Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUISET 2012

Kommentit (233)

Vierailija
201/233 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret onnittelut Jera!

Enisa84, jännittää puolestasi! Meillähän on ihan sama kierto ja sama olo on täälläkin (jos nyt minuutissa luin oikein, kun 3min aikaa kirjoittaa tähän hätään :-)

Eli kiertopäivä nyt 28/25, vai miten se lasketaan, perjantaina olis menkkojen pitänyt alkaa ja yleensä alkaneet heti aamusta, ja nyt jo su ilta.

Mitään raskausoireita ei ole, paitsi valkovuotoa on tullut, mitä muistaakseni yleensä ennen menkkoja ei tule. Kyllä jännittää ja hirvittää ja kaikkea...

Eikä yhtään testiä kaapissa! Testasin ke iltana ja silloin oli nega. Samantien tilasin lisää mammaksi.fi:stä herkkiä testejä. Pitäisi huomenna kolahtaa postilaatikkoon..

Kai siihen asti pitää jännittää!

Vierailija
202/233 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin... plussa tuli, olen sanaton:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/233 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

UmmNoora mahtavaa =)

204/233 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niinhän siinä kävi, että menkat alkoivat pari päivää myöhässä eli lauantaina.

Kyllä vähän nyppäisi vaikka tiesin että raskaana en ole, koska mitään oireita ei ollut!

Kierto vain sekaisin kaippa sitten jännityksestä ja tästä jatkuvasta yrittämisestä!

Vielä pari kiertoa koitetaan ihan luomusti ja sitten mies hakee tuon clomifenin, jos sillä sitten se tärppi saataisiin!!

Voi onnea Ummnoora, heti tärppäsi kun et enää stressannut, ihanaa 9kk matkaa sulle! ja tarrasukkia lähettelen!! :)

Itse siirryn nyt tuonne toukokuisiin!! Plussatkaahan loput joukolla!!

t. Enisa kp 3/25-27

Vierailija
205/233 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurensuuret onnittelut Jeralle ja UmnNooralle! Ja plajon tarrasukkia mukaan.

amour: Tiedän tuon itsesuojelun, mielummin yllättyy positiivisesti kun pettyy ihan täysin. Tsemppiä jokatapauksessa!

Ja minä taas hypin riemusta ja raskaustetsi oli nega, mutta edelleen oksettaa... Mutta toivottavasti täti tulee pian.

pikkukoivu: Näytti mielestäni kans lupaavalta, mutta testi nega... Plussaonnea myös sinulle!

Asterille plussaonnea!

Enisa84: No voi höh, tsemppiä toukokuisiin!

ON: Raskaustesti oli siis negatiivinen, mutta paha olo jatkuu, eli luultavasti jännityksestä tätin tulo viipyy... Sunnuntaina teen uuden testin jos siihen mennessä ei tätiä kuulu. Mutta käännän kyllä ajatukset pikkuhiljaa touko/kesäkuisiin.

Paljon plussatuulia ja tsemppiä kaikille!

Kesäkeiju 30/30-55 Yk4

Vierailija
206/233 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea UmmNoora!!

Voi, pahoittelut tädistä Enisa84 :-( Toivottavasti ensi kuussa onnistaa.

Kesäkeiju86: oudolta kuulostaa pahoinvointisi..toivottavasti tulee joko plussa tai täti, että pääset pian uuteen yritykseen!

Mulla testit saapuivat ja haalean haamun sain aikaiseksi. Kp on 29/25, mutta testasin aamupäivällä heti testit saatuani. Koetan huomenna heti aamupissasta ja katsotaan mitä sitten sanoo. Menkoista ei tietoakaan, eikä oireita suuntaan eikä toiseen...

Vierailija
207/233 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on sitten ihan labrassa otettu tuo hcg joka oli 138.8 mut tuntuu kovin kovin matalalta.. pelko vain kavoi uudesta kohdun ulkoisesta raskaudesta =(

Vierailija
208/233 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

ONNEA UMNOORA!!! ja paljon tarrasukkia pikkuiselle!

Enisalle pahoittelut tädistä ja luulen seuraavani loppuviikosta perässä..

Kesäkeiju: pahoittelut negasta mut vielä ei peli ole menetetty ku menkkoja ei näy ja oireetkin kuulostaa lupaavilta. Jospa se plussa vielä pärähtäis kunnolla!!!

Amour: Mitkäs sulla on fiilikset???

ON: mulla on edelleen menkkajomottelua ollut vaikka ei tänään niin pahasti kuin eilen. Eilen olin ihan varma jo et menkat alkaa viimeistään tänään joten varauduinkin töihin jo asianmukaisin suojuksin...=) Nooh jos se ovis oliski ollut sillon kp 18 (mitä en niiden terojen aloituksen takia usko) niin menkat alkais vasta la tai su. Nyt tää viikko menee onneks nopeasti töiden aloituksen merkeissä.

t. Pikkukoivu kp26/27-28

Vierailija
209/233 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut niille joita täti on kohdannut.

Sori että viestini on suorakopio toisesta ketjusta mutta jos täällä olisi aktiivisempaa porukkaa ja joku osaisi auttaa/kommentoida mieltäni askurrattavaan asiaan. Eli:

Tänne ei kuulu mitään uutta. Menkat alkaa taas olemaan lopuillaan. Olen tässä miettinyt että mistä mahtaa johtua tämmöinen: Eli kierukka multa poistettii viime lokakuussa ja sen jälkeen tullutkin muutama haalea plussa mutta on sitten vuotanut muutaman päivän perästä pois? Kuukautiset on aika säännölliset 28-29päivää. Tuli mieleen että onko kiinnittymisessä jotain ongelmaa tai kohdun limakalvon paksuudessa tms?

Huomenna menen gynelle ja kyselen siellä toki samalla mutta ois kiva kuulla mielipiteitä mistä moinen voi johtua.

Elekp4/28-29 (Ai niin ja menkat on aika lyhyet, kestää nykyisin vain 3-4päivää!!)

Vierailija
210/233 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa onnitella Jera ja UmmNoora! :) Mukaan huuhtikuun odottajiin sitten vaan.

Vielä lisää, kunnon loppukiri, toivotaan!

rakel 4+6

Vierailija
211/233 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkat alko tänään...

Vierailija
212/233 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki näyttäisi olevan kunnossa!:) Limakalvon paksuus on hyvä, ei endometrioosia tai mitään siihen viittaavaa. Papa-kokeen tulokset saan ensi viikolla. Mitään estettä ei raskautumiseen pitäisi olla (eika kai olekaan kun niitä haaleita plussia jo tullut). Terkkari sanoi stressin vaikeuttavan raskautumista (mulla työstressiä. Oma työ loppuu parin kuukauden päästä ja jatkosta ei ole mitään tietoa. Uutta paikkaa olen haeskellut mut mitään ei tunnu löytyvän ja se kiristää hermoja) sekä myös allergialääkkeet vaikeuttavat raskaaksituloa joten ne pitäisi nyt sitten lopettaa pikku hiljaa. En ole ennen moisesta kuullutkaan! Buranasta joskus kuulin että saattaisi estää ovulaation mutta että allergialääkkeetkin!

Hailakoista plussista sanoi että saattaa johtua kiinnittymisestä tai sitten soluissa vain ollut jotain häikkää ja tälläiset pvat hyvin yleisiä, monilla naisilla tapahtuu ns. varhaisiakeskenmenoja eivätkä edes ehdi huomata niitä kun menkat jo alkaa.

Tuli ihan hyvämieli raskautumisen suhteen kun nyt tietää että ei ole missään "vikaa", vaikka eihän En jaksanut enää erikseen alkaa rustailemaan:D

kaikki niin yksiselitteistä ole ja tässä jo lokakuusta asti oltu ilman ehkäisyä. Joka kuukausi ei rosin kovin ahkerasti olla pupuiltukaan kun miehellä reissutyötä ja itsellä epäsäännölliset työajat. No, jospa yrittäisi siirtää sen työstressin pois ajatuksista kuten raskautumisenkin niin toivottvasti se vauva saataisiin syliin asti:)

Ja oviksesta sen verran että koskaan en ole sitä tikutellut enkä sitä kyllä mitenkään tunnekaan. Ehkä jotain nippailuja korkeintaan. Luulisi kuitenkin säännöllisesti olevan ovulaatiokin kun menkatkin on säännölliset. Vai mitenköhän se menee.

Paljon plussapuhureita toivottelen ja iloista syksyä!

Vierailija
213/233 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea viiva testattu maanantaina, eikä menkkoja näy, joten siirryn pikkuhiljaa odottajiin.

Kokeilen perjantaina vielä jos viivan väri tummuisi, mutta jos palaan kuumeilijoihin on lista sitten toukokuiset tai vielä myöhemmät.

Onnea ja voimia matkaan kaikille!

Vierailija
214/233 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteri1: Ihanaa, paljon tarrasukkia mukaan :).

Ja kiitos jompaa kumpaa kans odottelen, huomenna testailen :).

pikkukoivu: Mukavia työpäiviä, toivotaan, että ovulaatio olisi kuitenkin ollut ja jos ei tärpännyt toivotaan pikaisesti tätiä kylään. Ja kiitos toivon kans, että plussa tulis, mutta kyllä nega aina lannistaa :(.

amour: Huomen aamusti ajattelin testata ja toivotaan parasta, edelleen on huono olo. Ja toivon sinulle todella paljon plussaa, oireet ovat sinullakin lupaavat!

rakel: Toivottavasti tulee todellinen loppukiri!

sassu90: Pahoittelut, onnea toukokuisiin!

ON: Ei vieläkään mitään uutta, huonoa oloa on edelleen ja närästää, mutta ei muita oireita. Menkkoja ei kuulu, mutta kierto kyllä normaalistikkin heittelee ja paljon, huomen aamulla testaan jos ei täti ensi yönä tule kylään. 3päivän välein olen ajatellut testailla kunnes plussa tai täti tulee!

Tsemppiä vielä kaikille ja plussatuulia, sekä tarrasukkia, myös positiivistä mieltä!

Kesäkeiju 32/30-55 Yk4

Vierailija
215/233 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tulee omanpaista viestiä mut niin ärsyttää ku ollu jo melkein viikon menkkajomotusta ja koko ajan tunne et kohta alkaa ja suojien kanssa oon jo varustautunut mut ei vielä näy mitään. Tuntuu vaan et valuu mut ei sitte kuiteskaa ala. hirmuisest ilmavaivatki ja aamulla sattuu aina oikein mahaa ku niin turvottaa. ääh. Tulis jo se täti niin pääsis uuteen yritykseen ja pois tämmöisen ikävän olon!!!

t. Pikkukoivu kp29/27-28

216/233 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kesäkeijulle tulin vastaamaan, voi toivon sulle Plussaa, huono olo on kyllä todella lupaava oire. :) Tule plussa tule!!

Itse olen siirtynyt jo toukokuisiin!! toiveet ja haaveet onnistumisesta nousee pikku hiljaa!!

vuodot loppuivat ja kohta pääsee taas yrittämään!

Plussaonnea vielä muillekin!

Vierailija
217/233 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen kesätauon jälkeen kuumeilemaan, ja huomasin että ihan huhtikuun lopulle osuisi, jos nyt tärppäisi. Mutta sehän selviää muutamassa päivässä!

Jännä juttu tapahtui viime su-yönä, heräsin vihlovaan kipuun kohdun paikkeilla, joka kesti jotain 5sekuntia, mutta siitä heräsi toive olisiko se kiinnittyminen:) se oli 8pv ovulaatiosta. Ja sitten on taas rinnat olleet arkana mutta sehän onkin jo tuttua, aina ennen menkkoja..

Se että ikää alkaa jo olla, vähentää toiveita mutta toistaalta muutama ikätoveri on saanut lapsen tänä kesänä, nostaa fiiliksiä:)

Onnea plussanneille ja tsemppiä meille piinaajille! alan selaamaan jos löydän plussanneista tuttuja. :)

iltatähti 2011 kp 26/28 yk jotain 10

Vierailija
218/233 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heti aamusta täällä roikun syystä että tuo nuorimmainen tuli kipeäksi ja jouduin jäämään hänen kanssaan kotiin. Niin se flunssa tuli hälle heti ku hoidon aloitti.

Amour: Mikäs on olo? Milloin sie ajattelitkaan testata?? Jännään täällä sun puolesta.

Kesäkeiju86: millainen olo sulla? Vieläkö on pahoinvointia ollut? Tuuhan tänne sit heti kertomaan. Mie pidän kovasti peukkuja sulle!

Iltatähti: tervetuloa tänne loppukuun piinailijoihin. Itse en kovin toiveikas ole mutta kaipa se pikkuriikkinen toivo elää niin kauan ku menkat alkaa...

).( Mie vaan edelleen odottelen. Ei oikein tunnu siltä et olis raskautunut jotenkin uskoisin et näin kolmannen kohdalla tunnistaisen sen olotilan... mut eipä niiden menkkojen kuuluiskaan alkaa ku vasta la et odotellaan rauhassa. Jos nyt jotain oireita haluisin oikein tonkia niin yleensä mulla on aika kuivaa ennen menkkoja niin nyt on ollut koko ajan aika kostea olo ja kirkasta valkkaria enimmäkseen tulee... mut se kait voi johtua jostain muustakin. Eniten siinä haittaa se kun sitte koko ajan luulee et menkat alko. Niin ja alavatsa on edelleen koko ajan heti aamusta alkaen aran oloinen. Se niin kuin "tuntuu" koko ajan. Mutta muistelen sen olleen tosi arka viime kuussakin ennen menkkoja.

t. pikkukoivu kp30/27-28???

Vierailija
219/233 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukoivu: Toivottavasti täti ilmestyy pian, pääset uuteen yritykseen tai sitten raskausoireet ovat ihan erilaiset kuin muista lapsista :). Meinaatko lauantaina testata? Paranemisia kuopukselle.

Enisa84: Tuli oikein hyvä mieli, kun tulit toisesta ketjusta toivomaan plussaa :) Paljon tsemppiä, onnea ja plussatuulia sulle toukokuisiin.

ON: Edelleen on huono olo, varsinkin aamuisin, mutta tänä aamuna testi nega... En tiedä mistä tämä huono olo saattaisi johtua, maanantaina soitan gynelle jos ei tätiä kuulu tai jos testi ei ole plussa. Sunnuntaina aion testata seuraavan kerran. Kierto mulla on yleensäkkin ollut pitkä, mutta nyt ovulaatio oli Kp 16, että pitäisi kyllä jo jotain olla tapahtunut... Tää piinailu on kamalaa.

Kesäkeiju kp 33/30-55, yk4

Vierailija
220/233 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amour, pakko vielä kommentoida ku tuo sun olo on tosiaan niin samanlainen ku mulla. Tänään tosin ehkä ei niin paljon ole menkkajomotusta ole ollut enempi tuota just sun kuvaamaa kevyttä turvotusta. BLÄÄH. Tää on kyl niin piinaavaa tää menkkojen odotus! Mut "mukava" ku on joku kohtalotoveri. Mua rupesi hymyilyttämään ku luin sun tekstiä piinailusta ja tuosta miehesi asenteesta. Meillä taitaa kyllä olla vaan toistepäin. Mies meillä kysyy joka päivä et "no joko ne menkat alko" ja muutenki o melko kärsimätön tapaus... Mut tosiaan aika yksinkertaistahan se on; ne menkat tulee jos on tullakseen, jos ei niin on raskaana. Jos tulee niin eiku uus yritys sitten kehiin..=) Mut tuosta kakkosen odotuksen ajoilta muistan sen tunteen ku koneella istuessa selkeesti tunsin et mahassa on jotain.. Tuntemus tuli ennen plussaamista. Siitä silloin jo arvelinkin et nyt on kyl varmaan tärpännyt... Ja nyt sitä tunnetta ei oo ainakaa vielä tullut.

t. Pikkukoivu oliskohan mun DPO 11 (jos se ovis oli...)