Mitä mieltä miehestäni
On jo reippaasti yli 30, hylännyt aikaisemmasta avioliitosta tulleen lapsen kokonaan (ennen minua siis jo.). Esitellyt kaikki tyttöystävänsä elämänsä naisina noin viikon/kuukauden seurustelun jälkeen tutuilleen. Eron jälkeen nämä naiset ovat sitten kuulemma täysiä hulluja..
Vaihtaa työpaikkaa noin vuoden/parin välein. Kyllästyy nopeasti töissä.
Me menimme pikana kihloihin ja muutimme yhteen. Vaikutti niin täydelliseltä ja rakastuneelta minuun.
Ei halua lapsia/naimisiin. En ole varma haluanko minäkään. Olen alle 30 ja lapseton.
Olenko kusessa? Suurin osa asioista on selvinnyt minulle näiden parin vuoden aikana..
Kommentit (2)
mitä kihloihin meno tarkoittaa? Sitä, että sovitaan naimisiin menosta. Jos ette ole menossa naimisiin, ette ole myöskään kihloissa. Olette vain vaihtaneet sormukset merkiksi jostakin (rakkaudesta, mikäli tuo sitä on). Mutta miksi kuvittelet, että mies kohtelisi sinua jotenkin eri tavalla kuin kaikkia niitä muita naisia? Luuletko tosiaan olevasi jotenkin parempi kuin ne kaikki muut?
jonka valitettavasti myös minä tunnen. Hirviö mieheksi. Juokse jos vielä pääset karkuun!