Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuvaile tilanne, jossa joku käyttäytyi rasistisesti?

Vierailija
02.07.2011 |

Minkälaisia tilanteita olette olleet todistamassa?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään etelä-amerikan intiaania, väiiti tämän olevan juovuksissa. Tunnen kundin, se ei juo ollenkaan. Me juopuneet suomalaiset päästiin.

Ystäväni lapselta vaadittiin näyttämän rajhaa etukäteen, ennekuin taksi otti kyytiin. Silloin taksi haukkui tyttöä saatanan somaliksi, joka ajelee taksilla yhteiskunnan varoin. Lapsen vanhemmat, joista isä on yhdysvaltalainen musta, ovat molemmat hyvissä asemissa, äiti lakimies, ja ihan vanhempiensa rahoilla teini ajelee, kuten muutinkin teinit.

Vierailija
2/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kun täysin vieras mies kävellessään ohi tönäisi kyynärpäällään miestäni.

-Kerran yöbussissa joku haukkui miestäni sosiaalipummiksi. (mieheni on kyllä töissä)

-Mieheni tullessa baarista suomalainen mies hyökkäsi takaapäin hänen kaulaansa kiinni.

On niitä vissiin muitakin, mutta nuo tuli nyt näin samantien mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piteli nenaansa kun musta nainen lapsineen tuli hissiin, 'kyllapa taalla nyt haisee' kommentein. Yritti minulle hymyilla ja saada juttuun mukaan, mutta juttelinkin sille mustalle rouvalle mielummin.

Vierailija
4/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tappeluita ja riitoja, joissa ei ollut mitään järkeä. Itseä on haukuttu ohimennen lukemattomia kertoja. Baarissa suomalaiset miehet ovat pari kertaa käyneet repimään ja haukkumaan.

Kerran yksi pariskunta alkoi vuorotellen kysellä, ovatko lapseni minun omia vai adoptoituja yms. Vastasin ihan ystävällisesti, että omia ovat. Enpä arvannut, että sieltä alkaa tulla tivaamista, enkö ymmärrä, miten olen aiheuttamassa Suomen tuhoa olemalla halpa n***** huora, miten voin olla niin tyhmä, kyllä "noin kaunis nainen" olisi oikean suomalaisenkin miehen saanut, nyt koirakin kusee päälleni jne.

Vierailija
5/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piteli nenaansa kun musta nainen lapsineen tuli hissiin, 'kyllapa taalla nyt haisee' kommentein. Yritti minulle hymyilla ja saada juttuun mukaan, mutta juttelinkin sille mustalle rouvalle mielummin.

kun olen lasten kanssa mennyt hissiin. Monesti mummot eivät tule samaan hissiin tai menevät pois. Enpä usko, että haisemme sen enemmän kuin muutkaan puhtaudesta huolehtivat ihmiset! ;)

Vierailija
6/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat hiukset jne. Meidän isommat lapset ovat isänsä kopioita eli tummia iholtaan sekä hiuksiltaan ja silmiltään.

Kuopus on taas mun kopio; vaalea kuin mikä.

Isommat oli siihen aikaan taaperoita ja olin kaksosten kanssa yksin liikkellä. Kassa jonossa yks mummeli rupesi tivaamaan, että onko nää sun. Vastasin, että juu on.

Vastaus; vittuakos noita äpäriä pitää tänne tuoda, jos ei omia kerta saa, niin ei noita haisevia n***i penskoja tartte tänne rahdata.

Mä jäin siihen änkyttämään, että kyllä nämä ovat ihan biologisia lapsia ja mieheni ei ole musta jne.

Meinasin mennä potkimaan mummoa perseeseen, jos olisin kehdannut.

Vierailija
7/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään ns vähemmistöryhmän aikuinen edustaja tuuppasi lastani ja kiilasi hänen edelleen tuumaten, että " toi oliki joku kaalee". Auttaa ihan hirveesti kun yrittää kasvattaa lapsistaan ei-rasistisia..

Vierailija
8/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tappeluita ja riitoja, joissa ei ollut mitään järkeä. Itseä on haukuttu ohimennen lukemattomia kertoja. Baarissa suomalaiset miehet ovat pari kertaa käyneet repimään ja haukkumaan.

Kerran yksi pariskunta alkoi vuorotellen kysellä, ovatko lapseni minun omia vai adoptoituja yms. Vastasin ihan ystävällisesti, että omia ovat. Enpä arvannut, että sieltä alkaa tulla tivaamista, enkö ymmärrä, miten olen aiheuttamassa Suomen tuhoa olemalla halpa n***** huora, miten voin olla niin tyhmä, kyllä "noin kaunis nainen" olisi oikean suomalaisenkin miehen saanut, nyt koirakin kusee päälleni jne.

En mäkään nyt kauheasti ymmärrä, miksi ottaa huonommat geenit lapsilleen (vrt. älykkyys mustien ja vaaleiden kesken). Mut ei siis kuitenkaan mitään vanhasen horinoita tästä aiheesta, vaan ihan muita tutkimuksia tästä aiheesta.

Vierailija
9/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljettiin kaljun veljeni kanssa Helsingissä kadulla ja vastaan tuli somalilauma. Yht'äkkiä veljeäni vedettiin teleskooppipampulla päähän niin, että taju lähti ja kaatui katuun. Verta valui todella paljon otsasta ja lähimuisti katosi. Oli sairaalassa useita päiviä. Veli on tuollainen aika boheemi eränkävijä eli kulkee maiharit jalassa ja on tosiaan kalju, joten kai se oli syy tähän järjettömään pahoinpitelyyn, jossa olisi voinut henki lähteä.

Vierailija
10/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin äitini ja pikkusiskoni (vajaa 2v, rattaissa, mulatti) kadulla. Viisi nahkapäistä ja -takkista alkoi huutelemaan v**un neekerin nussija ym. Kaljapullo räsähti vieressämme seinään. En unohda ikinä.

Vierailija
11/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoa itseesi. Sinun älykkyysosamääräsi ei ole kovin hääppöinen noilla puheilla. Toivottavasti joku joskus tönii, lyö tai haukkuu sinua vaikka siksi, että omaat tietynväriset hiukset ja sanoo että se tekee sinusta tyhmän, etkä ansaitse ihmisarvoa. Minä tulen räkäisesti nauramaan viereen. Hyi että olet vastenmielinen, hah.

Vierailija
12/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tappeluita ja riitoja, joissa ei ollut mitään järkeä. Itseä on haukuttu ohimennen lukemattomia kertoja. Baarissa suomalaiset miehet ovat pari kertaa käyneet repimään ja haukkumaan. Kerran yksi pariskunta alkoi vuorotellen kysellä, ovatko lapseni minun omia vai adoptoituja yms. Vastasin ihan ystävällisesti, että omia ovat. Enpä arvannut, että sieltä alkaa tulla tivaamista, enkö ymmärrä, miten olen aiheuttamassa Suomen tuhoa olemalla halpa n***** huora, miten voin olla niin tyhmä, kyllä "noin kaunis nainen" olisi oikean suomalaisenkin miehen saanut, nyt koirakin kusee päälleni jne.

En mäkään nyt kauheasti ymmärrä, miksi ottaa huonommat geenit lapsilleen (vrt. älykkyys mustien ja vaaleiden kesken). Mut ei siis kuitenkaan mitään vanhasen horinoita tästä aiheesta, vaan ihan muita tutkimuksia tästä aiheesta.

aasilaisia geenejä lapsilleni vähän parantamaan tätä valkoista geeniperimääni, kun ovat menestyvämpiä ja ahkerampia kuin valkoiset.

Rasistista kohtelua:

-kun mulle huudettiin, että oletpa tyhmä nainen, kun olet antanut miehesi juksauttaa itsesi tekemään lapset ja nyt olet jäänyt niiden kanssa yksin (mies oli töissä, joten kyllä, olin ihan lasten kanssa kaksistaan kauppareissulla)

-kun miehelle on huudettu, että v***n n*****i, vaikka on siis aasialainen

-kun ollaan kyselty asuntoa, ei kukaan vastaa sähköposteihin, jos mies niitä kirjoittaa tai käy asuntoa katsomassa, ei koskaan saada asuntoa (ihan testattua heinää)

Muista huuteluista ja epäystävällisyydestä en osaa sanoa, onko rasistista vai muuten vai idiotismia. Luulen, että sinisilmäisten pellavapäälasten kanssa en olisi kuullut kaikkea sitä p****a, mitä nyt olen.

Vierailija
13/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa

Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, saavat kärsiä noin huonoista geeneistä, eikö niin?

Vierailija
14/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljettiin kaljun veljeni kanssa Helsingissä kadulla ja vastaan tuli somalilauma. Yht'äkkiä veljeäni vedettiin teleskooppipampulla päähän niin, että taju lähti ja kaatui katuun. Verta valui todella paljon otsasta ja lähimuisti katosi. Oli sairaalassa useita päiviä. Veli on tuollainen aika boheemi eränkävijä eli kulkee maiharit jalassa ja on tosiaan kalju, joten kai se oli syy tähän järjettömään pahoinpitelyyn, jossa olisi voinut henki lähteä.

Englannissa suhde oli luokka 70/30 eli maahanmuuttajat todella törkeästi yliedustettuina. Tämä veljesi kohtalo tulee tulevaisuudessa olemaan yhä useamman kantasuomalaisen kohtalo. Kirjoittaako veljesi muuten Uuteen Suomeen ja oli muutoksen tms ehdokkaana? Siellä meinaa joku kirjoitti aika samanlaisesta jutusta ja uhri on myös kalju suomalainen.

Vierailija
15/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni meni pari vuotta sitten Varissuolle Turkuun pubiin kun siellä opiskeli. Oli ruvennut vonkaamaan paria tyttöä ja paikka oli ilmeisesti ns kosovolaisten aluetta, jotka päättivät sitten hakata serkkuni sairaalaan. Isolla porukalla potkivat päähän ja ympäri kehoa niin, että serkku ei tiennyt edes missä asui kun makasi sairaalassa.

Vierailija
16/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa suhde oli luokka 70/30 eli maahanmuuttajat todella törkeästi yliedustettuina. Tämä veljesi kohtalo tulee tulevaisuudessa olemaan yhä useamman kantasuomalaisen kohtalo. Kirjoittaako veljesi muuten Uuteen Suomeen ja oli muutoksen tms ehdokkaana? Siellä meinaa joku kirjoitti aika samanlaisesta jutusta ja uhri on myös kalju suomalainen.

ollenkaan mistä tämä mahtaa johtua? En todellakaan sano, että se on oikein että somalijoukko hyökkää kaljun valkoisen kimppuun, mutta mahtaisiko tämä johtua siitä, että joku kaljupäinen valkoinen on joskus käynyt heidän kimppuunsa ihan syyttä? Se ei ole ollenkaan oikeutetumpaa. Joten jälleen kerran, ihan yhtälailla kusipäitä löytyy molemmista puolista.

Vierailija
17/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku juoppo selitti jotakin, jota en enää muista.

mies on sitten saanut kokea kaikkea vaikka mitä. Ei edes kerro kaikkea. Lapsi ei onneksi ole kohdannut vielä rasismia.

Vierailija
18/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan mistä tämä mahtaa johtua? En todellakaan sano, että se on oikein että somalijoukko hyökkää kaljun valkoisen kimppuun, mutta mahtaisiko tämä johtua siitä, että joku kaljupäinen valkoinen on joskus käynyt heidän kimppuunsa ihan syyttä? Se ei ole ollenkaan oikeutetumpaa. Joten jälleen kerran, ihan yhtälailla kusipäitä löytyy molemmista puolista.

ja tilastojen mukaan maahanmuuttajista 10-kertaa useammin, mikä on kyllä todellinen sääli. En ole tuo, jonka veli hakattiin, olen tuo joka kirjoitti tuon toisen viestin Englannin tilanteesta.

Vierailija
19/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"white bussy, white bussy" Hoki vaan kun yritti kaataa maahan väkisin.

Vierailija
20/94 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

-Kerran yöbussissa joku haukkui miestäni sosiaalipummiksi. (mieheni on kyllä töissä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi