsä aikana, koulukiusausta, syrjintää sekä isän että äidin maassa, terveydellsisiä ongelmia jne.
kovin paljon opiskella. Ihmiskuntahan on kehittynyt afrikkalaisista esi-isistä ja juuri on tutkimus siitä kuinka pientä eri rotujen välinen vaihtelu on. Kulttuuri aiheuttaa enemmän erilaisuutta kuin se biologinen perimä.
Sitten kun noin parinkymmenen vuoden kuluttuz löytyy sitä maapallon ulkopuolista elämää ehkä nämä nykyiset rasistitkin tajuavat kuinka samanlaisia ihmiset keskenään ovat riippmatta rotuluokituksista.
Elä sinä haavemaailmassasi, mulle kävi oikeasti noin vuosi sitten! Miksi valehtelisin moisella asialla? HÄH? Luuletko että nautin siitä tilanteesta? Luuletko että se ei ole mielessäni jatkuvasti? Ainoa ero että en olisi kertonut siitä TÄSSÄ ketjussa olisi vain se jos tekijä olisi ollut valkoinen suomalainen! Mielestäni teko oli raistinen koska musta mies yritti raiskata mut ja tahtoi nimenomaan valkoista!!!SIis ei voi kun itkeä kun kaikki kuvittelevat ettei tummat voisi tehdä rikoksia!!!!
Outoja fantasioita rasistinaisilla... btw. se on pussy. Seuraavaa provoasi ajatellen oikaisin erheesi.
Elä sinä haavemaailmassasi, mulle kävi oikeasti noin vuosi sitten! Miksi valehtelisin moisella asialla? HÄH? Luuletko että nautin siitä tilanteesta? Luuletko että se ei ole mielessäni jatkuvasti? Ainoa ero että en olisi kertonut siitä TÄSSÄ ketjussa olisi vain se jos tekijä olisi ollut valkoinen suomalainen! Mielestäni teko oli raistinen koska musta mies yritti raiskata mut ja tahtoi nimenomaan valkoista!!!SIis ei voi kun itkeä kun kaikki kuvittelevat ettei tummat voisi tehdä rikoksia!!!!
Outoja fantasioita rasistinaisilla... btw. se on pussy. Seuraavaa provoasi ajatellen oikaisin erheesi.
kun noin toista kiusaat
kun olin kauoan kassajonossa ja takaani tunki suoraan eteeni 3-4 ulkomaalaista nuorta aikuista. Kansallisuutta en tiedä, ei kuitenkaan ehkä somaleita, Turkki,Iran tms. Yleensäkin pidän puoleni, mutta erityisesi silloin kun mukana on väsynyt ja rähjäävä 2-vuotias, joten aivan asiallisesti sanoi, että "Meidän takana on jonon pää". Ennen kuin ehdin suutani sulkea, olin saanut kuulla olevan "V*tun rasisti!"
oppilaan vanhempi oli tuohtunut siitä, että hänen lapsensa joutuu samalle luokalle niin monen "sekarotuisen" kanssa, vaikka käy "hyvää" koulua.