Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olemme mieheni kanssa työttömiä,

Vierailija
02.07.2011 |

ihan omasta tahdostamme. Meillä on kolme lasta, neljäs tulossa. Vanhin on koulussa, kaksi päivähoidossa. Kysyttävää?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan liitosta enemmän päivärahaa kuin kävisin töissä. Ainoastaan lapsi on kyllä kanssani kotona. Ja mies töissä.

Jos löydän työn josta saa enemmän kuin työttömyysturvaa, lähden samantien työelämään.

Joten olen erittäin pahoillani jos olen elännyt nyt jonkun rahoilla, mutta olen myös itse maksanut hirveästi muiden elämiset kun olen lähtenyt töihin jo 16 vuotiana, ja olen tehnyt paljon töitä. (työttömänä puoli vuotta)

Vierailija
22/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette ole koskaan tehneet töitä? Pappa betalade?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mistä se talo on tullut? Saitte sen tosta vaan?

Vierailija
24/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talosta on ollut lainaa joskus, mutta kun perimme rahaa, niin maksoimme lainan pois.

Vierailija
25/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talosta on ollut lainaa joskus, mutta kun perimme rahaa, niin maksoimme lainan pois.

Eli tämä sinun olisi ap pitänyt alunperinkin sanoa, olette saaneet siis isohkon perinnön joten teidän ei tarvitse käydä töissä.

Mutta hyvä niin. Jos olette täysin kouluttamattomia niin työnsaanti olisikin teille nykyisin tosi vaikeaa. On hyvä, että teillä on perintö turvana.

Vierailija
26/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni siihen lainan maksamiseen, sen turvin emme tänä päivinä elele

Vierailija
27/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osan perintörahoista poikimaan.

Vierailija
28/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän te aika hyvin perinnön turvin elelette, kun ette joudu MAKSAMAAN vuokraa tai lainaa... Mutta provohan tämä taitaa olla.

Vierailija
29/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se juuri on mahdollistanut sen, että pystytte elämään niin ettei tarvitse maksella asuntolainojen lyhennyksiä. Ihmisillä kun just niihin tuppaa menemään palkoista hyvin suuri osa. Mikäli ei nyt satu asumaan vakituisesti jossakin 30 neliön, 40 tuhannen euron mummonmökissä.

Vierailija
30/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän ja hänen miehensä tekevät päivät pitkät. Haluaisin ihan oikeasti tietää!

19

Vierailija
31/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin paljon veroja, kun pitää tuollaisia siitoseläimiä elättää.

Vierailija
32/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..köyhyys odottaa. Meidän lastamme (YKSI; tulot yli 100.000 €/v.) odottaa opinnot teknillisessä yliopistossa syksyllä...

Vierailija
33/33 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teette lisää mukeloita? Noloa koko yhteiskunnalle ja KALLISTA. Älynlahjoillakin on taipumsta periytyä ja samoin tyhmyydellä.. Millaisen tulevaisuuden luulette lapsianne odotavan?