Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUISET 2012

Kommentit (233)

41/233 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä varovaisesti kurkistelee nurkan takaa uusi kuumeilija. Kaksi lasta on tähän perheeseen jo siunaantunut, -07 ja -09. Näiden jälkeen jo päätettiin että kolmatta ei enää tule, mutta niin vaan taas nosti vauvakuume päätään ja e-pillerit nakattiin nurkkaan. Nyt yk 3 ja kuume taas ihan omissa sfääreissään, ajatus raskaudesta ja uudesta pienestä ihmisestä houkuttaa hurjasti. ;)Jo kahdessa ekassa yrityskierrossa olen onnistunut keksimään itselleni kaikki mahdolliset oireet jo heti oviksen jälkeen, nyt olen päättänyt vakaasti pitää pään kylmänä kierron loppuun saakka. :) Joopa joo, ei varmana onnistu. Nyt kp 20/29, katsotaan kuinka käy.

Vierailija
42/233 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merder: Me ollaan kerrottu, että yritetään niille ketkä kyselee, mut ei mitenkään mainosteta. Jos kestää kauan ennen kuin tärppää, en jaksaisi selitellä, että ei me vielä, mieluummin kerron, että yritetään ei vaan tärppää.

rakel: Se on aika jännä ja jokaiselle on varmasti eri ikäisenä paras ikä tulla vanhemmiksi. Minulla on vanhempi ystävä, jonka kanssa puhuttiin, minä jaksan tehdä enemmän lapseni kanssa asioita ja viedä jokapaikkaan kun taas hänellä on paremmat hermot, jokaisessa iässä tulla vanhemmaksi on varmasti jotain hyvää. Oon joskus miettinyt myös muita vitamiineja, mutta uskoisin saavani niitä tarpeeksi, siksi vain foolihappo. Vaikka olishan ne muutkin vitamiinit hyvä lisä varmasti. Hyvä, että rokotukset on kunnossa.

Aconitum: Minä kuvittelen kans joka kuukausi nuo oireet ja testaan monta testiä, ja vielä kun kierto on niin heittelevä. Tervetuloa ja plussatuulia toivotan.

Tää odottelu on tuskaista, josko menkat alkais tai si testi ois plussaa, mut ei kumpaakaan. Oletteko tunteneet ”kiinnittymiskipuja” kuinka nopeasti ovulaation jälkeen?

Kesäkeiju86 kp 39/30-55 Yk 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/233 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää odottelu on tuskaista, josko menkat alkais tai si testi ois plussaa, mut ei kumpaakaan. Oletteko tunteneet ”kiinnittymiskipuja” kuinka nopeasti ovulaation jälkeen?

Kesäkeiju86 kp 39/30-55 Yk 3

Kesäkeiju86: en tiedä niistä kiinnittymiskivuista, mutta tänään on ollut aika omituinen päivä. Ovulaatiosta (nipistyksestä ja viillosta tuolla alhaalla) ja ensiyrittämästä on kulunut kolme vuorokautta ja nyt maha on jotenkin vähän sekaisin ja on lenssuinen olo, vaikkei ole kuumetta. Vatsatautia ei tietääkseni ole liikkeellä enkä ole syönyt mitään poikkeavaa. Voihan olla, että mielikuvitus laukkaa... Voiko raskautta jotenkin ennustaa ennen testiä ja menkkojen poisjääntiä? Tai sitten tämä on jotenkin rajumpi ovulaatio rajumpien menkkojen jatkeeksi.

CatNip yk2

Vierailija
44/233 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava lueskella pienen tauon jälkeen noita kirjoituksianne. Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille kuumeilijoille! Mukaanhan mahtuu ja toivottavasti kaikki tullaan siirtymään täältä sitten odottajien puolelle :)

Merder - Tuo stressi voi hyvinkin sotkea kiertoa. Minulla aina ollut säännöllinen kierto kunnes päätettiin jättää ehkäisy pois. Tämän jälkeen kierto muuttuikin todella ihmeelliseksi. Silloin kun menkkojen piti alkaa, tuli pientä tuhrua parina päivänä ja siitä menikin sitten viikko ennen kunnon vuotoa. Monta raskaustestiä tuli tehtyä ja toivo nousi ja korkealle, mutta eipä tärpännyt.

Me olemme myös päättäneet olla kertomatta lapsihaaveista, jottei tulisi paineita kodin ulkopuolelta. Menimme mieheni kanssa vasta vähän aikaa sitten naimisiin, joten vauvautelut ovat muutenkin jo lähteneet liikkeelle. Kaksi opiskelunsa opiskellutta työssä käyvää naimisissa olevaa ihmistähän ei voi olla yrittämättä ;D

ON: Täällä edetään kierron jännintä aikaa eli ovispäivät tulossa. Peittoja on jo harjoituksen vuoksi heiluteltu, mutta mies lähti tänään kolmen päivän työkeikalle. Täytyy toivoa, että ehtii kuitenkin vielä mukaan. Miehellä alkanut kasaantua jotakin henkistä painetta tästä hedelmöittymisestä ja laukeaminen on tullut vaikeammaksi :O Noh, olen sitten yrittänyt työntää tätä vauvakuumehulluutta hieman taka-alalle ja nauttinut seksistä sellaisenaan :) Toivottavasti mieskin rentoutuu, kun minä (ainakin päällisin puolin yritän) hieman hellitän tässä. Tosin tänään kaupasta tarttui mukaan Vauva-lehti (elämäni ensimmäinen!) Tarvitsee varmaan piilottaa se mieheltä ennen kotiinpaluuta :D Vauva tosissaan erittäin toivottu molempien suunnalta, joten varmaan siitä nuo miehenkin paineet syntyvät.

Vierailija
45/233 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai tulla tänne kun sydän huutaa vauvaa.. Niin kuin jo tuonne maaliskuisiinkin kirjoittelin, että tämän keskenmenon myötä tajusin haluavani vielä kolmannen pienokaisen. Oli toki jonkinlainen vauvakuume aina ollut päällä, mutta jotenkin toisen pienen jälkeen ja nyt kun lapseni ovat jo 9v ja 6v mahdoton vauvahaaveilu oli jotenkin unohtunut. Nyt sitten pukkas päälle, tosi kovaa ja ilkeästikin.

Kävimme tänään koko perhe yhdessä hesassa kävelyllä ja kauppakeskuksessa oli kaiken maailman äitiys ja vauvaliikkeitä joka puolella (ainakin minusta tuntui), mutta ihanasti mieheni minut huomioi kun meinasi suru tulla puseroon. Ehkä hänelläkin on jonkinlainen vauvankaipuu nyt tämän km:n myötä tullut. Ollaan toki yhdessä koettu jo muutama aikaisempikin km, mutta jotenkin tämä kolhahti tosi kovaa. Tietty hiukka vähemmän kuin eka joka oli suuri järkytys. Tämä pikkuinen kuin olisi ollut ihana ylläri meille molemmille, mutta tosi rakastettu jo heti plussan piirtyessä testiin.

Tosi outoa vaan kun mitään kipuja ei ole tullut, kun luulisi että km:ssa niitä olisi. En kyllä turhaan elättele enää toivoa. Pikkuista on kuitenkin silti kova ikävä.

CelesteSebastian kp 6/28

46/233 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuumeillaan kuudetta lasta.

Itse täytän ihan justpian 30v ja mies on 31v

Nyt olis kp 9/29

wattu

Vierailija
47/233 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

CatNip: Siitä ennustamisesta, koitapa sormustestiä. =) Hauska "huuhaa", mutta mulla aina paikkansa pitänyt!! Siis pujota sormuksen läpi hius ja ota hiuksen molemmista päistä kiinni. Makaa selällään, laske sormus vatsan päälle ja nosta siitä ihan paikalleen ylös. Jos se lähtee "piirtämään" ympyrää tai heijaamaan edestakaisin; olet raskaana! =) ihan alkuraskaudessa ei välttämättä sukupuoli vielä pidä paikkaansa, en tiedä miksi, mutta vähän myöhemmin kun kokeilee vatsan edessä tai päällä sormustestiä niin se ympyrän piirto on tyttö ja heijaaminen on poika.! Eikä ole erehtynyt kenenkään kohdalla kenelle olen sen tehnyt/neuvonut! =)

Onko muut kokeillu koskaan??? Mulla myös viimeset 10 v näyttänyt lapsimäärän ja sukupuolet samanlaisina (jo ennen lapsia siis!) ja sen mukaan meille vielä yksi poika tulisi

48/233 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpas kurkkimaan taasen tännekin, kivasti on jo väkeä täällä, toivottavasti tulee paaljon plussia. :)

ON: Luulenpa, että kierto on vielä sekaisin, tai ainakaan ovista ei ehkä tässä kierrossa tule. Tuttuja ovislimoja ei ole tullut, eikä nännitkään ole kipeytyneet, niinkun aikaisemmissa kierroissa. Höh, harmittaa vähän, mutta toivottavasti seuraava kierto jo olisi sitten onnekkaampi :) Kassellaan kuitenkin loppuun asti, kuinka pitkä/lyhyt tästä kierrosta sitten mahtaa tulla.

Tulipas omaanapaa, pahoitteluni :)

Vierailija
49/233 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti1983: Oli pakko kokeilla, vaikka mies katsoi minua samalla kuin tärähtänyttä :D. Sormukseni mukaan pitäisi olla positiivinen tulos ja saada poika. Katsellaan... :)

Vierailija
50/233 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

CatNip: Kuulostaa hyvälle! Samalla tyylillä voi siis kokeilla ranteen sisäpintaan: kosketa sormuksella rannetta, nosta sormus ranteesta vähän irti -> tekee jotain liikettä (siis heijaus tai ympyrän piirto) se on ensimmäinen lapsi ja sen sukupuoli. Sitten kosketetaan aina uudestaan rannetta sormuksella välissä ja näin saa selville lapsiluvun ja sukupuolet. Näyttää myös keskenmenot. Eli siis kaikki raskaudet. Loppujen lopuksi sormus ei enää lähde pyörimään vaan "nytkyttää" paikallaan. Silloin on lapsiluku täynnä =)

ON: NYT nippailee oikealta puolelta, munasarjan kohdalta...ovis?? Mulla ei kovin oo kokemuksia niistä tuntemuksista ku en oo niitä ennen tätä yhtään "tarkkaillut"...

Äiti1983 kp 13/28 yk 1

Vierailija
51/233 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

CatNip: Minulla alkoi kuukautiset eilen, eli minulla mielikuvitus vain laukkasi, toivotaan, että sinulla olisi ollut kiinnittymiskipuja. Plussatuulia.

Äiti1983: Tuota sormustestiä täytyy kokeilla, en oo koskaan kuullu, näyttääkö testi siis jo olemassa olevat lapset? Eiköhän se poika sieltä teille tule. Testiä voi kokeilla siis ranteeseen, jos ei ole sillä hetkellä raskaana?

Elmu: Toivottavasti kierto tasaantuu pian.

ON:Minulla alkoi sitten kuukautiset, ei ollut ovulaatiokipuja, en tiedä mitä kipuja ne viimeviikkoiset oli, mutta nyt katse eteenpäin ei menneeseen, jos tästä kierrosta tärppäisi, laskettu olisi huhtikuun lopulla, oikein hyvä aika syntyä.

Plussatuulia, toivottavasti saadaan paljon iloisia uutisia Huhtikuulle.

Kesäkeiju86 Kp 2/30-55 Yk4

52/233 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkeijulle tsemppiä uuteen kiertoon, samoin kaikille muille tädin yllättäneille... Ja onnenpotku takapuoleen niille joilla vielä ovikset ja plussatoiveet käsillä! Vasta tänne tulleena ei jää vielä nimet mieleen, ja menee herkästi sekasinkin että kukas nyt teki mitäkin. Jännäilen vielä taustalta noita maaliskuisiakin, niin menee sekasin vielä nekin että kukas se kirjotti täällä ja kuka siellä.

Täällä on nukuttu tänään pitkään, mies lähti lasten kanssa asioille ja tämä mamma sai jäädä kotiin rauhassa heräilemään. Aamupalaakaan en ole vielä "ehtinyt" syödä, ja töihin pitäisi jo kohta suunnata. Kiireinen aamu siis. ;)

Tänään kp 23/29, viime kierrossa tähän aikaan olin löytänyt jo kaikki mahdolliset raskausoireet ja tainnut testatakin jo kertaalleen kun kuvittelin bonganneeni tosi aikaisen oviksen... No tiedetäänhän se, kuinka siinä kävi. Ovis oli ihan ajallaan ja menkat tuli kuten pitikin, mielikuvituksen tuotetta oli siis kaikki.

Nyt olen ainakin tähän päivään saakka onnistunut pitämään pään kylmänä, ihmeenkin kylmänä, koska en ole kuvitellut vielä mitään oireita mihinkään suuntaan, ja mieli on enemmänkin sellanen "noh, katsellaan...". Kehittäiskö tästä ensimmäisen mielikuvitusoireen: oireettomuus? Muistan molempien edellisten raskauksien kuumeilusta sen, että hutikierroissa kuume on ollut VALTAVA, ihan oviksesta menkkoihin asti, mutta tärppikierroissa mieli on ollut rauhallinen ja "kuumeeton", jopa sellanen että on miettinyt että kauhee, jos tulee tärppi ni kuinka monta asiaa taas elämässä muuttuu, ja oonkohan mä nyt miettinyt ihan loppuun asti...? Täysin vieras olotila itselle. Sitten kun plussa on saatu tikkuun, niin se kumma olo on vaihtunut suunnattomaksi onnentunteeksi ja riemuksi.

Voi kauhistus mikä analyysi tästä syntyi...

Pakko kysyä teiltä, joilla jo ennestään lapsi/lapsia, miten järki ja tunteet sulautuu yhteen tässä lapsiprojektissa? Itsellä kun järki sanoisi että kaksi lasta riittää, mahdutaan hyvin nykyiseen asuntoon, autoon, liikkuminen sujuu, kulut on kohtuulliset, ja lapset osaa jo monta asiaa itse ja "hankala" vauva-aika on jo takana (yövalvomiset ym). Miksi aloittaa taas alusta? Tunne taas sanoo että tätä kolmatta kaivataan, jotain ikäänkuin puuttuu, ja mieli ei rauhoitu ennenkuin se kolmas on saatu. Liekö se on jossain selkärangassa, ihan pikkutytöstä asti olen ajatellut että sitten isona haluaisin kolme lasta. Tähänkin asti eletty enemmän tunteella ja se hyväksi todettu, niin miksi tässä vaiheessa muuttamaan strategiaa.. :D

Nyt sinne aamupalalle, että ehtii vielä töihinkin.

Vierailija
53/233 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pitkästä aikaa,

lomalla kun ollaan ei ehdi kirjoittamaan, niin on kova kiire koko ajan : ) lukenut olen kaikki viestit ja toivottelen uudet kuumeilijat tervetulleiksi. Meitä "vanhoja" kuumeilijoita en oikein tiedä kuinka kohtelisin, kun tervetulotoivotus ei oikein jotenkin passaisi...

Celestesebastian: sinulle erityisesti voimia, tulee se km sitten raskauden missä vaiheessa tahansa, se on tosi kurjaa ja sinun tilanteesi veti kyllä mielen matalaksi täälläkin. Oletko muuten koittanut vielä testiä, jos ei kerran suurempia kipuja tms ole ollut?

Sormustesti: pitääpä kokeilla, kuulosti ihanalta huuhaalta ; ) koskahan se näyttäis onko tällä kertas tärpännyt?!

ON: ovis tuli myöhässä, liekö vaikutusta viime kierron lääkeillä. Meillä tehtiin siis viime kierrossa sekä munasolujen keräys että tuoresiirrettiin yksi alkio. Tää kierto mennään lomien vuoksi ihan naturel. Hymynaama hymyili siis testitikussa ja peitto heilui otolliseen aikaan. Nyt sitten taas piinaillaan... nää on niiiiin tuskaisen pitkiä nää piinaavat kaksi viikkoa, onneksi on loma, saa viikot sen puoleen ollakin pitkiä : )

Ihanan lämmin ja aurinkoinen ilma, rentoutukaamme ja ajatelkaamme välillä jotain muuta kuin "projektia"!!

Höpöttäjä75, dpo3, 20/(29)31, yk3

(olihan varsinainen koodi...)

54/233 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tänne minä taas tipahdin, ei taaskaan tärppiä :( Ei edes menkat myöhässä.

Uusille oma esittelyni:

Olen 26-v ja mies 28 naimisissa olevat 2 lapsen tyttö kohta 3,5v ja poika 1v3kk vanhemmat, Molemmilla vakityö. Yritellään nyt kolmatta lasta. Meillä ei onnistuminen ole käynytkään helposti, ja esikoinen tuli vasta ensimmäisellä ivf- hoidolla, yli vuoden tuloksettoman ja lukemattomien negatestejen jälkeen :( toinen lapsemme olikin sitten TODELLINEN luomuylläri!! Tärppäsi epäonnistuneen (2) ivf-hoidon jälkeen ihan normaalein keinoin. Lapsettomuuden syy meillä miehen siimahännissä, lisäksi miehelläni on todettu liian alhaiset hormoni/testosteroniarvot, siittiöt siis hitaanpuoleisia ja hyviä todella vähän. Mutta siis toivoa meillä kai pitäisi olla kun viimeksikin onnistui, mutta aikaa tähän projektiin voi mennä :(

Itsestäni ei ole vikaa löytynyt.

Miehen siittiöitä yritetty pariin kertaan hoitoihin parantaa clomifenin avulla, ei muuta vaikutusta kun hormonitasojen normalisoituminen, siittiöissä ei saatu näin parannusta aikaan.

Yritetään ilman hoitoja tälläkin kertaa ja toivomme koko sydämestämme että kävisi yhtä ihanasti kun viimeksi.

Mutta eipä siinä mitään ainakaan menetetä ja lapsen yrittäminen on ainakin hauskaa puuhaa :) :)

Juu siinä olikin tärkeimmät, kysyä saa jos joku askarruttaa.

gynelle varasin aikaa ensi viikolle koska kiertoni on lyhentynyt 25 päivään, ennen ollut säännöllinen 28 päivää. Onneksi tuo heitto ei ole tuon suurempi.

T. Enisa kp 1/25 yk 4

Pidän tässä nyt hieman palstailutaukoa, mutta palailen taas kertomaan kuulumisia viim. oviksen tienoilla.

Ihania kesäpäiviä kaikille!

Kolmatta yritellessä:

55/233 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikille!

Täällä on nyt niin paljon uusia nimiä ja parissa viikossa on ehtinyt tulla niin paljon tekstiä, että olen nyt aivan pihalla koko ketjusta.

Näinpä ollen keskityn ihan vain omien kuulumisten kertomiseen tässä vaiheessa ja koitan päästä mukaan teidän juttuihin sen jälkeen. :)

Olimme miehen kanssa viikon Rodoksella ja vietimme aivan ihanan reissun! Nyt lomaillaan yhdessä vielä viikko koti-Suomessa, joten välttämättä en vieläkään ihan joka päivä käy koneella.

Ovista olen nyt tikutellut Mammaksin testeillä ihan siitä syystä, että osaisin aloittaa Terolutit oikeaan aikaan. Koskaan en ole aiemmin tikuttanut, joten melko jännää touhua. Eilen sain jo aika vahvan testiviivan ja eilen oli alavatsan vihlontaakin, joten mahdollisesti ovis oli eilen. Testaan vielä tänään onko viiva haalistunut vai vieläkö se vahvistuu.

Niille, joita en vielä tunne täällä... Sain Terolutit viime kiertoon luteaalivaiheeseen, koska minulla esiintyy erityisesti seksin jälkeen pientä veristä vuotoa luteaalivaiheessa. Nyt kokeillaan, että auttaisiko tuo lääke siihen.

Eli ovishetket on käsillä. Ässäiltiin lauantaina päivällä ja sitä ennen ainakin perjantaina. En ole itsekään ihan perillä enää, kun lomalla on aivot olleet ihan narikassa tämänkin asian suhteen. Tänään pitäisi yrittää peittoja heilutella, jos vaan onnistuu, kun ollaan reissun päällä ja ensi yö sukulaisissa.

Plussatuulia jokaiselle tasapuolisesti!! :)

Marjana kp 18/31-35

Vierailija
56/233 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne miekin tulen, ei sit tärpännyt vieläkään..

Noh nyt on jo katse suunnattu uuteen kiertoon ja tulevaan lomamatkaan lappiin. :)

Tällä on aika paljon uusia nimiä, joten kerron vähän omia taustoja.

Eli esikoinen synty 09 maaliskuussa, ja kakkosen yrittäminen aloitettiin tämänvuoden maaliskuussa.

Mieskin sai vakinaisen paikan töissä niin rauhoittaa mieltä sekin..

sassu kp1/28-32 yk6

Vierailija
57/233 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sormustesti ranteesta näyttää kaikki lapset, olevat ja tulevat =)

Tervetuloa uusille kanssasisarille!

ON: kp 14/28 menossa, kauhee miettiä kokoajan, että jokohan on tärpännyt?! Hitto, millä ne ajatukset sais johonkin muualle?!?

Äiti1983 kp 14/28 yk 1

Vierailija
58/233 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin muokkaaminen ei näköjään onnistu..Siis kp 15/28 =) onneksi listojen päivittäjän on ajantasalla ;D

Vierailija
59/233 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

kiertopäivä 1/25 menossa ja hingun listalle mukaan :-) 37 vuotta tulee täyteen molemmilla tänä vuonna, apua! Kolmatta lasta yritetään ja tämä on yrityskierto 2. Kesäkuussa oli eka epävirallinen yritys (jätettiin vaan pari kertaa ehkäisy pois) ja viime kierto jätettiin välistä, mutta nyt tositoimiin!

Ovulaation ajankohdasta ei ole tietoa, eikä tikkuja käytössä. Tyttöä toivomme himpun enemmän, joten ehkä näin yrityskertojen aluksi ajoitamme touhuja reilusti ennen ovista. Toisaalta toisten "tutkimusten" mukaan tyttö tulee kun hedelmöittyy 12h oviksen jälkeen, joten tiedä näistä :-)

Ensimmäinen lapsi sai alkunsa viidennellä yrityksellä ja toinen ensimmäisellä.

Onnea kaikille yritykseen!

Vierailija
60/233 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! Kyllähän meitä tänne joukkoon mahtuu. Ikävä vaan nähdä maaliskuisia kuumeilijoita näin paljon täällä. Mutta toivotaan, että huhtikuu olisi se meidän kuukausi! :)

Täällä menossa kiertopäivä 15/30(-35) Limat alko valua eilen, joten näyttää siltä, että keho palaa normaaliin rytmiinsä tuon viime kuukauden ihmeellisen pitkän kierron jälkeen, ihanaa! Simpat laitettiin tänään matkaan ja nyt täytyis yrittää itelleen laittaa jäitä hattuun. Viime kierrossa onnistuin kuvittelemaan itselleni vaikka mitä oireita, ja kun menkatkin olivat viikon myöhässä, oli tämä rouva jo aivan riemuissaan. Pettymys olikin sitten karvas, kun testit jatkuvasti näytti negaa ja täti kaahas paikalle :( Joten nyt pitää yrittää olla liikoja toivomatta. Täytyy tässä ny yrittää lähetellä noita simppoja matkaan pitkin viikkoa, jotta mahdollisuudet kasvaisi.

Anteeksi omanapaisuuteni. Kaikki viestinne olen lukenut, mutta hetken menee aikaa ennen kuin oppii taas tunnistamaan kaikki nimimerkit :) Paremmalla ajalla sitten kommentoin.

Tasapuolisesti plussatuulia kaikille!!!