HUHTIKUISET 2012
Kommentit (233)
nyt olis sitte 29/28-43. tein testin mammaksi herkällä testillä, ja negahan sieltä tuli.. elikä taidan minäkin taas siirtyä eteenpäin, voihan kurjuus kuinka harmittaa.. ja sain juuri kuulla ystävän plussanneen ja meinaa abortin tehdä, se vauva olisi voinut tulla meille..
tuleeko noihin mammaksi liuskoihin viivanpaikka? ku nyt testi ajan jälkeen voisin havaita hailakkaakin hailakkaamman haamun
Omanapainen selitys ennen viikonloppua: En sitten käyttänyt enää ovulaatiotestaja, vaan ollaan menty joka toinen päivä meiningillä.
Viime viikonloppuna olin tuntevanani ovulaation oireita ja tänään on aamuyöstä nipistellyt vatsaa, mietin onko tämä nyt se ovulaatio vasta ja viime viikkoinen oli kuvitelmaa, koska viikonloppu ja seksi oli mitä parasta! Vai voisiko tämä nipistely olla kiinnittymiskipua?
Nyt aika ei tunnu kuluvan ei sitten millään, ois ihanaa kun pääsis testailemaan :).
Sopakalla on jo jännät paikat, plussaonnee sulle ja muille tasapuolisesti ei huhtikuu voi ilman plussia jäädä, eihän?
Meillä isosisko haluis kovasti sisarruksen ja muistuttaa äitiä joka päivä, joko on vauva vatsassa, pienelle ei ole niin helppoa selittää, että vauvoja ei vain saada kun muutkin saa...
Kesäkeiju kp 20/30-55 Yk 4
Nyt viettämään viikonloppua!
Toivottavasti nyt joku edes plussais pian!
wattu
Perjantai =)
Pahoittelut tädin kylään saaneille, tsemppiä seuraavaan kiertoon!
Toivottavasti jokunen ees plussaisi tästäkin kuusta! :) Plussapuhureita!
Mulla ei oo mitään odotuksia tälle kuulle, vaikkakin sain niin hienot viivat ovistestiin, mutta ei sit päästy ovista hyödyntämään mitenkään kun olimme silloin juuri viikon verran mun vanhempien luona..Siellä se puuhailu on vähän huonoa, kun ei oo ees minkäänlaista salpaa ovessa ja sitä kahdenkeskistä aikaa ei kovinkaan siellä oo..Toisaalta harmittaa, mut toisaaltaan sit taas ei. Nyt ei ainakaan tarvi tuhlata testejä yms koska on ihan 100% varma että täällä ei pieniin päin olla...Ensi kuussa sitten uudella yrityksellä!
Pikainen, omanapainen päivitys, Meikäläinen suuntaa jo nenua toukokuisten pinoon, kunhan nää loppupäivät kuluisi ja menkat tulla tupsahtaisivat, toivottavasti ajoissa.
Plussapuhureita puhallellen,
Tiiuli
Ei ollut edes selkeä haamu, vaan kyllä se oli haaleahko viiva! Testasin aamuyöllä ja olin jo valmistautunut negaan. Mähän sitten pompin innoissani, että kyllä se taitaa plussa olla. Mies ei ollut niin vakuuttunut kun viiva ei ollut lähellekään yhtä tumma kuin kontrolliviiva.
Ostin nyt Clearbluen digitaalisen testin, jotta huomenna saadaan joko-tai vastaus:)
On nyt niin omanapainen viesti ku vaan voi olla, mutta olen niiin innoissani, vaikka vähän varovaisesti vielä.
En tiedä onko raskausoireilua vai muuta, mutta kyllä mieliala on heitellyt tänään. Kysyin mieheltä voitaisko ostaa sellaiset tutan potkarit, joista kerran sanoin et on ihanat. Vastaus oli kyllä. Ku päästiin Tokmannille ja mietin missäköhän päin lastenvaatteet on, sanoi hän, että voisi mennä katsomaan kalastustarvikkeita. Kyllä keitti.
Huomenna tuun kertomaan testin tuloksesta. iiks iiks.
PLUSSIA KAIKILLE!!
Hyviä uutisia, varovaiset onnittelut Noaneelia!! Olishan se jo aika saada tänne joku plussakin!
ON: meidän tämänkertainen ivf-hoito alkaa olla loppusuoralla ja keräyspäivä on sovittu maanantaiksi. Se taas tietää plussan tullen laskettua aikaa toukokuulle, joten siirryn sinne tästä pikkuhiljaa. Luen toki tänkin ketjun ja iloitsen mukana kaikista seuraavistakin hyvistä uutisista!!
Höpöttäjä75
Ihanaa Noaneelia!! Sinne paljon tarrasukkia matkaan mukaan!!!
Omaa napaa. Tänään tein apteekin oman raskaustestin ja ihan selkeä negatiivinen se oli, joten kyseessä varmaankin taas pitkä kierto, kuten jo hieman ajattelinkin. Odottelen kuukautisia saapuvaksi alkuviikosta. Tämä tarkoittaa siis, että siirryn tuonne toukokuisiin, sillä pitkän kierron mukaan, jos ensi kierrosta sattuisi tärppi, laskettu olisi toukokuun loppupuolella.
Paljon plussaonnea kaikille!!
Haaveilut toukokuuhun siirtävä Sopaka
Clearbluen testiin tuli selvä sana: Raskaana. Tein myös samanlaisen Davidin herkän liuskatestin kuin eilen. Viiva oli ehkä pikkuriikkisen hailakampi kuin eilen. Voikohan johtua siitä, etten malttanut tällä kertaa odottaa virtsan viilenemistä, kun pitäisi olla huoneenlämpöistä? Toivottavasti kyytiläinen on matkassa ja vahvistuu. Nyt ainakin tiedän, että hedelmöittyminen onnistuu, jos käy huonosti.
Olen lueskellut jo pidemmän aikaa näitä palstoja ja olinkin varautunut usean kuukauden odotukseen. On vähän pettäjäfiilis ku tuun uutena ja sitten plussaan heti.
Enisa: Mulla oli nyt niin selkeää menkkakipuilua ja tunnetta, että nyt alkaa valua, että kuljin jo suoja housuissa muutaman päivän. Ihmettelin kun ennen ei oo kipuilu kestänyt niin kauaa ennen menkkojen alkua. Olisipa sullakin kyse samasta ja plussan saisit!!
Jera: käsittääkseni joihinkin voi tulla viivanpaikka, mutta jos siinä on sitä väriä, niin sitten se on haalea haamu. teepä uusi testi!
Kesäkeiju: voi toista, ikävä on pienenkin odottaa sisarusta. Peukut pystyyn, että hän sen pian saisi. Eikä varmasti helpota omaa oloa, kun itsekin sitä vauvaa niin toivoisi.
kiitos sopakalle ja höpöttäjälle onnitteluista! Ja sopaka, älä vielä luovu toivosta. Jos ovis onkin ollut myöhemmin, jos kierto on välillä pitkä. Plussapuhuria sinne suuntaan!
NoaNeelia
Eli siis täti kurvas kylään viime yönä aloittaen uuden kierron. Pettymys on tottakai läsnä, mutta toisaalta mukava, että pääsee taas uuteen yritykseen.
Plussaonnea jännääjille ja NoaNeelia, kurkistelehan jo varovasti odottajien puolelle :)
Oikein mukvaa, eka plussa! Onnea NoaNeelia! Oliko tämä sun eka odotus? Katsoin kyllä että kovin on hiljaista odotuspuolella, eikö siellä ole vielä huuhtikuisia ollenkaan? Plussia on kyllä tullut täällä kirjoitteleville vähän, kun ekasta vasta nyt kyse.
Minä tein juuri testin, kp 26/ 26-30, mitään ei heti ilmaantunut testiruutuun, mutta kun laitoin tuossa ruokaa ja kaivoin roskiksesta testitikun oli siinä haalea viivan paikka! Aikaa oli kulunut n. 10 min. Voisikohan tuo nyt kuiternkin olla plussaa?! Testailen varmaan maanantaina, jos ei tätiä kuulu. Viimeaikoina mulla on ollut kierto 26-28 välillä.
Rakel 26/26-30 yk 2
että yhdet iloiset uutiset pinossa odottamassa! Onnea Noaneelia!!
En ehtinyt kaikkia viestejä lukea, olen ollut pitkään poissa palstalta, mutta huomasin että aika monella on ensi viikolla jännät ajat. Toivotaan että plussia tulee lisää!
Meilläkin on plussa mahdollinen. Kuivien päivien alkamisen perusteella veikkaisin oviksen olleen viime lauantaina ja ässäilyä harrastettiin ke, pe ja la & su. Kaipa se loppuviikkoa kohden alkaa jännitys tihentyä täälläkin...
Onnea matkaan kaikille tasapuolisesti!
Niinpä vain haalea viiva tuli ruutuun! Plussa!
En malttanut odottaa huomiseen, vaan tein juuri testin, david puikon. ilen kuin sain viivanpaikan vastaavaan. 5 min sisään siihen muodostui haalea mutta ihan silti selvä viiva, sitä tässä itsekseni ihmettelen juuri edessäni ja tuntuu hiukan pölkyllä päähän lyödyltä. Miehelle en taida vielä kertoa, on jo nukkumassakin. Ilman oireita ollaan, tosin eilen tuli hetkittäinen pahanolon tunne kaupassa ja juuri sellainen minkä raskaus on minulle ennenkin tuonut. Nytkö siis meille nelonen olisi tulossa ja la siellä 17.4 tienoilla, voi elämä! Käyn huomenna apteekin testin, nämä postitse tilatut loppui jo. Päivällä tuhosin liusketestin ja siihen ei tullut mitään, mutta musta ne liuskat onkin niin huteria.
Että näin, näillä eväillä toinen plussa tähän listaan. Miten on JERA sulla oli samanlainen viivanpaikka, joko tetasit uudestaan ja saitko haamua tai vahvempaa?
Tulkaa naiset perässä, plussatuulia teille kaikille!
Voi ihanuutta,
rakel 3+4 tai 27/26-30
wattuvarvas, Tiiuli ja sopaka: Tsemppiä toukokuisiin, toivottavasti pääsette hyödyntämään ovista!
NoaNeelia: Ihanaa, supersuuret onnittelut ja tarrasukkia mukaan!
Ja juu meillä on kyllä jokapäiväinen riesa tuo esikoiseni, joka ihanasti kyselee, koska saa pikkusisarruksen, on se toisaalta hellyttävä, mutta kun sitä itsekkin toivotaan niin paljon, niin varsinkin menkkojen alettua se tuntuu pahalta.
Höpöttäjä75: Toivottavasti toukokuisissa tärppää, tsemppiä!
amour: Toivottavasti saat odottaa sen 10päivää ja plussa tulee! Paljon tsemppiä! Mulla on kans toi sekava kierto riesana, edellinen kierto oli 40päivää, mutta nyt taas luulen oviksen mukaan olleen 30päivää. Ihana mies sinulla, toivotaan, että tärppää pian.
rakel: Ihanaa, onnea ja tarrasukkia sinne myös
Asteri1: Plussatuulia, toivottavasti on tärpännyt ja plussa tulee huhtikuisiin!
ON: Täällä jännitetään, jo viikon päästä voisi testata, väsynyt oon ollu nyt 2päivää vaikka hyvin oonkin saanut nukkua, ei juuri muita oireita, viime viikolla tosin torstaina ja perjantaina nippaili vatsaa ja ovulaatiota se ei ollut, kiinnittymiskipujako? Toivossa on hyvä elää!
Kesäkeiju 23/30-55 Yk4
menkkoja ei vieläkään kuulu, siis mahiksetkin raskauteen periaatteessa on vielä. nyt olis kierto menossa 32/28-43, eli siis jos lasketaan ton viimekertaisen megakierron mukaan niin sithän mulla voi plussaa näyttää vasta 18.8
negaksi mä tuon luen, luulen vain kuvittelevani näissä fiiliksissä sen viivan siihen. on älyttömän haikea olo, ja harmittaa etten pysty mitenkään olemaan onnellinen toisten plussanneiden puolesta, kyl sitä itte odottaa niin paljon kuitenkin.. nyt on vauvan yritystä tammikuusta asti.
Heippa!
Onnea Rakel ja Noaneelia plussasta, Plussa se on haaleakin viiva!
Itselläni on menkkajomotus jo alkanut, olo ei tunnu yhtään siltä että olisin raskaana, rinnoissa ei myöskään mitään tuntemuksia. Menkat pitäisi alkaa torstaina viimeistään.. Juteltiin miehen kanssa että 3kk yritetään vielä ilman apuja, ja sitten mies pyytää clomi reseptin, koska luulen että se hieman sitä spermaa parantaa, ja ainakin nuo hormonitasot normalisoituu!! eli sitten jatketaan yritystä niiden avulla ja katsotaan miten käy?
Pahoittelut neganneille!!
Onnea vielä testaaville!!
Itse olen asennoitunut jo siirtymään toukokuisten pinoon :(
Jera, älä luovota vielä, toivoa on niin kauan kun vuoto alkaa..
Alexandra, kiva kun kävit moikkamassa: ihanaa odotusta sulle! :)
Pakko jatkaa taas töitä, palailen kertomaan miten tässä kierrossa kävi, yllättääkö menkat etuajassa, niinkun tähänkin asti.
t. Enisa kp 22/25 yk4
Olen palaillut eilen reissusta, joten pikaisesti huomasin iloiset uutiset eli ONNEA Noaneelia ja Rakel!!!! Ihanaa nyt on ekat plussat saatu tännekin.
ON: Meillä meni nyt niin hassusti, että aloitin ne terot kp 16 to ja havaitsin oviskipujen kaltaisia tuntemuksia vasta pe kp 17 ja la kp 18 tuli selkeät limat ja limat tuli vielä su kp 19 eli ovis olis kait tullut vähä myöhässä mut mie onneton ehdin aloittaa ne terot. Eli sotkin siis meidän mahikset tyystin. Ässäilytki oli vain ke kp 15 ja la kp 18. Mulle olis pidempi kierto kai tulossa jos terot ei auta asiaa joten seuraava mahdollinen la olis vasta ihan toukokuun lopussa. Kyllä harmittaa. Olis pitänyt odottaa rauhassa sitä ovista ja aloittaa ne terolutit vasta nyt!!!! Mieski oli vähä pettynyt ku kerroin et ei tainnu huhtivauvaa tänne nyt ainakaan tulla =(.
Mutta jännäilen edelleen teitä muita!!! ja odottelen menkkoja sitten ensi viikon lopulla alkavaksi.
Nyt lisää plussia!!!
t. pikkukoivu kp21 yk2
kiitos kovasti onnitteluista! Nopeasti tämä kävi, mutta eihän tuota koskaan tiedä mitä plussan jälkeen tapahtuu. Toivon että huuhtihippunen nyt voimistuu ja kasvaa ja saamme pääsiäis/vappuvauvamme. Nyt on jo "järellinen" rv 4+0, tuo 3+ jotain on niin alkua että.
Avasin odotuspuolelle huuuhtikuiset, sinne tervetuloa Noaneelia ja toivonmukaan moni teistä jotka vielä odotatte kuinka tässä kierrossa käy. Paljon loppukuun plussia, korvatkoon ne alkukuun tyhjyyden!
Toukokuulle siirtyneille onnea matkaan, jos kuka lukenee enää täällä.
Rakel rv 4+0
Onnea Noaneelia ja Rakel!! =) Ihanaa, että saadiin edes pari plussaa tähänkin kuuhun, vaikka tokihan täällä on vielä paljon loppukiertolaisia piinailemassa! :)
Tänne ei kuulu mitään uutta, odottelen vaan että täti tulisi kyläilemään ja loikkaisin tuonne toukokuisten pinoon. Toivon todellakin, että kierto ei venähdä pitkäksi. Muutama kierto on ollut 38-39 päivää kun normaalisti on tuo 29..Viikonlopulle odottelen siis tätiä saapuvaksi.
Viime yönä tuli nähtyä ihan hassua unta ja pelästyin oikein, kun miehen äitikin siinä unessa oli...Vauvaan liittyvää =) Tulin itse töistä ja mies oli minua vastassa kotona jonkun vanhan käytetyn raskaustestin kanssa. Kysyin, että mikäs helvetti se tuo on? Johon sain mieheltä vastauksen, että äiti toi tän, tää on sun. Meille tulee vauva. :D Häkellyin kun tajusin, että en ollut ees koskaan tehnyt tuollaista testiä ja siinä oli siis kaksi tosi vahvaa viivaa. Hetken sulattelin uutista ja menin sitten vessaan ja tein testin joka näytti kahta tismalleen samanlaista viivaa kun siinä testissä jota mieheni hyperteli...Tahtoisin tän unen toteutuvan tuon minun testaamisen osalta, en kyllä mitenkään muuten =)
Hassua, aina kun olen nähnyt unta alkaneista raskauksista, ne on toteutunut..Viimeksi näin unta, että velipoika soitti mulle ja sanoi, että musta tulee täti..No, eihän siinä kauaa mennyt kun kyseisen puhelun sain..Lisäksi parille kaverille oon kertonut nähneeni heistä raskausunta, niin ne on vaan naureskelleet ja sanoneet, että tuskimpa tuskimpa, vaan kuinkas kävikään heidänkin kohdalla ;)
Mutta, toivottelen mukavata viikkoa koko porukalle ja puhaltelen sateen mukaan paljon plussatuulta, joka toivottavasti tavoittaa mahdollisimman monen =)
Tiiuli
Heips kaikille, en siirtynyt minä sitten odottajien puolelle vaan plussa taisi olla joku kemiallinen tai jotain... Menkat kuitenkin tuli ja meni ja nyt uutta yritystä kehiin. Olin aikeissa olla kirjoittelematta mitään, mutta täällä sitä tulee pyöriskeltyä ja lueskeltua vähän väliä. Kurkkaan vaan tälle puolelle ja siirryn suoraan tuonne toukokuisiin. Onnea kaikille yritykseen ja plussia olen odotellut kovasti, mutta ei niitä ole näkynyt.
Sopakalla oli jännät paikat, toivottavasti sieltä plussa pärähtää :)!!