Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on brassailun aihe, jos tulee nopeasti raskaaksI?

Vierailija
01.07.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin leuhkisi sillä, että kynnet kasvaa.

Vierailija
2/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aihe ole yksin riittävä, pitää olla semmoinen pätijäluonne. Ja täällä AV:llahan niitä riittää ;) Musta hauskimpia on nää pilluntiukkuusketjut, joissa anonyymit mammat todistelee toisilleen hampaat irvessä, millaiset valiorömpsät heillä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain olen huomannut, että se on jotenkin asia, jonka äidit tykkäävät kuuluttaa turuilla ja toreilla. "Mä tuun raskaaksi jos mies vain aivastaa muhun päin" jne. heitot, jotka takuuvarmasti pahoittavat lapsettomien tai lasta yrittävien mielen.

Vierailija
4/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä, kun nuoret äidit patistelevat tekemään lapsia, koska ainoa oikea ikä on alle 25v. ;)

Vierailija
5/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hauskimpia on nää pilluntiukkuusketjut, joissa anonyymit mammat todistelee toisilleen hampaat irvessä, millaiset valiorömpsät heillä on.

Niin on! :D Ja etenkin ne jotka kehuskelee sillä että niiden sisemmät häppärit jaa ulompien sisään piiloon.

Itse muuten tulin raskaaksi ekalla yrityskierrolla. Tällä viikolla sain keskenmenon. Käsi ylös kuka on onnistunut molemmissa ekalla! Häh? Täh? Löytyykö??

Vierailija
6/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin terveys on oltava hyvässä kunnossa, ehkä elämäntavatkin säännöllistä jos oviksen tietää.

Vierailija
7/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin terveys on oltava hyvässä kunnossa, ehkä elämäntavatkin säännöllistä jos oviksen tietää.

Ei sitä ovista tarvitse tietää tullakseen raskaaksi.

Vierailija
8/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain olen huomannut, että se on jotenkin asia, jonka äidit tykkäävät kuuluttaa turuilla ja toreilla. "Mä tuun raskaaksi jos mies vain aivastaa muhun päin" jne. heitot, jotka takuuvarmasti pahoittavat lapsettomien tai lasta yrittävien mielen.

Tai sitten juuri lapsettomat pariskunnat jaksavat joka kerta vääntää vitsiä tästä aiheesta..? "Ai tekin taas lisäännyitte, istuitko saunassa miehen kohdalla vai pesitkö teidän alkkarit samassa koneessa, hahhaaahhaa.." Tiedä sitten ketä naurattaa eniten noi jutut ja kuka niistä mielensä pahoittaa..?

Kerran olen heidän itse asiaa kysyessään maininnut, että ekoista kierroista on lähtenyt raskaudet x3. Tämä ei toki meillekään ollut todellakaan mikään itsestäänselvyys asia tämä lasten saanti oman perussairauteni ja siihen liittyvän lääkityksen mm. solunsalpaajahoitojen takia. Luulisi aikuisten ihmisten ymmärtävän että tällaisessa tilanteessa tällaisten lääkkeiden kanssa EI SATU VAHINKOJA. Kyllä täytyy kuukausia ennen suunnitella ja tauotella pahimmat myrkyt pois ennen kuin mies "yskäisee päin."

Mitä siihen sitten pitäisi vastata kun asiaa kysytään, valehdella kuukausien jyystöistä ja pissatikkujen kanssa puljaamisesta ettei kenenkään mieli pahoitu taas?

Vierailija
9/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kuitenkin aika monia äitejä.

Vierailija
10/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siihen sitten pitäisi vastata kun asiaa kysytään, valehdella kuukausien jyystöistä ja pissatikkujen kanssa puljaamisesta ettei kenenkään mieli pahoitu taas?

jostain asiasta on ainakin minusta ihan eri juttu kuin päteminen.

Vierailija
11/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalaiset naiset ovat yhtään kuin av-mammat oikeassakin elämässä, ne pitää kaikkea pätemisenä.

Vaikka asiasta kertoisi ihan normaalistikin.

Vierailija
12/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tarkoituksella esiin, ilman kysymistä ja nimenomaan brassaillen. Tunnen monia, toki on myös niitä, jotka kiihkottomasti ja fiksusti ja yleensä vasta kysyttäessä kertovat että onneksi tärppäsi nopeasti.

Vierailija
13/28 |
01.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut kolme kertaa nopeasti raskaaksi heti yrittämisen jälkeen. Lisäksi mä olen tosi hyvä synnyttäjä. Miks sä ap saat näppylöitä siitä että mä olen noissa asioissa hyvä?

Mä en rupea valehtelmaan, jos mä mainitsen että tulin heti raskaaksi, niin se on voivoi jos sua ottaa se nuppiin.

Vierailija
14/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos kertoo jostain oman elämänsä asiasta - ehkä iloisena jos tämä on ollut siunaus, tai ehkä naureskellen, jos siitä on seurannut ongelmia.

Mikä pakko on heti ottaa joka helkkarin yksityiskohta toisten elämästä ja sijoittaa ne johonkin janalle ja verrata omaansa ja arvottaa!!

Vierailija
15/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tullut kolme kertaa nopeasti raskaaksi heti yrittämisen jälkeen. Lisäksi mä olen tosi hyvä synnyttäjä. Miks sä ap saat näppylöitä siitä että mä olen noissa asioissa hyvä? Mä en rupea valehtelmaan, jos mä mainitsen että tulin heti raskaaksi, niin se on voivoi jos sua ottaa se nuppiin.

Kyse kait oli naisista, jotka sita kaikille vapaaehtoisesti kovaan aaneen toitottavat. Kyllhan jonkun asiaa kysyessa saa totuuden kertoa.

Jokaisen kait pitaa patea jossakin....

Toinen mika mua nyppi ekan raskauden jalkeen oli naa "no, mun kilot jai laitokselle"...no, mulla ei jaanyt, vaikka raskauskiloja oli vaan 11kg. Kesti kauan, etta paino alkoi pudota alaspain, ja kun yritti muilta saada tukea ja vinkkeja, niin naa vastaukset otti kylla paahan :-), ei millaan pahalla.

p.s. makin olin hyva synnyttja ;-) mutta enpa sita ole tainnut kennellekaan tata ennen "mainostaa", mita se muille kuuluu. Itse olin hiljaa tyytyvainen, etta oli helpot synnytykset

Vierailija
16/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiasta kysytään, niin kerron kyllä että 3 kertaa olen tullut raskaaksi heti. Jos tästä pahoittaa mielen niin sittein ei pitäisi asiaa kysyäkään.

Vierailija
17/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosin haen lääkäriltä jos siihen on tarvetta.

Vierailija
18/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiasta kysytään, niin kerron kyllä että 3 kertaa olen tullut raskaaksi heti. Jos tästä pahoittaa mielen niin sittein ei pitäisi asiaa kysyäkään.

mä en voi ymmärtää tätä miten siitä voi joku pahoittaa mielen että joku on tullut raskaaksi "heti". Tavan on katkera ja kyyninen ihminen sitten. Miten jotain voi kiinnostaa mun/jonkun toisen lisääntyminen niin paljon? Niitä lapsettomuusongelmissa kieriskeleviä vai?

Vierailija
19/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muuten tulin raskaaksi ekalla yrityskierrolla. Tällä viikolla sain keskenmenon. Käsi ylös kuka on onnistunut molemmissa ekalla! Häh? Täh? Löytyykö??

Täällä melkein samanlainen. Tulin raskaaksei, vaikkei edes yritettykään. Ja kesken meni. Eka raskaus siis kyseessä. Mutta brassailu loppuu tähän, koska toka raskaus lähti vasta kolmannesta kierrosta. Pöh.

Vierailija
20/28 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen päälle pitkäaikaissairas ihminen olen ollut lapsesta asti ja silti lapsia on tullut kuin sieniä sateella (3 kpl) ehkäisystäkin huolimatta.. sori hei mammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi