Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisilla huono maku!

Vierailija
01.07.2011 |

Emme me kyllä kovinkaan tyylikästä kansaa ole. Huono maku näkyy ihan kaikessa ja kaikkialla. Me ostamme rumia, huonosti istuvia vaatteita, leikkautamme hiuksemme mauttomasti, ajamme rumilla autoilla, hankimme tautointeja.

Tulimme juuri Italiasta, jossa oli miellyttävä käyskennellä passeggiatalla muiden tyyliniekkojen seurassa. Ahdistaa olla suomalainen.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tyylitajua, enkä sitä haluakaan. Olen tyytyväinen näin ja laitan energiani muuhun!

Jos minun vaatteeni eivät sinun silmää miellytä, niin minkäs teet...käännä katseesi pois. Kiitos.

Vierailija
22/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee tyylikkyyden olevan muodinseuraamisen synonyymi. Hukassa, niin hukassa.

Ei se olekaan synonyymi :) Sä et vaan osaa lukea xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisillä ei usein Suomessa ole varaa ostaa sellaisia autoja kuin täällä, koska ne veron takia on niin kalliita. Esim. jos käytetty auto maksaa täällä 8000 euroa niin sama Suomessa on 18000. Lisäksi Suomessa asuminen on valtavan kallista, eli ei siinä jokainen uutta Audia tai Bemaria voi hommata.

t. ulkosuomalainen läheltä Italiaa

Vierailija
24/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on paras. Millä autoilla ne siellä Italiassa ajoivat? Me kun ajamme vaan näillä suomalaisilla =D

Vierailija
25/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me kyllä kovinkaan tyylikästä kansaa ole. Huono maku näkyy ihan kaikessa ja kaikkialla. Me ostamme rumia, huonosti istuvia vaatteita, leikkautamme hiuksemme mauttomasti, ajamme rumilla autoilla, hankimme tautointeja.

Tulimme juuri Italiasta, jossa oli miellyttävä käyskennellä passeggiatalla muiden tyyliniekkojen seurassa. Ahdistaa olla suomalainen.

Tatskat ovat kyllä ihan yleisiä Italiassa ja moni italialainen pukeutuu ihan helvetin mauttomasti ja vuosikymmenten takaisen muodin mukaisesti. Vai miten on italialaisten naisten/mesten hiusmuoti muuttunut esim. viimeisten 30 vuoden aikana? Italialaisten muun maailman tuntemus on heikkoa ja muutenkin yleissivistys onnetonta Suomeen verrattuna.

Toki uskon ap:n ja puolisonsa olleen epätavallisen hienoja tyyliniekkoja. Italialaisista en yleistäisi ihan samaa. Vai onko mielestäsi helvetin tyylikästä esim. nuorten miesten piikkitukkakampaus, aurinkolasit, korvakoru, kuluneet farkut ja valkoiset Adidaksen jäljitelmätennarit? Siihen sitten bleiseri päälle. Huh huh. Italonaisista myös suuri osa pukeutuu pillifarkkuihin, T-paitaan ja valkoisiin jäljitelmätennareihin. Todellisia muodin edelläkävijöitä.

T: Italiassa usein käynyt, lomalla ja työasioissa

Vierailija
26/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä nyt on kaunis auto. Ei kai me siitä yhtä mieltä olla. Eikö se olekaan niin että kauneus on katsojan silmässä?

Vierailija
27/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa nyt liiotella. Italiassa osataan myös pukeutua vaatimattomasti ja myös ranskassa, uskokaa tai älkää.

Vierailija
28/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on paras. Millä autoilla ne siellä Italiassa ajoivat? Me kun ajamme vaan näillä suomalaisilla =D

Italiassahan ei näe lainkaan 40 -vuotta vanhoja romukoppia liikenteessä??? Katsos kun suurella osalla kansasta on toki varaa kalliisiin autoihin, kuten ferrareihin:D Tottahan toki. Missä päin Italiaa kävitte?

Vierailija
29/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. poliittisesti ovat aivan onneton tapaus. Siinä ei paljon mahamakkarattomuuskaan auta.

Vatsamakkaroitakaan ei sivistysmaissa julkisesti esitellä.

Vierailija
30/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Suomessa vallitsevan kateuden vuoksi niitä pitää tietenkin haukkua.

Tietysti kauneus on katsojan silmissä, mutta...eipä voi puhua jostain japanilaisesta koslasta ja esim. Mersusta edes teknisiltä ominaisuuksilta samana päivänä :)

Vierailija
31/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinainen sivistyksen kehto on:D

Vierailija
32/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on vähän toisenlainen liikenne- ja pysäköintikulttuuri kuin täällä.

Vierailija
33/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Suomessa vallitsevan kateuden vuoksi niitä pitää tietenkin haukkua.

Tietysti kauneus on katsojan silmissä, mutta...eipä voi puhua jostain japanilaisesta koslasta ja esim. Mersusta edes teknisiltä ominaisuuksilta samana päivänä :)

Mutta mersu ja bemari!? Eih, rumia ku mitkä. Mersun omistin, enkä muuten enää koskaan sellaista hommaa uudestaan. Bemarin olen suosiolla jättänyt välistä kun olen seurannut kaveriperheen tappelua heidän autonsa kanssa...

Audin kyllä voisin hommata. Vielä ei tarvitse kylläkään suunnitellakaan autonvaihtoa :)

Vierailija
34/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap puhui kauneudesta, ei teknisistä ominaisuuksista.

Ja vaikka ne sinun mielestä ovat kauniita, niin en ole samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
35/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette voi olla tosissanne..

Vierailija
36/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä Audi, Bemari ja tietyt Mersut upeita autoja ovat mutta Suomessa vallitsevan kateuden vuoksi niitä pitää tietenkin haukkua.

Mutta menes joskus Italiaan ihan automatkalle, niin näet kaupungissa ja maanteillä pääosin sellaisia "parasta ennen" kotteroita, ettei tosikaan. Suurimmalla osalla italialaisista ei ole varaa kalliiseen autoon, kuten ei oikeisiin merkkivaatteisiinkaan (ostavat kadulta kopituotteita, kuten muissakin Välimeren maissa).

T: Italiassa itse autoillut ja muutenkin siellä paljon vieraillut

Vierailija
37/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Suomessa vallitsevan kateuden vuoksi niitä pitää tietenkin haukkua. Tietysti kauneus on katsojan silmissä, mutta...eipä voi puhua jostain japanilaisesta koslasta ja esim. Mersusta edes teknisiltä ominaisuuksilta samana päivänä :)

Mutta mersu ja bemari!? Eih, rumia ku mitkä. Mersun omistin, enkä muuten enää koskaan sellaista hommaa uudestaan. Bemarin olen suosiolla jättänyt välistä kun olen seurannut kaveriperheen tappelua heidän autonsa kanssa... Audin kyllä voisin hommata. Vielä ei tarvitse kylläkään suunnitellakaan autonvaihtoa :)

Googleta vaikka MB CLK 63 AMG Cabrio. Upea kuin mikä ja lähtee sellaisella pärinällä, että herää koko naapurusto kun polkasee. Eipä niitä vaan juuri Suomessa näy, miksiköhän ;)

Vierailija
38/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Suomessa vallitsevan kateuden vuoksi niitä pitää tietenkin haukkua. Tietysti kauneus on katsojan silmissä, mutta...eipä voi puhua jostain japanilaisesta koslasta ja esim. Mersusta edes teknisiltä ominaisuuksilta samana päivänä :)

Mutta mersu ja bemari!? Eih, rumia ku mitkä. Mersun omistin, enkä muuten enää koskaan sellaista hommaa uudestaan. Bemarin olen suosiolla jättänyt välistä kun olen seurannut kaveriperheen tappelua heidän autonsa kanssa... Audin kyllä voisin hommata. Vielä ei tarvitse kylläkään suunnitellakaan autonvaihtoa :)

Googleta vaikka MB CLK 63 AMG Cabrio. Upea kuin mikä ja lähtee sellaisella pärinällä, että herää koko naapurusto kun polkasee. Eipä niitä vaan juuri Suomessa näy, miksiköhän ;)

Anteeksi vain :D Mutta mersut eivät vain iske. Enkä pidä tuota mitenkään ihmeellisen kauniina autona :)

Vierailija
39/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä Audi, Bemari ja tietyt Mersut upeita autoja ovat mutta Suomessa vallitsevan kateuden vuoksi niitä pitää tietenkin haukkua. Tietysti kauneus on katsojan silmissä, mutta...eipä voi puhua jostain japanilaisesta koslasta ja esim. Mersusta edes teknisiltä ominaisuuksilta samana päivänä :)

Mutta menes joskus Italiaan ihan automatkalle, niin näet kaupungissa ja maanteillä pääosin sellaisia "parasta ennen" kotteroita, ettei tosikaan. Suurimmalla osalla italialaisista ei ole varaa kalliiseen autoon, kuten ei oikeisiin merkkivaatteisiinkaan (ostavat kadulta kopituotteita, kuten muissakin Välimeren maissa). T: Italiassa itse autoillut ja muutenkin siellä paljon vieraillut

Saman havainnon olen tehnyt minäkin, kun siellä aika useasti olen käynyt. Kun ajan rajan yli omaan asuinmaahani niin johan alkaa näkyä kalliita autoja.

Vierailija
40/58 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin osa italialaisista vilistää noilla menopeleillä? Kävitkö ollenkaan liikenteessä vai ainoastaan luksushotellin/ravintolan parkkipaikalla ihastelemassa?