olemme mieheni kanssa työttömiä,
ihan omasta tahdostamme. Meillä on kolme lasta, neljäs tulossa. Vanhin on koulussa, kaksi päivähoidossa. Kysyttävää?
Kommentit (33)
jos ette ole koskaan tehneet töitä? Pappa betalade?
Vai mistä se talo on tullut? Saitte sen tosta vaan?
talosta on ollut lainaa joskus, mutta kun perimme rahaa, niin maksoimme lainan pois.
talosta on ollut lainaa joskus, mutta kun perimme rahaa, niin maksoimme lainan pois.
Eli tämä sinun olisi ap pitänyt alunperinkin sanoa, olette saaneet siis isohkon perinnön joten teidän ei tarvitse käydä töissä.
Mutta hyvä niin. Jos olette täysin kouluttamattomia niin työnsaanti olisikin teille nykyisin tosi vaikeaa. On hyvä, että teillä on perintö turvana.
meni siihen lainan maksamiseen, sen turvin emme tänä päivinä elele
osan perintörahoista poikimaan.
Kyllähän te aika hyvin perinnön turvin elelette, kun ette joudu MAKSAMAAN vuokraa tai lainaa... Mutta provohan tämä taitaa olla.
kun se juuri on mahdollistanut sen, että pystytte elämään niin ettei tarvitse maksella asuntolainojen lyhennyksiä. Ihmisillä kun just niihin tuppaa menemään palkoista hyvin suuri osa. Mikäli ei nyt satu asumaan vakituisesti jossakin 30 neliön, 40 tuhannen euron mummonmökissä.
mitä hän ja hänen miehensä tekevät päivät pitkät. Haluaisin ihan oikeasti tietää!
19
..niin paljon veroja, kun pitää tuollaisia siitoseläimiä elättää.
..köyhyys odottaa. Meidän lastamme (YKSI; tulot yli 100.000 €/v.) odottaa opinnot teknillisessä yliopistossa syksyllä...
Miksi teette lisää mukeloita? Noloa koko yhteiskunnalle ja KALLISTA. Älynlahjoillakin on taipumsta periytyä ja samoin tyhmyydellä.. Millaisen tulevaisuuden luulette lapsianne odotavan?
saan liitosta enemmän päivärahaa kuin kävisin töissä. Ainoastaan lapsi on kyllä kanssani kotona. Ja mies töissä.
Jos löydän työn josta saa enemmän kuin työttömyysturvaa, lähden samantien työelämään.
Joten olen erittäin pahoillani jos olen elännyt nyt jonkun rahoilla, mutta olen myös itse maksanut hirveästi muiden elämiset kun olen lähtenyt töihin jo 16 vuotiana, ja olen tehnyt paljon töitä. (työttömänä puoli vuotta)