Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääjärjestelyt ihan alkutekijöissään, ja häihin kolme viikkoa aikaa. APUA!

Vierailija
02.07.2011 |

Apua miten stressaavaa järjestää näinkään pientä juhlaa, ja vain ihan lähimmille ihmisille. Olen kauhean huono tälläisissä järjestelyissä. En ole mikään "emäntätyyppi" :D

Meillä on hyvin pikainen aikataulu juhlien järjestämisessä, sillä päätimme vasta äskettäin mennä naimisiin. Tarkoituksena siis olisi järjestää edullisesti pieni hääjuhla 20 hengelle.

Juhlat olisi tarkoitus järjestää 200 km:n päässä asuinpaikkakunnaltamme, mikä hankaloittaa järjestelyjä.

Juhlapaikka (320 €/ vrk + siivous 60 €), on varattu, näkemättä, en siis ole vielä päässyt katsomaan paikkoja.

Mekko ei ole varsinainen hääpuku, maksoi vain 20 €, ja vaati hieman korjausompelua. En tiedä pidänkö siitä enää.

HALUAISIN NÄYTTÄÄ KAUNIILTA EDES HÄÄPÄIVÄNÄNI!

Ei mielestäni pue sittenkään kauhean hyvin minua. Uusia mekkoja (hinta 90 €) on tilauksessa muutama kappale.

Ruoka onkin suurin murheenaihe :( Pitopalvelutarjouksia olen saanut tasan kahdesta paikasta, josta olen kysynyt.

Toisessa hieno ja herkullinen menu, mutta hinta 48 €/hlö. Lisäksi menu sellainen, josta lapset eivät luultavasti pitäisi.

Toisessa vihersalaatti + pääruoka + täytekakku 22 €/hlö. Tähän pitäisi vielä itse tehdä ja hankkia lisää ruokia, esim. salaatteja, kalaa ja muuta suolaista lisuketta.

Kauhea stressi iskemässä päälle. Kesälomaakaan ei vielä ole, joten päivät menee töissä ja juhlia on hankala järjestellä siitäkin syystä.

Tekisi mieli perua koko juhlat...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
22/26 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on ihan pikku pippalot 20henkeä. Hanki edes se kaunis mieleinen puku. Onko sinulla edes kaasoa. Miksi ihmeessä 200km päässä häänne on. Jos ei ole rahaa, olisitte käyneet vaan maistraatissa ja menneet noillakinrajoillampikku matkalle kahdestaan.

Meidät vihkaistiin maistraatissa. Mitä järkeä on järjestää häitä ,kun se on noin stressaavaa ja siksi en alkanutkaan siihen runbaan. 53 on oltu naimisisa.

mitä hauskaa siinä on ,kun kaikki stressaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älkää edes järjestäkö, jos ei sitä rahaa ole edes 50e/vieras.

Kukaan ei kaipaa jälkijättöisiä hääjuhlia.

Vierailija
24/26 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! 

Vierailija
25/26 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan paistaa valmiiksi pitzaa.

Vierailija
26/26 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko järjestää ruokailun hotellin bankettisali?

Barbro 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme