suosittele sampanjaa (alkon) ensikertalaiselle.
Kommentit (12)
vaikka em. lisäksi Veuve Clique
ÄLÄ osta sitä halvinta (en nyt muista nimeä), ei ole mitenkään erityisen hyvää, vaan laadukkaat kuohuviinit voittaa.
vaikka em. lisäksi Veuve Clique
ÄLÄ osta sitä halvinta (en nyt muista nimeä), ei ole mitenkään erityisen hyvää, vaan laadukkaat kuohuviinit voittaa.
Taittingerkaan ei ole hassumpi. Osta vaikka pikkupullo ensin, niin ei mee rahas hukkaan jos et tykkääkään.
todennäköisesti olen kirjoittanut tuon keltaisen lesken väärin, kun en puhu itse ranskaa. Hauskaa tulevaa juhlahetkeä!
eli tykkäätkö kuivasta vai makeasta?
Sopivan hintainen, hyvän makuinen :)
älyttömän hyvän, hieman hedelmäisen makuinen.
eli tykkäätkö kuivasta vai makeasta?
En ole kylläkään oikein kuohareistakaan tykänyt. Muutamaa kylläkin vaan maistanu ja ainoastaan cava campo viejo (jne) oli hyvää.. Olen itseasiassa ostanu piccolopullon samppanjaa, mutta yhdessä arvostelussa sanottiin, että se ei ole oikein edes shampanjaa.. tai siis maistu siltä ;) Tämän "Nicolas Feuillatte Brut Réserve Particulière"
Voiko syy olla piccolopullossa?
ap
Veuve Clicquot on kuitekin hyvä valinta, koska sen maku ei ole liian erikoinen. Sitä on saatavana myös puolikuivana, jota suosittelen, eikä vain rutikuivana, kuten useimpia.
Monet samppanjat maistuvat ensikertalaisen mielestä pahalta. Lisäksi niissäkin on korkkivikoja eli viini saattaa olla pilalla. Jos ei tunne asiaa, saattaa vain luulla, että onpas erikoisen makuinen juoma.
Veuve Clicquot on kuitekin hyvä valinta, koska sen maku ei ole liian erikoinen. Sitä on saatavana myös puolikuivana, jota suosittelen, eikä vain rutikuivana, kuten useimpia.
puolikuiva ballet oli minusta selvästi huonompaa...
ap
porukkaa nyt.
ap