HUOH. Mulla on pakko olla suora putki vatsasta rakkoon. ov
Koht palaa käämit. Helteen takia on pakko juoda paljon ja sen seurauksena saa sitten ravata koko ajan pissalla. Tuntuu, että yhtä paljon tulee ulos, kun menee sisällekkin.
Esim. tänään olen käynyt jo 4 kertaa isolla pissalla.
Kommentit (9)
Kellohan on jo kuitenkin lähempänä viittä.
Kellohan on jo kuitenkin lähempänä viittä.
Normaalisti olisin käynyt tähän mennessä pissalla kaks kertaa..
Ja hikenäkin tulee ulos nestettä eli.. Kaitpa mussa jotain vikaa on.
Se neste kannattaa tankata aikaisin aamulla ja/tai myöhään illalla, niin imeytyy paremmin kehoon, ja keho on nesteytetty. Voi sitten päiväsaikaan juodan pikkusen ihan vain piristykseksi.
Mutta tuo helteessä juominen on melkeinpä aivan turhaa, tai siis sitä saa sitten vetää litra tolkulla, jotta siitä olisi edes vähän hyötyä.
Itse teen sellaista työtä, että olen suorassa auringossa koko päivän, eli aamulla ennen töihin menoa juon sen 2litraa vettä, samaten illalla vähintään litran. Eipä tarvitse koko työvuoron aikana juoda, ja pysyy keho hyvässä nestetasapainossa. :)
on pakko juoda paljon. Ja olen muuten kokeillut tuota ilta- ja aamutankkausta. Ihan yhtä paljon silloinkin saa ravata pissalla..
jälkeen käyny jo 2krt pissalla, ja taas pitäs mennä. Olen tänään käynyt lähemmän 10 krt vessassa niistä tosin yli puolet on työpaikan "käynpä nyt vessassa ku on tauko/ehtii"
mut näin kuumalla mäkin juoksen koko ajan vessassa!
Mutta tuo helteessä juominen on melkeinpä aivan turhaa, tai siis sitä saa sitten vetää litra tolkulla, jotta siitä olisi edes vähän hyötyä.
Toi sun tyyli on ns. asiantuntijoiden mukaan väärä. Helteellä pitäisi nimenomaan "tissutella" pitkin päivää. Juomapullo mukana kaikkialla.
vatsasta rakkoon :/ Helteellä korostuneesti.
Olen yrittänyt jumpata lantionpohjalihaksia ja sain gyneltä reseptin johonkin virtsapillereihinkin, mutta ei ne auta. Aina vaan pissattaa.
Helteelhän päinvastoin pitäisi käydä niin, että vettä menee sisään mutta pissaa ei tule ulos. Näin ainakin minulla.